Hirdetés
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Yettel topik
- Akciófigyelő: Még ráadás óra és fülhallgató jár az új Redmi telefonokhoz
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
válasz
#72042496 #1704 üzenetére
Tegnap jól szétcsúsztunk Pécsett, s ma reggel, ahogy enyhén elgémberedett állapotban meditáltam a Pest felé tartó IC-n, két megoldás is beugrott a Symmetry-problémámra:
- Az objektumokat kijelöljük, s közösen kapnak egy Symmetry-t. Ez azért nem az ideális, mert ha az egyik objektumról időközben eltávolítjuk a módosítót, nem lehet azt a Copy -> Paste Instanced módszerrel visszatenni rá úgy, hogy az összes objektumra egyidejűleg hasson.
Ehelyett a még Symmetry-t ''birtokló'' Object-ekről el kell azt távolítani (nem muszáj egyesével, ha ki vannak jelölve, látszanak a közös módosítók), majd az összes Object újbóli kijelölése után alkalmazni a Symmetry-t.
- Az objektumokat Attach-oljuk, majd Element szinten az összes külön kezelendő Subobject-et Detach-oljuk. Ezután a kívánt módon működik a Paste Instanced parancs Symmetry módosító esetén!
szerk.: A Multi/SubObject Material is működik, legutóbb én voltam a béna, nem jöttem rá, hogy kell használni.
Érdekes, ha Editable Mesh-ünk van, akkor nincs is erre szükség: A poligonok kijelölése után egyszerű ráhúzassal lehet alkalmazni egy modellen belül a különböző anyagokat.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor X7 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új 2K Gamer PC Intel i9-12900F/RTX 3070 Ti 8Gb/500Gb M2 SSD/16-32Gb DDR4-DDR5 2-3 Év Gar (27% ÁFÁ-s)
- HP Laptop , 17,3" , R3 7320U , 512GB SSD , 8GB DDR5 , Radeon
- Olcsó PC , i5 6400 , 1050 Ti , 16GB DDR4 , 120GB SSD , 500GB HDD
- Új 4K Gamer PC Intel i9-12900F/RTX 3080 10Gb/500Gb M2 SSD/16-32Gb DDR4-DDR5 2-3 Év Gar (27% ÁFÁ-s)