Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hapakj

    senior tag

    válasz GeryFlash #36 üzenetére

    Hát ebbe elég bonyolult belemenni lényeg az hogy a konzolokban Immediate rendererek vannak, míg a iPhone Tile Based Deferred Renderer, pont amiatt mert sokkal barátibban bánik a memóriával. Emiatt biztosan nem is lehet egy az egyben átemelni a játékot, mert nem lesz jó a performance.

    A HW teljesítménye már bőven elég szerintem PS4 szintű dolgokat megvalósítani viszont ahhoz más programozási megoldásokra van szükség. Ilyen pl a RayTrace is, míg PS4-en ahol nincs rengeteg memóriát használó eljárosokat használsz a GI és Soft Shadowk létrehozására, ez RayTrace-el kiváltható hatékonyabban és kevesebb RAM-mal. Itt vannak sokan eltévedve a RayTrace-el kapcsolatban, hogy az nem csak csillogó pocsolyákhoz jó :D

Új hozzászólás Aktív témák