Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    hát más programok, más irányítással, nagyjából egymást fedő területekkel... mindkettővel végig lehet vinni pl egy animációs film elkészítésének sok aspektusát (persze egy zbrush nem árt a sculpthoz, meg egy kompozitor progi az utómunkához). Modellezésben a MAX erősebb talán, animációban a maya az egyik legjobb... Én maya párti vagyok, azt használom már évek óta... Ennek ellenére pl látványtervezésben MAX előny van (főleg a VRAY miatt), nagy cégeknél meg gyakran van mindkettő (illetve maya, max, modo, xsi, cinema4d, vagy ezek kombinációja). Szóval a lehetőségei szinte ugyanazok, eszközeiben kissé más (bár szinte mindent meg lehet találni egy az egyben a másikban is, vagy 1 helyett mondjuk 2 eszközzel érik el ugyanazt). Pár dolgot kissé máshogy kell az egyikben vagy a másikban megcsinálni, de ez persze nem a programok jóságát vagy rosszaságát jelenti, csak más a módszer...

Új hozzászólás Aktív témák