Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #28527 üzenetére

    Nothing to see here. Nem az OpenGL számít, hanem ahogy használják. Valójában az OpenGL az nem egy, hanem több API, mert nem fogalmaz egyértelműen a szabvány, így az implementációk némileg eltérnek. Amiért az AMD így viselkedik az abból ered, hogy az ilyen free projekteket az NV nem igazán támogatja. Elhajtanak a picsába, mert nem tudnak pénzt lehúzni rólad. Emiatt amikor az optimalizálásra kerül a sor vannak az Intel és az AMD-nek az OpenGL-re vonatkozó ajánlásai azok, amiket lehet követni, mert az NV dokumentációi nem érhetők el publikusan. Na most ha az Intel és az AMD leírásai alapján írják a modifikációt, akkor annak ilyen hatása van az NV OpenGL implementációjára. Tisztán látszik, hogy a skálázódás NV-n nem működik jól. Miért is működne, amikor egy ingyenes modifikáció fejlesztője nem tud hozzáférni az NVIDIA dokumentációihoz, tehát senki sem mondja meg neki, hogy mi a jó a GeForce-nak és az NV OpenGL driverének.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák