Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz gbors #103 üzenetére

    MPEG más tészta. Ott rekonstruálsz valamit, amit előtte modelleztél az eredeti forrásból.
    Itt meg megpróbálja kitalálni a köztes állapotot, ami vagy sikerül vagy nem. Bizonyos körülmények között (pl.magas fps, kevés generált frame, lassú mozgás, stb) jobban, ellenkező esetben kevésbé jól, esetleg már zavaró hatást elérve.

    "Szerintem a FG esetében elsősorban az eredményt kellene nézni - ha jó a játékélmény, akkor miért fáj annyira, hogy nem minden egyes frame-et számol ki nulláról a GPU?"
    Egyetértek. Ez is egy lehetőség (mint a DLSS skálázás), aztán mindenki el tudja dönteni az ingerküszöbe alapján, hogy ez neki még belefér-e vagy már nem.

    "hogy a tesztekben el kell különíteni ezeket az eseteket, és akkor lesz egy kép arról, hogy mit tud a HW nyers erőben, és mit tud a szoftveres extrákkal. Ez jelen pillanatban meg is van".
    Helyes.

Új hozzászólás Aktív témák