- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- Kis telefon hatalmas teleppel
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeni
félisten
válasz
S e t h #2342 üzenetére
Spigen tok:
Az külön történet és lezártam anno. Nem téged csaptak be hanem engem. Az a dolog nem a betyár becsületről szól és nekem adtak igazat az itt megszólalok 1 kivételével! Semmilyen anyagi haszonról nem beszéltem és nem emlitettem meg korábban sem. Én cserét kértem és nem pénzt. Észrevételem jogos volt ez ügyben! Fogalmad sincs mi volt a történet.Memória KIT:
A memória dologban meg nem én vagyok az érintett. A kettőt ne keverd össze.
Mielőtt reagálnál valamire olvasd el előbb 5x.Részemről befejeztem!
-
jeni
félisten
válasz
S e t h #2319 üzenetére
lufi7
Őt csak abban minősíteném,hogy nem is tudja /tudta az előzményeket és a történetet és mégis az USER-re mutogat.
Speedshop
Az alábbi történet vonatkozik.
Nem célom átvágni a boltot. Én csak a bolti alkalmazott hozzáállása miatt vagyok meglepve,hogy volt képe,bátorsága az ügyfelét,vásárlóját megkárosítani!
Azt tudom biztosan,hogy hol nem fogok a következő 50 év alatt vásárolni és nem javasolni a jelzett boltot senkinek. 95%-ban én szerzem be,veszem meg és én javaslom,hogy az adott "gyorsboltól" mit is érdemes megvenni,legyen az bármi is.
Magyarul ha az adott termékre nem tudja vagy nem akarja garantálni a vásárlás idején az általa megadott garancia vagy a szavatossági időt az adott termékre akkor erre csak azt tudom mondani,hogy senki se vegyen 6 hónapnál nagyobb,hosszabb garanciával bíró terméket,mert a végén úgysem tudja teljesíteni az adott bolt a garanciális feltételeket!Részemről lezártam az ügyet.
Innentől hagyjuk ezt a történetet végleg bezárva. Ne offoljuk szét a semmire.
Köszönöm!
-
yohnsee
tag
válasz
S e t h #2189 üzenetére
Nem mentem bele elég mélyen a dolgokba, értem ezalatt, hogy amikor megvettem az apróról az alaplapot, csak azt néztem, hogy még garanciás. Azt nem, hogy hova. Bár valószínű, akkor is megvettem volna, mivel (eddig) személyesen nem volt rossz tapasztalatom ezzel a bolttal. De ezek után bárki kérdezi, óva intem attól, hogy oda vigye a pénzét. Tudom, hogy ezt a cég nem fogja megérezni, de legalább egy apró elégtételnek fogom érezni.
-
chopin42
őstag
válasz
S e t h #2189 üzenetére
Nos igazad van, de azért elég gáz, hogy egyes "üzletek" milyen módon állnak hozzá a garanciához. Meg a vásárlóhoz egyáltalán. Miután fizettél, senki vagy, de ami gázabb, sok helyen előtte is úgy bánnak az emberrel, mint a kutyával. Amennyit olvastam erről, abban mid közös pont: hitegetés, halogatás, várakoztatás, hiba el nem ismerése, letagadás a sajt anyjukat illetően is. Több éve piacon lévő boltoknál is. Az azért elvárható lenne, hogy ártól függetlenül korrekt legyen egy bolt és ne áfacsalással/lopással akciózzon. Tisztelet a kivételnek. Ennyi erővel apróról ugyan ez elmondható: ott is érdemes utánanézni mindennek, mielőtt vásárol az illető, nem előreutalni stb...Mégis sok ember gondolkodás nélkül elutal 100 rugót is akár egy nicknek, aztán meg megy jelenteni a csalót (b.norman, fenyveske, bánaticsalád stb...). De ettől még itt is elmondható, hogy nem csak a vásárló a hibás: az a görény a másik oldalon legalább annyira felelős. Csak itthon ugye sok mindent lehet, ha utánamész a pénzednek, a gatyád/évek rámehetnek.
Összefoglalva: nem a vásárló (legalábbis legtöbbször nem csak) a hibás, a tetű eladók/boltok ugyanúgy tehetnek az egészről, ellenőrző hatóság hiányában nem csoda... -
lafaty80
addikt
válasz
S e t h #1521 üzenetére
Etikusság kérdése akkor is felmerülhetne, ha mondjuk te rendelsz valamit x áron (vasárnap este esetedben) majd hétfő reggel fele annyiba kerülne, de te a vasárnapi áron vehetnéd át... akkor te mit csinálnál?
Annyiban értek veled egyet, hogy egy online shop csak olyan terméket tegyen ki az oldalára, amit lehet is kapni.
Persze más kérdés, ha van készleten valamiből és közben érkezik új szállítmány olcsóbb/drágább áron...
A kérdésedre válaszolva akkor normális a cég, ha jelzi neked valamilyen formában, hogy a rendelésedkor nem volt készleten és az érkezett termék drágább lett. Akarod-e így is terméket vagy nem?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest