Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kinghaxor

    aktív tag

    válasz Barthezz2 #30144 üzenetére

    A fix váltófüles az a T500RS volt. Elvileg még az is kapható. Nekem az van. 30-as a perec, ezzel szemben az alap T300RS-é 28. A T300 váltófülei a kormánnyal mozognak az 500-asé fix. Mindegyik használható. Egyéni preferencia kérdése. Az 500-asban erősebb az ffb. A 300-as finomabb. Valamint az 500-as szerintem sokkal megbízhatóbb, tartósabb. Az általad említett két 300-as verzió között a perec a különbség. Az alcantara változat 30-as a másik 28-as. Az alcantara perec sokkal szebb és a nagyobb átmérő nagyon sokat számít. Én sem gondoltam volna de így van. A T150 egy kategória a DFGT-vel. Egy picit fejlettebb. Szíjjas és fogaskerekes egyben. Középen a szíjj hajtás miatt jobb az ffb ereje mint a DFGT-n. A T300-asoktól gyengébb. T300 változatok közül az alcantara a legjobb választás. Ha megengedheted magadnak akkor az tényleges előrelépés lenne a DFGT-hez képest. Persze a T150 is előrelépés a DFGT-hez képest, csak nem akkora. Itt inkább az a kérdés te mit vársz, mit szeretnél. Miben szeretnél előrelépést.

    István: A T150RS és a T150 Pro tényleg csak annyiban különbözik, hogy az RS-hez két pedálos gagyibb szettet adnak, a Pro változat pedig 3 pedálos szettel jön. Ha később kell a kuplung akkor a Pro változatot kell megvenni. Minden másban ugyan az a kettő.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák