- One mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Magisk
- Mobil flották
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- CMF Phone 2 Pro - a százezer forintos kérdés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
xandrush0831
aktív tag
válasz
Jakesz #66202 üzenetére
Visszafele fejlődik az egész. Amikor meg valakik félkomolyan fejlesztenek, azok meg rászórják a fos Unreal Engine-re a cuccot, aztán jé rosszak az eladások mert RTX 4080 alatt homályparádé van.
Tényleg amúgy, azt valaki tudja hogy a Vertigo Games mi a kolbászért UE-ben fejlesztette a Metrot, miközben az AS az Unity volt, és szinte tökéletes?Nekem amúgy az a VR-jövő vízióm, hogy lehet hogy eltűnik. Akkor van esély a túlélésre, ha kihúzza addig ameddig a mobilchipek már a mostani asztali GPU-k szintjén lesznek, de legalább a 2 generációval ezelőtti csúcs szintjén. Értem én hogy jó ez a vezetéknélküliség, de korai volt. Nehéz nem mobiljátékot fejleszteni egy mobiltelefonra... Az a baj, hogy mire felnő hozzá a technológia, addig szerintem nem húzza ki ez a lélegeztetőn tartott ipar. Legalább évente kéne jönnie egy Alyx szintű játéknak, de nem hogy nem jön, hanem 5 éve bottal ütik a nyomát... Talán majd ők, az új Indexnél.
Most pedig alkossunk egy kört, fogjuk meg egymás kezét, és imádkozzunk Gabe Newell-hez.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Jakesz #66202 üzenetére
Bizony ez így van! És igen, jól emlékszel, az Index-re és minden másra is több, ha jól emlékszem 3-4+ hónapos előrendelési sorok voltak...
Én is így érzem, hogy valamelyik félnek engednie kell. Időnként jön azért egy-egy boom, nagyobbak a Beat Saber és az Alyx voltak azt hiszem. A kisebbek meg valamelyik nagy franchise-hoz köthetőek, mint a Star Wars, Star Trek, Batman, stb.
Fogyasztóként azért nehéz megítélni a piacot, mert a konkrét számokat mi nem látjuk, nekünk csak érzéseink vannak de az érzések az üzlettel nem nagyon egyeztethetőek össze.
A VR piac robbanásához kellene még jópár kreatív cím szerintem.
Ott van a Ready Player One film. Egy olyan játék nagyon kellene, ami gigantikus, MMO, real life-gaming szimulátor amiben el lehetne merülni. De hát egy ilyen projekt gigantikus méretű, csak nézz meg egy GTA V-VI-ot, vagy egy WoW-ot. Ezek dollármilliós (talán milliárdos) projektek, nem nőnek ki csak úgy a földből az ilyen kaliberű játékok, PC-n konzolon sem jelennek meg ilyen kaliberű címek túl gyakran.Ami szerintem realisztikusabb jövőkép: az indie fejlesztők meg tudják mozgatni a piacot. Közülük kerülnek ki fiatal tehetséges fejlesztők akik betörnek a piacra mert még fiatalok és szívvel lélekkel dolgoznak, készítenek játékot. Csak hát ők azok akik nem tudnak AA szintű modelleket, textúrapakkokat és optimalizációt készíteni a játékokhoz (nem a tudáshiány, hanem az időigény miatt), ezért néznek ki úgy, mint egy gyengébb mobilos játékok.
Beyond Sandbox üdítő kivétel lesz szerintem, én most az ő fejlesztésüket követem.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Jakesz #66198 üzenetére
A játékfejlesztés egy biznisz.
A VR piac sajnos igen szűk más szoftverpiacokhoz képest. A mobil piac például kifejezetten tág, sokkal nagyobb a nyereség ott. Ha veszel egy átlag fejlesztőt vagy stúdiót, akkor nyilván arra a piacra koncentrálnak ami több profitot termel. Ezért a játékfejlesztőket nem lehet hibáztatni, ők pláne nem tehetnek arról. Max a management és/vagy a befektetők akik nem elégednek meg 120%-os hozammal, hanem 250%-osat szeretnének.
De ha te dolgozol, gondolom te is azon vagy, hogy azt az időt, amit munka címszóval eltöltesz, minél többért add a munkáltatódnak vagy ügyfeleidnek, hiszen az idő pénz (és a játékfejlesztés sok idő ezért sok pénz).Azok az idők már elmúltak amikor a játékfejlesztés is az önkifejezés egyik eszköze, avagy egy művészeti forma volt. Ennek ellenére akadnak még gyöngyszemek de a felhasználók is egyre csak többet és többet akarnak - ahogyan te is. De ne érts félre, én is szeretnék havi egy HL Alyx szintű új címet kipörgetni de a realitás az más sajnos.
-
gulasoft
őstag
válasz
Jakesz #64364 üzenetére
Igen ez így van de inkább 80%-nak mondanám azt a 70-et és tekintve hogy a régi lencséknél ez a sweetpot inkább 30% volt mint 40 ez nagy előrelépés. Lehet itt már kis tekerővel állítgatni a szemtávolságot, de senki nem állítgatja akkora a sweetpot (miért pont itt ne lehetne mikor semmi értelme, igazi meta megoldás), a q2-ben meg 3 állás volt oszt sanyi, pedig ott fontos volt, mert kicsi volt a sweetpot.
-
fatal`
titán
válasz
Jakesz #63024 üzenetére
Soha nincs rá sale. Viszont érdemes Questen venni már, mert cross buy a PC-s rift storeral egy pár hete.
@Dyingsoul Ha PC-n használod, akkor BS Manager
Olyan verziót telepítesz, amit akarsz.
De a főbb modok mennek most a legújabbal is, csak 1.29.4-nél változott pár dolog, emiatt, ha moddal volt beállítva a controller (EasyOffset), akkor újra kell csinálni a beállításokat, mert megváltozott a koordináta-rendszer.
-
a2d2
addikt
válasz
Jakesz #63024 üzenetére
Mire vennéd? Szerintem az egész Quest-es BeatSaber-t el kellene engedni. Hacsak nem akarsz egy csomó lóvét beletolni még a zenék megvásárlásába is.
Én pár éve megvettem, de pont rosszkor, egészen odáig ment szépen ott is a custom song + leaderboard, aztán utána nem. A beépített számok meg szánalmasak szerintem. Egy órát nem használtam sajnos -
cinemazealot
addikt
válasz
Jakesz #62912 üzenetére
Én pont tegnap próbáltam ki a SteamVR-t egy Quest 2-vel ac-s (tehát 5-ös) mesh Wifi hálózaton és meglepően reszponzívnak tűnt a Star Wars Squadrons irányítása.
Persze nem tudom, hogy valójában egy igenis létező lag miatt lettem rosszul a X-Wing pilótafülkéjében vagy mert szimplán kezdő (1 hónapos) vagyok és (ahogy azt pont fentebb tárgyalták a többiek is) a szimulátorozáshoz hozzá kell szokni, de a kedvem nem ment el tőle, csak első alkalommal egy fél óra bőven elég volt belőle.
Lehet, egyszer kipróbálom kábellel is (bár a PCVR számomra most annyira nem prioritás), de egyelőre ki vagyok vele békülve vezeték nélkül is.
Ugyanakkor viszont amikor a Beat Sabert cast-elem mobilra, az valóban késik, igencsak érezhető mértékben. A kettő tehát tényleg nem ugyanaz.
-
gulasoft
őstag
válasz
Jakesz #62033 üzenetére
Minden ami miatt a psvr2 drága volt mint a fene (szemkövetés haptic feedback) az a pcvr-ban nincs, lell még egy +kábel amivel a pc-re rádugod, és egy jó bluetotth vevő és aállítólag elég szenvedős a beállítás, odébbmész 180 centit elölről kezdheted, és ugye hozzá leszel kötve a géphez. Mi az a felhozatal amit ps5 pcvr2-ben játszanál? Wan e egy i7-1xxxx és egy 3070-3080-as kártyád a pc-ben?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- iKing.Hu - Xiaomi 14 Ultra - Ultra White - Használt, karcmentes
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest