Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz SzlobiG #5146 üzenetére

    A DX11.1 inkább a fejlesztőknek szól mint nekünk. Az szabványos újítások nagy része fejlesztői igény miatt kerül bele, és képminőségben nem jelentenek majd extrát. Ha a fejlesztő caps bitek ellenőrzésével dolgoztat, akkor a mai DX11-es karik is képesek számos DX11.1-es szolgáltatást kihasználni. Persze valószínűbb, hogy hatékonyabb erőforrás-ellenőrzésnél maradnak sokan, ha nem kell a motorban valami VSC bitet használni, amire ugye a DX11.1 már lehetőséget ad. A fejlesztők számára a legnagyobb újítás a 64 kB-os constant buffer és a D3D11_MAP_WRITE_NO_OVERWRITE funkció. Mindkettővel növelni tudják a processzor oldalán a feldolgozás hatékonyságát. Az értékesebb extrák pedig sajnos gyártóspecifikusak lesznek. Itt az MS keze meg van kötve. Egyrészt az OS sem alkalmas nagyon arra, hogy a GPU oldaláról limitációk nélkül kezelje a virtuális memóriát, másrészt az NV az ARM-mal, az AMD pedig az AMD64-gyel, vagy x86-64-gyel képzeli el a jövőt. Ez a kettő összeegyeztethetetlen szabványos szinten belül. Az NV-nek és az AMD-nek is külön kiterjesztést kell írni a saját elgondolásaikra, ráadásul úgy, hogy az OS korlátjait, és a processzorarchitektúrák különbségeit is meg kell kerülni, illetve el kell fedni, vagyis az első megoldások nem lesznek valami hatékonyak. Persze a semminél így is jóval többet fognak érni. Az újítás egyébként a megatextúrázás hardveres gyorsítását helyezi előtérbe. Ebből kiderülhet, hogy jelenleg kb. a Rage alatt lehet javítani és kész. Persze a jövőben mindenki úgy gondolja, hogy a megatextúrázás általánosan alkalmazott lesz, így mindenképpen ki kell gyúrni a rendszereket ebből a szempontból, mert az nem a legjobb opció, hogy a textúrázási munkák oroszlánrészét a proci végzi. Itt majd jön még egy probléma az anizotrópikus szűréssel kapcsolatban. Ez az eljárás ugyanis nem teljesen kompatibilis a megatextúrázással. Majd erre is kell valami megoldás. Érdemes készülni rá, mert úgy járunk, mint az AA-val.

  • rocket

    nagyúr

    válasz SzlobiG #5146 üzenetére

    Nagyobb szam a DX11.1 mint a DX11, azon kivul semmit.

    Leirtad a PC jovojet, Angry Birds, HOG, Match3 stb. jatekok, meg az MMORPG-ek a PC jatekok jovoje.
    En ezek miatt biztos nem adnak 2 forintot se egy hardverre, meg szerintem meg vannak paran akik igy gondoljak, es nem azert mert nem jatsszak ezeket, hanem mert nem kell hozzajuk mainstream hardver se.

    Tovabb fejlesztett Eyefinity kava korrekcio is az egyik huzo ujitasa a HD7x csaladnak, megyek is felallitom a satrat a bolt elott, hogy enyem lehessen az elso kartya, enelkul nincs elet :DDD

Új hozzászólás Aktív témák