- iPhone topik
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Listázzák az olaszok a Redmi 15C-t
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spirit
őstag
válasz
mukurisho #2372 üzenetére
Nemrég a feleségemnek vettünk a Budaörsi MM-ban telefont, ott is ez volt az eljárás, szóval még csak nem is cég hanem bolt függő. Vagy csak simán rám akartak sózni valami sz*rt és a kollegák falaztak egymásnak. Minden esetre a Samsung márkaboltban kedvesek voltak, bontatlan terméket hoztak és még törzsvásárlói kártyát is kaptam.
-
-
Kiglerx
tag
válasz
mukurisho #1914 üzenetére
Olyan boltot kerestem ahol személyesen meg tudom nézni vásárlás előtt, én nem egy futárral kell visszaküldettni, ha valami gond van.
Konkrétan a partnero hírének nem néztem utána, mert gyári garira hivatkoztak elsőre.
A legtöbb GMS bolt csak házhoszszállít, így találtam a partnero-t. Szerencsére végül nem vettem meg náluk, valószínűleg most bosszankodhatnék. -
Quent1n
senior tag
válasz
mukurisho #1663 üzenetére
Én már azt se érettem, hogy egy cégnél miért nem halál mindegy hova viszem vissza a kártalanítós papírt? Miért nincs egy közös rendszerük ahol simán sztornózzák a számlát vagy valami. Miért kell ide oda rohangáltatni mintha ez lenne az egyetlen dolgom? Akkor nevezzék át az egyik céget Magmának a másik meg legyen Aqua, mert ezek szerint nem ugyanaz a bolt a kettő. És ráadásul a stílus ahogy kommunikálnak az azért nah.. "Ne idegeskedj csak nyugi" meg ott hangosan minden más vevő előtt nagy lazázós stílusba az én dolgomról beszélgetni, hogy ennek adnék sallert meg annak meg így meg úgy, hogy visszaküldik a vevőt meg buzi sennheiser... Direkt mondták, hogy ma vigyem át nyugodtan a Dohányba.. Átviszem ott meg ilyen "apa a hülye fiának" stílusban, "vevőszolgálat kell az csak kedden van én nem ismerem ezt az ügyet" könyörgöm milyen ügy? Ott a papíron, hogy kártalanítsanak adják oda a pénzt és köszönjünk el egymástól. Ennyi. 3 napot rohangáltam, először Vecsésről Budaörsre aztán Pestre.
Ami külön vicces volt, hogy először a csávó a karinthyba azt mondta, hogy a mai értékén kártalanítana (amíg még nem látta, hogy a dohányba vettem a cuccot) aztán mondta a másik, hogy az azért nem úgy működik, annyi pénz jár amennyiért vettem.
Összehasonlítva a hardverkernél bevittem a hibás tápom, rárakták ott helybe egy műszerre, meg se nyikkant és adták vissza a pénzt szó nélkül mindezt kb. 20 perc leforgása alatt. És teljesen normálisak meg rendesek voltak nem úgy bántak velem mintha valami nemkívánatos személy lennék a problémámmal aki feltartja őket az eladásban. Lehet, hogy nekem vannak nagy igényeim nem tudom. Mindenesetre kedden v szerdán beviszem és kiszedem belőlük a pénzem aztán annyi. Egyedül egy dolog szimpatikus bennük, hogy van valamekkora raktárkészletük.
-
Ghard
őstag
válasz
mukurisho #1499 üzenetére
Ha nem fogják fel leírva, hogy oemet adtak és a garancia is 3 évvel kevesebb, telefonon sem értik meg jobban.
Messze lakom a bolttól, különben bemennék kicsit beszélgetni. Kénytelen leszek az elállást választani saját költségen, mert így úszom meg kevesebb időből és pénzből. Kifizettem a háztól házig garanciát pluszban de ablakon kidobott pénz ez is. Fogyasztóvédelemhez bejelentettem ügyfélkapun, ez nem kerül semmibe, feljelentést csak azért nem teszek mert időben és pénzben nem éri meg sajnos.Hab a tortán, hogy egy másik bolt a napokban küldte vissza a garanciában kicserélt ddr3-as memóriát, ezen meg a garanciamatrica koszos és össze vissza van repedezve
Ezt mondjuk használtan vettem magánszemélytől, aki a bolttól csak kézzel kitöltött számlát kapott, sorozatszám se volt rajta. Nem is foglalkozok vele, legalább kicserélték és működik.
A táppal se foglalkoznék ha csak oem lenne, de a kattogása meg a -3 év gari azért durva. -
Ghard
őstag
válasz
mukurisho #1497 üzenetére
Persze, hogy nem hagyom. Ide is azért írtam, hogy aki rákeres legyen ezzel tisztában, hogy milyen bolt.
Egyébként pont olyan választ kaptam emailben, amit vártam. Egy sablonszöveg a 8 napról, hogy elállhatok, meg a garis bevizsgálás, ami ha szerintük ok, akkor a szállítás is engem terhel és gondolom vissza is kapom ugyan ezt.
Azt, hogy se doboz, se garancia nem stimmel le se szarják
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Logitech Z5500 7.1 aktív sub 2db hangszóróval
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB - RTX 4050 -1,5 év gari
- Asztali PC , R5 4500 , 1080 8GB , 16GB RAM , 256GB m.2 , 750GB HDD
- Samsung Galaxy A16 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730
- Bomba ár! HP ProBook 450 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest