Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ->Raizen<- #25459 üzenetére

    Mindig ezt mondtam. A shader model 6.0 minimum igénye a feature_level_12_0. Ez nem változott. Tehát AMD GCN2/3/4, NVIDIA Maxwellv2/Pascal, Intel Gen9/en9.5.
    Az intrinsics függvények esetében igazából mindegyik függvény megoldható ezeket a hardvereken, csak az egyes függvények az egyes hardverekre nem mapelhetők rá hatékonyan. Ez azért van, mert a Microsoft az egész rendszert a GCN-re alakította ki. Annyit tudni jelenleg, hogy a mostani felhozatalból a GCN3/4 támogat minden függvényt hardveresen.
    Igazából a shader model 6.0 intrinsics függvényei az AMD-t eleve kevésbé érintik, mert ők már kínálnak AGS4/5-öt, amelyekben a függvények többsége megtalálható. Ezt már ki is használja pár játék (Doom, új Deus Ex, új Hitman, Battlefield 1). A Microsoft azért hozza a szabványos rendszert, hogy a fejlesztők ne a csak az AMD-nek segítő AGS-en keresztül műtsék be ezeket a játékaikba, hanem szabványból, így ha majd az Intel és az NV is előáll a függvények hardveres támogatásával, akkor ők is nyerhetnek belőle.

Új hozzászólás Aktív témák