- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen GPS-t vegyek?
- Honor Magic4 Pro - varázsolj nekünk valami szépet
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- A Nothing Headphone (1) is a dizájnról szól
- Apple iPhone 4S - az amerikai pajtásod
- Magisk
Új hozzászólás Aktív témák
-
DarkByte
addikt
válasz
Szatyor123 #121 üzenetére
Sajnos nem, a legközelebbi Németország talán, ismerősön keresztül.
-
DarkByte
addikt
Igazából nem is értem a DLSS FG miért nem eleve így lett megálmodva, valami API illesztés a játék motor felé, ami képes köztes motion vector infókat adni hogy mi történt két fizikailag render-elt frame között, hiszen a játék motor futhat nagyobb sampling rate-el, az nem olyan költséges mint maga a render (bár, CPU bottleneck biztos ilyenkor is van) és akkor már az MPEG motion vektorok szintjén vagyunk.
(egyébként érdekes módon a Reflex pont ezt csinálja, a jelen frame render végére ha a játék motor azt mondja a user közben mozdított az egéren, akkor utólagosan warp-olja azt a frame-et mintha időben később készült volna, és generatív AI-val kitölti a légüres részt a szélen; ez amúgy megint nem új cucc, a VR headset-ek a jitter redukálására régóta kihasználják hogy az optika miatt van egy "halott" terület a kijelző szélén amit sose látsz és lehet valamennyit pan-elni a képet a giroszkóp alapján büntetlenül, folyamatosabb mozgás érzetét keltve; ez ugyanaz, csak itt ki kell tölteni a kieső részt)
Innen meg már csak még egy lépés lenne hogy MPEG P/B frame szerűen a kártya pár teljes frame (I) kívül csak részleges képeket render-eljen, ahol tényleg történt valami változás, és a tech összeférceli a frame-eket.
De amúgy elhallgatva az interjút amit a DF csinált a napokban, szerintem pont erre tartunk. Egyre jobban redukálni a brute force raszterizációt, mert nem fogjuk bírni, főleg ha az RT-t sokkal jobban komolyabban vesszük.
Plusz az egyéb szintetikus dolgok, mint a neural metarials is errefelé mutatnak hogy egyre több asset lesz futásidőben előállítva és csak parametrizálást szállítják a játékkal.
Alapvetően szerintem tök jó hogy innoválnak, csak mint minden tranzíciós időszak nehéz, meg akit nem érdekel a tech az nyilván csak az árnyékos oldalát látja.
-
DarkByte
addikt
Gondolom ha mondjuk egy 5090 FE-t szeretnék, akkor úgy 2026 tavasza előtt ne is számítsak rá hogy sorra kerülök az Nvidia webshop queue-jában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650XT 8GB Cooler Master MB600L Chieftec 600W
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest