- iPhone topik
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
Két fő hatása van a V-Sync-nek (erről Abu valamely cikkében viszonylag részletesen is beszél). Bekapcsolásakor ugyebár a vga minden képkocka kirajzolásával "bevárja" a kijelzőt, hogy befejezze a korábbi képkocka megjelenítését, hogy a frame buffer teljes pompájában ott csücsülhessen a user szeme előtt. Ennek következménye:
- 1/60-ad másodpercnyi különbség mindenképp lesz a jelenet állapota és a user által látott kép között, de tapasztalataim szerint valamiért (talán Abu erre is ad magyarázatot) ennek az időnek 2-3x-osa jellemző (simán érezni, hogy az egérrel végrehajtott mozdulataim lemaradva jelennek meg a képernyőn)
- Tökéletesen folyamatos lesz a megjelenítés, nem "szaggat" a kép, amennyiben a minimum fps nem esik 60 alá, különben hirtelen(!) feleződik a képkockaszám és habár a 30 sem vészes bizonyos játékoknál, ez a hirtelen váltás bizony észrevehető és zavaró, főleg ha rendszeresen beesik 60 alá az fps.Ahogy előttem már megírták, egy 78xx videokártya sok játékban (pl. CS:S) olyan magas képkockaszámot produkál, hogy kikapcsolt v-sync mellett a "szaggatás" sem olyan észrevehető, mivel minimális különbség adódik két egymást követő képkocka tartalma között, és input lagban is a töredékét tapasztalod.
Ugyanakkor lassabban futtatható játékoknál meg pont a 60-30-15 fps-ek hirtelen váltása, ami könnyen lebeszéli az embert a használatáról, de aki pl. wow-ozik, vagy olyan dolgot játszik, ahol nem kritikus a reflexidő, ott szerintem is simán bekapcsolható (bár az ilyen játékokban is a grafikus egérkurzor és/vagy kameramozgás lagja is legalább annyira bosszantana engem). Szóval az én javaslatom a V-Sync Force OFF beállítása, de teljesen ízlés és játékműfaj kérdése.
Memória órajeles kérdésed: tudjuk ugye, hogy a 7870 még többet pumpál, mint a 7850, akár azonos órajelen is, de mivel órajelben is fölötte képes menni (nálam 1150) így mégjobban függhet a vram sávszélességétől. Ennek ellenére azt kell mondanom, hogy 1350 és 1450 között mérési hibahatáron belül voltak a tapasztalataim. Most pont emiatt 1350-en tolom, mert a stabilitás nekem nagyon fontos és közben nem mondtam le egyetlen tized fps-ről sem (volt olyan teszt, amit megismételve picit még jobb is lett az eredményem, mint 1450-en, ami beláthatóan hülyeség). Szóval szerintem elsősorban a GPU-ra gyúrj és ha azzal megvan a max stabil freki, csak utána menj feljebb a ramokkal, ott is csak mértékkel.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest