Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Van még bőr a Realme 14 képén
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Garmin topik
- MWC 2025: Mit várunk idén?
- OneSport OT07 - szevasztok, hollandok!
- Fairphone 5 - majdnem örökre
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
kicsi kecske #32640 üzenetére
Én ezt vettem, flexibilis csövet pedig külön itthon.
De az itthon vásárolt cuccokhoz is vettem külön jobbfajta flexibilis csövet, mert amit a legtöbbhöz adnak, azok max fél évet bírnak. -
válasz
DJ. Ru$y #30093 üzenetére
DHL= tuti szívás.
Hamar elküldik vámeljárásra, és hamar jön a csekk a büntiről is.Helyette:
Itt van PanLong - for Android, sokkal jobb minta kínai zsákbamacska, EU-ból jön, tehát biztos megérkezik, ráadásul 1 héten belül.
15% promo kód hozzá: RJQLX9GT#OBDII
#OBD2
#autodiagnosztika
#ELM 327
#ELM327
#PanLong -
kifizetni a megsemmisítést és a büntetést
Te nem tudhatsz róla, illetve valószínűleg nem is tüntették fel de a rajta lévő egyik szoftver szerzői jogi tulajdonát kizárólagos használatra XY Magyarországi Autódiagnosztikai cég megvette. A jogsértés miatt polgári jogi pert indíthatnak, illetve fognak indítani, de peren kívül lehetséges a megegyezés, ez 50e körüli összegbe fáj + ügyvéd. Ezek után pedig az XY cég mehet perelni a Kínai eladót.
-
válasz
pulutodurumo #29248 üzenetére
Ilyen egyszerű eladóak lenni.
A cégek nem közvetlenül alkalmazottat fizetnek, hanem kiszervezik egyéneknek, akik nem fizetést kapnak, hanem az eladási marzsból van jövedelmük.
Így a cégeknek nem kell az alkalmazottal, fizetéssel, motiválással meg munkaidővel bajlódniuk. Ha rosszul megy az eladás az a egyén baja lesz, a cég meg leszarja, hogy miből él.
Az Amazon is hasonlóan, de durvábban használja ki az eladókat.
Csak az Amazon a megoldotta a termékek raktározását a saját raktárában, így a raktárkészlet nyilvántartását, és a csomagok kiszállítását is.
Itt egy cikk, ha nagy nehezen betölt, 20× legalább kell frissíteni mire bejön. Ebből lesz rálátásod a hasonló cégek működésére.
Az ebay pedig inkább a Vatera-ra hasonlít. -
Nincs készlete, nincs raktára, csak például összevár 50 rendelést, azután kéri le a gyártótól/nagykereskedőtől.
Nagy részük otthon ül a számítógép előtt, egy 2x3 méteres "lakásban", onnan intézi az eladásokat.
Még a saját ruhájának sincs helye, nemhogy árukészletnek.
Itt ne gazdag kereskedőket képzelj el, hanem megélhetésért küzdő egyszemélyes vállalkozásokat.
Az official shop-okat már tényleg cégek vagy megbízottjaik üzemeltetik. -
Sokszor túlvállalják magukat, vagy a gyártó nem tudja a kívánt mennyiséget leszállítani.
Arra játszik az eladó, hogy megkapd a terméket, ő pedig a pénzét, csak ez időbe sok időbe kerül.
Ilyen akciók alkalmával én tisztában vagyok, hogy sokkal később fog megérkezni a termék.
Ezért ha valami gyorsan kell, sosem akciós időszakban veszem meg.
Most is van egy termék, amit Marc 29-én vásároltam és még nem adta fel, de nem érdekel, majd megérkezik.
Egy USB kábelem, meg Feb 03 óta úton van.
Időhúzásban a rekord nálam olyan 6 hónap, de megkaptam, amit vásároltam.
Ilyeneken kár izgulni, vitát csak akkor indítok amikor lejárt a szállítási határidő. -
válasz
MittuDomain_ #29167 üzenetére
nyugodtan alhatsz
-
válasz
PainKiller13 #29048 üzenetére
ezt inkább az ebay esetében tapasztaltam, ott boldog-boldogtalan árulhat bármit
-
válasz
reloop #28937 üzenetére
Április 28 előtt nem érdemes reklamálnod.
Az eladó nem tehet a posta baromságáról.
Ha korán reklamálsz és nem neked adnak igazt, (pedig nem neked fognak ítélni, mert nem járt le a szállítási idő), akkor ha tényleg nem érkezik meg, bukod az egészet.
Szállításra 60 napot adnak általában, neked még a fele sem telt le.
Követést nézegetni, nem szerencsés, mert ha nem fizettél szállításért, akkor valószínűleg nem valósak az ott lévő adatok és csak magadat szívatod vele.
A rendelés után 55 napig egy dolgod van: várni. -
válasz
atoszmester #28743 üzenetére
berakod a kosárba és telefonos appból indítod a vásárlást, ott lehet választani a valid kuponok közül
-
válasz
Vertigo18 #28690 üzenetére
Amit kaptam, azok között volt olyan, amin rajtahagytak apró lemezdarabot, sérült volt a fóliája vagy benyomódás volt az oldalán.
A sérült fólia vagy benyomódás már nem esztétikai hiba, hanem biztonsági kérdés. 1000 sérült közül egy felrobbanhat, de az akkor nagyot fog szólni. Kívülről meg nem lehet megmondani a belső sérülés nagyságát. -
válasz
bence092301 #28687 üzenetére
A patika állapotút kérd 1000Ft-ért
-
válasz
streetplayer #28186 üzenetére
vámolás a célországban, független attól, mely országokon keresztül és milyen postával érkezett
-
válasz
internetezoo #27747 üzenetére
nem lehet vásárolni HUF-ban, csak a weboldalon kiírja $ alatt a becsült HUF összeget,
-
válasz
Real_Necro #26752 üzenetére
kikérte a csomagszámot, de a csomagot nem adta fel
-
válasz
gyulazsolti #26220 üzenetére
Azért írtam, mert nem vagyok benne biztos.
-
válasz
kalozhun100 #25538 üzenetére
otthoni nyomtatónak mért kell USB3?
-
válasz
gyulazsolti #24583 üzenetére
Mi az "alapkezelés" ? Amit a Google fordító mutat.
Rossz csomagszám, tavaly szeptemberi.
-
válasz
gyulazsolti #24578 üzenetére
Mert az eladó már értékelt téged.
Neked július 19-ig van lehetőséged, nem kell vele élned, majd ha megjön a cucc, és akarod értékelni, akkor is megteheted. -
válasz
gyulazsolti #24576 üzenetére
kérnek visszajelzést arról a termekről, amit rendeltél
-
válasz
adamkaa777 #23162 üzenetére
dobj fel egy pénzérmét
-
válasz
werszomjas #22596 üzenetére
A jövőre nézve:
genuine=eredeti
original=még nem használt, gyári állapotú (ez lehet Fake is) -
válasz
Leander1113 #22399 üzenetére
android> google fordító> kép alapján fordítás
-
válasz
maranarudi #21132 üzenetére
ne akarj erkölcsi győzelmet,
elég ha visszakapod a pénzed,
válaszd, hogy te nem kéred a teméket -
válasz
maranarudi #21127 üzenetére
nincs a pénzed az eladónál
A megrendelés sor végén egy Cancel Order gombot kell látnunk, kattintsunk rá, majd a felugró ablakban válasszunk egyet a lehetséges okok közül.
Amennyiben a megrendelésünk még nem volt kifizetve, a törlés azonnal megtörténik.
Amennyiben már kifizettük a megrendelést, (Awaiting Shipment – Postázásra vár) a törlési igényünket az eladónak is jóvá kell hagynia. Ha az eladó nem reagál az előkészítési idő alatt, akkor a megrendelésünk automatikusan törlésre, a megrendelés összege pedig visszautalásra kerül. -
-
válasz
Viktor0610 #20581 üzenetére
regisztrálj a trackingmore-ra, connector menübe csatlakoztasd az alis fiókod, és egyből felveszi az alis rendeléseidet, amint feladták
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Kingdom Come: Deliverance I-II.
- Nintendo Switch
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- Ukrajnai háború
- E-roller topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- 256 GB m.2 SATA III 2280 SSD több darab
- L14 Gen2 27% 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciávl
- Dell Latitude 5310 2-IN-1 - 13,3 CORE I5 10310U- 16Gb rammal- Érintőképernyős
- Több darab! MacBook Pro 16" M1 32GB RAM 27%-os áfás számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest