- Egyszerre startol a legjobb kameratelefon Kínában és Európában
- Megérkezett a Samsung Galaxy A37 és Galaxy A57
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Honor Magic8 Pro - bevált recept kölcsönvett hozzávalókkal
- Magyarországra jön a Vivo 500 megapixeles kameratelefonja
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Elkalapálta a snapdragonos Galaxy S26 az exynososat
- Yettel topik
-
Mobilarena
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fenyő
őstag
válasz
Devil84
üzenetére
Én is viszonylag kezdő vagyok a témában, de pont mostanában nézegettem/próbálgattam, hogy az ilyen régi vasakon mik mennek még el, a 128 mega ram az nagyon bekorlátoz, max a Puppy Linux fog rajta normális sebességgel futni (4.3.1 szupergyors és van magyar verziója, ill 5.x-es Wary verziók mennek még fel rá, bár ezek is gyorsak 128 megával a net egy kicsit lassabb lesz ezekkel a verziókkal), és nagyon ajánlott egy 512 megás linux-swap partíciót is létrehozni/aktiválni. Ha tudsz még legalább +128 megát beledobni a gépbe, akkor Pepperminttel, Lubuntuval lehet még próbát tenni, livecd/dvd-vel bármilyeket/mindegyiket ki tudod próbálni feltelepítés előtt, hogy teccik-e, esetleg pendrivre-ról, de ilyen öreg gép nem hiszem, hogy képes lenne arról bootolni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyszerre startol a legjobb kameratelefon Kínában és Európában
- Luck Dragon: Óraátállítás
- Linux kezdőknek
- Hard Disk Sentinel: S.M.A.R.T., okosan
- PlayStation 5
- Megérkezett a Samsung Galaxy A37 és Galaxy A57
- Okos otthon - Home Assistant, openHAB és más nyílt rendszerek