- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Egyes Galaxy A mobilokon is gombnyomásra indulhat az AI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- One mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- One UI zápor esett a hétvégén
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Katsu
aktív tag
Sziasztok,
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek. 1 hónapja rendeltem magamnak egy terméket az Ali oldaláról. Már nem először és eddig nem volt gondom. Most egy kicsit nagyobb értékű a csomag, persze ennél kell, hogy gond legyen. Szóval kaptam a rendelésnél egy nyomkövetési számot. Amit egészen a mai napig azt hittem, hogy jó. Ma kaptam egy levelet az Ali-tól, hogy értékeljem a kézbesített terméket. A gondom az, hogy én nem kaptam semmit. Persze azonnal felmentem a posta oldalára és beírtam nyomkövetési számot, ahol valóban az szerepel, hogy a 112-es posta kézbesítette. Azonnal telefonálás az MPL-hez, ahol segíteni nem tudtak, csak közölték, amit én is látok a rendszerbe. Illetve megadták a 112-es posta telefonszámát. Hívtam is, de ott nem vették fel a telefont. Visszahívtam az MPL-t, hogy segítsenek, mert semmit nem tudok az állítólag kézbesített csomagról. Azt mondták, hogy menjek be a legközelebbi postára és kérjek személyesen segítséget, mert ott meg tudják nézni, hogy a címemre van-e feladva csomag.
Bementem a postára, persze ott nem tudtak ilyet nézni. Majd kértem, hogy akkor vizsgálják ki és tájékoztassanak, hogy ki vette át az én csomagomat. Majd annyit mondtak, hogy nem biztos, hogy az a nyomkövetési szám valójában az enyém. Kértem adatszolgáltatást is ezzel kapcsolatban, amire csak annyit írtak, hogy azt csak a feladó tudja kezdeményezni. Kérdeztem is, hogy kínából szerintük itt mit fog kezdeményezni az eladó??
Írtam az eladónak is, de eddig nem érkezett válasz. De még fél nap sem telt el, így azon még nem aggódom.
Kérdem én, tudok még valamit tenni? Vagy minden az eladón múlik innentől kezdve??
Még a protection kiterjesztése van hátra és a dispute. De azért idegesít a dolog nagyon. Abban bízom, hogy a tracking number valóban nem az enyém volt és nekem még úton van a termékem...
Előre is köszi a tanácsokat.Üdv: Katsu
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Ingatlanos topic!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- YouTube
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- További aktív témák...
- AKCIÓ! MSI B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Rampage SHIVA FSP 500W
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
- iKing.Hu - Apple Retina Macbook Pro 16 - 2019 - Használt, megkímélt
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest