Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz 5150 #2484 üzenetére

    Ha használtat veszel, akkor szinte semmit nem buksz az újboli eladásával, feltéve ha személyesen veszed át. Hardveraprón azért nem jellemző, hogy átvernének vele.

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz 5150 #2480 üzenetére

    Én azt javaslom, hogy fényképezd be a lapot, hogy ne tudjanak trükközni vele (pl összetörik, megforrasztgatják, stb., aztán rád fogják). Utána jelentsd be náluk, hogy gond van vele, cseréljék ki. Aztán vegyél egy új lapot, ha ezt garizták és működik, akkor meg add el valamelyiket. Általában a boltok 2-3 hónapig elszórakoznak vele, mire cserélik. Legalábbis én régen ezt tapasztaltam, tisztelet a kivételnek. Mostanában csak az APC-vel volt garis ügyem, de az nagyjából flottul ment.
    Ha szivatni próbálnak, akkor fordulj békéltetőhöz, vagy jelentsd fel őket a fogyasztóvédelemnél. Eddig itt nem tudom, hogy bárkinek szerencséje lett volna ezekkel az eljárásokkal, gondolom ismeretség kell hozzá, vagy passz, nekem sem jött össze, meg ahogy olvastam másoknak sem igazán. Végső esetben polgári perrel gondolom ki lehet sajtolni belőlük egy rakás pénzt, ha jó ügyvéded van, de a mai világban 5 percnél többet nem akar senki rászánni az ilyesmire. Nem véletlenül élnek meg az ilyen cégek, mint ez az Aqua.

  • #24845312

    törölt tag

    válasz 5150 #2486 üzenetére

    Mindenképpen készíts fényképeket is (többet) garanciáztatás előtt. Csomagbontáskor pedig alap a videokészítés is.
    Engem volt már, hogy lopással vádolt az Aqua! Ajándék játék járt volna egy videokártyához, amit "elfelejtettek" odaadni (csomagküldés volt), és még engem vádoltak meg, hogy biztos kiloptam a csomagból, és most csak még egyet szeretnék tőlük kicsalni!
    Ilyen és ehhez hasonló pofátlan, vérlázító, rágalmazó hozzáállással még életemben nem találkoztam sehol máshol, csak és kizárólag az Aqua-nál! Biztos máshol is vannak problémák, biztos máshol is trükköznek amivel tudnak, de hogy konkrétan lopással vádolják meg a vásárlót, miközben ők maguk loptak meg engem, az már túl megy tényleg minden határon!!!
    Szóval mindenről videó készítése, fényképek is, és mindez lehetőleg tanú jelenlétében! (Ezeket tudom tanácsolni a többi bolt esetében is, mert itt Magyarországon ma bárhol és bármikor simán átvernek, lehúznak, hülyére vesznek, ha nem tudod magad megvédeni, és itt szinte bármelyik nagynevű számítástechnikai webshopot megemlíthetném.)

    Hogy a garanciáztatás témához is hozzászóljak, e téren problémám még nem volt az Aqua-val, RAM-okat és HDD-ket garanciáztattam már náluk, korrekt módon cserélték őket, sőt, még új garanciapapírt is kaptam a cserélt termékekről újraindított garanciaidővel! (Ezt is sajnos külön ki kell emelni, mert sok helyen nem akarják megadni ezt sem, hacsak külön nem szólsz nekik. Sőt, több helyen még garanciapapírt sem adtak a rendelt számítástechnikai alkatrészek mellé se papír, se digitális formátumban sem!)

  • chopin42

    őstag

    válasz 5150 #2486 üzenetére

    Az a baj, hogy ezek akkora boltok, hogy megengedik maguknak az ilyen hozzáállást. Nem tehetnék meg, de teszik ezt azért, mert rengeteg eladásuk van nap mint nap, és a termékek nagy része kihúzza a garanciaidőt. Ha meg elromlik valami, az teszem azt kb 1-2 % az összes eladott termékből, és ennél jóval nagyobb hasznuk meg több vásárlójuk van, tehát leszarják, illetve nem minden vásárló vár 30 napokat a semmiért, feladják, elhiszik hogy ők cseszték el a cuccot.
    Ugye akivel nem történik ilyen, az nem húzza le őket, hogy szar az ügyintézés. Most ezt kb kútfőből írtam, de szerintem köze van az igazsághoz.
    Bár az is igaz, hogy általában mindig megnézem az értékeléseket (árukereső, google), a legrosszabbal kezdve. Ha ott sok a közös pont (hányadék ügyintézés, garanciális kötelezettségek elmismásolása) akkor másik boltot keresek... :W

  • #77646080

    törölt tag

    válasz 5150 #2484 üzenetére

    azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy kikerülendő az ügyintézés/gariztatás "fáradalmait" mondjuk beleszántanak kicsit egy csavarhúzóval a nyákba azzal, hogy én voltam és lehet bizonygatni az ellenkezőjét.

    Sajnos, ehhez hasonló (a proci foglalatának tönkretétele náluk, majd jótállás megvonása erre hivatkozva) konkrétan megtörtént a családban. Akkor megfogadtam, hogy ilyet többet nem játszunk senkivel sem. :((( A részükről fölényeskedő hangú beszélgetés vége az lett, hogy azóta a csomagolás előtt videó készül a hibás termék minden részletéről, majd magáról a csomagolásról is. Ezt várta el ui. a kedvesnek éppen nem mondható, semennyire sem segítőkész Aquás kontakt. Ezzel nálunk le is húzták magukat a retyón, hitvány egy cég. Ez most van, természetesen korábban lehet, hogy korrektek voltak másokkal. Változnak az idők...

  • TIT

    veterán

    válasz 5150 #2480 üzenetére

    Hát régen jobb volt a gariztatásuk,havert szivatták meg egérrel,hogy sérült,miért vették akkor át?
    Menj be a dohányba a górécsajhoz ha gond van.

  • #77646080

    törölt tag

    válasz 5150 #2480 üzenetére

    Szia!

    Nálunk tavaly volt egy kísértetiesen hasonló, szintén eredménytelen alaplapos eset. Azóta az Aqua nálunk tiltólistán van, a "többet onnan soha, semmit" kategóriában pihen. Másoknak sem ajánlom, az ügyintézés (részükről) lekezelő hangnemben folyt, az jött le belőle, hogy számukra érdektelen az ügyfél elégedettsége.

    Nagy ivben kerülendő velük a kapcsolat.

  • ACE-

    addikt

    válasz 5150 #2480 üzenetére

    A fagyásos hiba gázos valóban, de azért azt sem szabadott volna annyiban hagyni. Az USB "nem működés" azért jó, mert arra semmiképpen sem mondhatják, hogy minden rendben van vele... Szóval nyugodtan vidd vissza, mondd hogy nem működik az USB portja, és cseréljék, vagy pénz vissza. Esetleg csinálj róla videót is, hogy nem működik, biztos ami biztos. Nem hajthatnak el.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés