- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
-
Mobilarena
AMD Gaming Evolved (Raptr)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zack0079
csendes tag
-
Zack0079
csendes tag
Megoldva!
csak ki kellett lőni az Origin in-game panelt és máris faszán megy -
Zack0079
csendes tag
Yagami: Esetleg megpróbálhatod, hogy nem adod hozzá a game-et, hanem simán elindítod a Raptr futása mellett, hátha felismeri, habár nem fűzök hozzá túl sok reményt.:S
Balázs: Nemtudom a BF-el mi a helyzet, én mondom próbáltam, hogy melyik verziót indítja azt én nemtudom, de olvastam híreket, hogy valamelyik client update-ban volt erre egy frissítés...
Amúgy most már a BF3-al is sikerült szembekerülnöm, pengén fut a játék, de ha csak simán megy a játék mellett a Raptr, akkor olyan hihetetlen akadás van BÁRMILYEN grafikai beállítás mellett, hogy húha. Multi/Single egyaránt. Balázs, elvileg te tesztelted és jól ment. Szerinted mi lehet a baj?Lefrissítettem az AMD drivert a legfrissebb 14.6-os bétára, de 14.4-el is próbáltam...A raptr app is up to date. Nem értem
-
Zack0079
csendes tag
Nos, kisebb utánaolvasás után találtam raptr honlapján egy blogot, amiben a Gaming Evolved App client-update-ek voltak leírva, hogy ugye miket javítottak/cseréltek ki/újítottak. Itt elvileg a legfrissebb a 3.9.1, de a 3.6-os verziónál találtam egy ilyet: "Added In-game support for 64bit games: Added support for World of Warcraft, Battlefield 4 and Call of Duty: Ghosts" Ez azt jelenti, hogy kell lennie támogatásnak anélkül, hogy ott lenne a listán. Szóval egy próbát megér feltelepíteni és utána megnézni, hogy beszkenneli-e az App. Például a GTA sorozat vagy a Metro-k, esetleg a Skyrim van akkora, hogy benne legyen a támogatott játékokban.
A shadowplay-t annyira nem ismerem, de megintcsak utánaolvasás után az jött le, hogy ez is valami saját feldolgozóegységet használ, de nem tud akkora terhelést leemelni a VGA-ról, ezért a CPU segít be neki, ráadásul egyes játékokra optimalizálják fullosan. Dehát azismár megy egy ideje, volt az nVidiának lehetősége fejleszteni egy stabil verzióig -
Zack0079
csendes tag
Megpróbálhatok utánanézni én is, de nálam a Spintires nevezetű offroad játékot nem sikerült betennem..:S
Lehet azért mert elég új, nemtudom. Engem is amúgy ez zavar, hogy nem enged manuálisan hozzáadni játékot, mert ragaszkodik ehhez a pontrendszeréhez, és emiatt minden eredetiben kell neki, ezért is szenvedtem a Uplay-el
És Yagami, konkrétan melyik game lenne fontos ami nincs a listán? Gondolom a CoD 5-nél újabb cod-ok -
Zack0079
csendes tag
Hát ez érdekes, mindenesetre köszönöm a válaszod
Szerintem akkor maradok a régebbi játékoknál, és reménnyel tele várom az új update-eket. Azt még megpróbálom, hogy a legfrissebb 14.6-os béta AMD driverrel mik a lehetőségek. Lehetséges ugyanakkor az is, hogy csak az én 7770-em nem bírja a tempót, habár még Mantle támogatása is van, szóval rendesen vértezett... Azért még küldöm az információt holnap a Far Cry 3-ról is, remélem azzal már simán fog menni minden
-
Zack0079
csendes tag
Huh
Folytattam a kedves Game DVR béta tesztelését különböző játékokkal, és eljutottam egy pontra ahol muszáj volt megkérdeznem a fórumot. Szóval, következő alanyaim a Watch_Dogs és a Far Cry 3 (amit még nem próbáltam). Tehát a Watch Dogs-nál megint csak a BF4 szindróma jött elő, miszerint a game dvr mégis csak elveszi a teljesítményt, mert komoly FPS laggok jelentkeztek, nembeszélve arról hogy a játék fut Mediumon 1080p-n ha pedig rögzítek akkor le kell vennem low-ra és még így is akad ha kint vagyok a városban. Mivel "torrentboltból" való, teszt miatt, ezért az Uplay-el rendesen megvívtam mire sikerült kikerülni, ugyanis a kedves AMD Gaming Evolved App csak uplay-en keresztül szeretné megnyitni...na de sebaj, sikerül elindítani, következő akadály az hogy elkezdem a felvételt és minden egyes felvétel 11 mp után megáll. Nos ezt is ki tudtam küszöbölni úgy, hogy levettem Fullscreen-ről Windowed-re, és soha nem indítottam és állítottam meg a felvételt akkor, amikor a játék főmenüjében vagyok.
Nos, amiért kiírtam ezt az egészet ide, az azért van, hogy megkérdezzem: Szerintetek ez még a béta állapot miatt van, vagy csak szimplán nehezen kezeli az új játékokat? Mert még egyszer említem, a Dirt3-nál tényleg nem volt teljesítménycsökkenés, csak artifactok, a BF és a WatchDogs-nál viszont láthatóan úgy vesz mint a Fraps vagy Action vagy bármilyen ehhez hasonló rögzítőprogram. Esetleg valaki valami plusz infót tud erről, hogy mikor jön új version, használható-e egyáltalán ez a Game DVR, vagy az új játékok a gázosak vagy mi? -
Zack0079
csendes tag
Sziasztok!
Hirtelen én is belekerültem ebbe a Raptr-féle AMD Gaming Evolved App-ba, ugyanis gameplay-ek érdekelnek, mármint azok felvétele, és hát a probléma az h. nincsen avermedia, a VGA-t kell terhelnem a felvétellel. A grafikát emiatt állandóan médium és low között kellett bepásztáznom, elég idegesítő. Viszont most e hír hallatán belekezdtem az egészbe, frissítés, app leszedése, optimalizálás stb stb. 2 tesztpéldányom volt, az egyik a Dirt 3, a másik pedig a Battlefield 4. Namost a konfigom lényegesebb része az egy HD 7770 vga és egy AMD Phenom II X4 840 3,2 Ghz CPU 4GB RAM-mal társítva. A tapasztalataim:
A Dirt 3 az felvétel alatt meg se mukkant, hozta majdnem ultrán az 50-60 FPS-t. Viszont a felvételek mindegyik kb 15 mp után elkezdtek fekete csíkokkal buggolni, ugrált a kép és folyamatosan villogtak ezek a fekete sávok (azért még nézhető volt). A BF4-nél pedig eszméletlen teljesítménycsökkenést vettem észre, még a régi driverrel és mindenféle Raptr app nélkül vitte a 30 FPS-t, Fraps felvétel közben 20-25 FPS, inkább az előbbi. A grafikai beállítások Auto-ra voltak téve (így minden High-on volt) 1920x1080-as felbontás mellett. Most, hogy van Raptr app meg 14.4 driver meg stb, azóta az előbb említett graf. beállítások mellett alig 15-20 FPS, és ami a legérdekesebb, hogy felvétel közben (ami ezzel az új Game DVR-el van) hihetetlen nagy az FPS lefelé mozgása, olykor -10 is becsúszott. Nem úgy volt, hogy valami Brand New technológia miatt nem veszi el a teljesítményt a GPU-tól? Arról nem is beszélve, hogy a saját Mantle API-ját egyáltalán nem támogatja! Jó, valószínűleg később ezt orvosolják, én még egyenlőre amúgy is a DirectX API-t használom.
Szóval, problémám ez volna, segítséget megköszönöm, nagyon is, mert érdekelne ez a "parányi" dolog.
U.I.: Egy ötletem van, esetleg a Replay funkciót ha Ignore-ra teszem, akkor észlelhető egy kis teljesítménybeli növekedés?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL T40 EMC Szerver
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest