Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyuri27

    félisten

    válasz Speed® #386 üzenetére

    Melyik kettőt?
    Nem azt mondtam, hogy fizikai sérült cuccot garizzon. Hanem azt, hogy ne telefonon álapítsa azt meg. Ill legyen kedves bizonyitsa. Mert az átvétel és bizonyítás is törvényben van leírva.

    "Boltban eladó előtt kibontás, megvizsgálás, ezután minden a júzer felelőssége." LOL ezt ne ird be a garancia totyikaba mert közröhej tárgya leszel. Nézz utánna a részletekkel, de a bizonyítás az eladóé.
    "(Ptk. 305/A.§ (2))
    Fogyasztói szerződés esetében az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A felek ettől eltérő megállapodása semmis."

    "Bármilyen jótállást/garanciát is vállal a forgalmazó, annak feltételei semmiképpen nem lehetnek kedvezőtlenebbek a szavatossági jogoknál! + A jótállás teljes időtartama alatt a forgalamzón van a bizonyítás terhe
    Ptk. 248. § (5): A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell."

    Mert amit írsz jól hangzik, de ha nem így müködik a garancia. Mert, hogy venné ki magát ha mindenki minden általad aprónak vélt hibát meg csináltatna. Mondván ezzel ne zaklassuk a boltot.

    Lassan ott tartunk, hogy a vevő kér bocsánatot az eladótol mert a pénzéből él.
    Sajnos régebben és is futottam bele egybe és másba több helyen is. De az esetek nagyrészében kiharcoltam az igazam (ew, mm, tesco stb...stb). Mert milyen már az, hogy az ember vesz egy komplett gépet és a kábelek árát felszámolják, holott a laphoz adtak mindent (például egy kisker). Na itt jön a gusztustalanság.

    Mellékesen még egy kis adalék.
    "Forgalmazó, mint kötelezett, semmilyen ürüggyel nem háríthatja el a felelősséget, a fogyasztó felé neki vannak kötelezettségei, ezek teljesítését nem teheti függővé a vele szerződésben állók (szerviz, nagyker, stb.) őfelé történő teljesítésétől. Hibás az a gyakorlat, hogy saját jogszabálysértésekor ilyenekre hivatkozik, ez őt nem menti fel, teljesítse a fogyasztó felé amit vállalt és amit a jogszabályok előírnak, a többit a vele szerződő harmadik felekkel oldja meg, ahogy tudja! A fogyasztó csak vele áll szerződésben."

    Ha meg egy termék köztüdottan sz@r, problémás azt nem kell árulni. Így nem lesznek garanciális problémák.
    Az aqua változásával és köztartozásával kapcsolatban nem írtál semmit.
    Szóval mégis csak van náluk egy kis zavar

    Erre a szavak megválagotására akartam finoman utalni az off részben az előbb. ;)
    Mert így ismeretlenül tényleg ne javasolgass nekem és ne is kívángas.

    Amd - Radeon - Ryzen

Új hozzászólás Aktív témák