Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
senior tag
válasz GeryFlash #36 üzenetére
Hát ebbe elég bonyolult belemenni lényeg az hogy a konzolokban Immediate rendererek vannak, míg a iPhone Tile Based Deferred Renderer, pont amiatt mert sokkal barátibban bánik a memóriával. Emiatt biztosan nem is lehet egy az egyben átemelni a játékot, mert nem lesz jó a performance.
A HW teljesítménye már bőven elég szerintem PS4 szintű dolgokat megvalósítani viszont ahhoz más programozási megoldásokra van szükség. Ilyen pl a RayTrace is, míg PS4-en ahol nincs rengeteg memóriát használó eljárosokat használsz a GI és Soft Shadowk létrehozására, ez RayTrace-el kiváltható hatékonyabban és kevesebb RAM-mal. Itt vannak sokan eltévedve a RayTrace-el kapcsolatban, hogy az nem csak csillogó pocsolyákhoz jó
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest