Autó+mobil tesztek

144 teszt

minden tesztek hírek

Cikkek

  • Opel Mokka-e menetpróba

    Zseniális formaterv, otthonos és praktikus belső tér, potens villanyhajtás, de vajon megőrizte márkajellegét a PSA-s befolyással az Opel? Szerintünk igen!

  • Peugeot e-208 menetpróba

    Stílusos és feltűnő jelenség a forgalomban, hangulatos belterében pedig nagy öröm létezni a mindennapokban, ám az infotainment rendszerrel és a fogyasztással nem teljesen voltunk elégedettek.

  • Alternatív hajtás: 2021-ben is rengeteg elektromos autót várunk

    Idén még színesebbé válik a villanyautók piaca, rengeteg új típussal számolhatunk, viszont az elérhetőség kérdése és a várakozási idő továbbra is kardinális problémát jelenthet.

  • Skoda Citigo e-iV menetpróba

    A legolcsóbb villanyautók egyike — de már nem lehet kapni. A testvérmodell e-Up! viszont még ott van a palettán, de már korántsem ennyire kedvező árfekvésben.

  • Honda e menetpróba

    Nem lehet nem szeretni. A formaterv is iszonyú egyedi, a beltér vitán felül zseniális, a műszaki megoldások előremutatók, annyira cuki, hogy egy csomó apró hibáját is képes neki megbocsátani az ember.

  • Nonda Vehicle Monitor Mini - nincs ingyen ebéd

    Jól hangzik, ha egy okos app és egy egyszerű eszköz segítségével teljeskörűen felügyelhetjük autónkat, de még izgalmasabb, ha mindezt ingyenesnek hirdetik. Megvettük, kipróbáltuk!

  • Így készül a Tesla akkumulátoros hatalomátvételre

    Rendkívül hosszú élettartamú telepek, helyi nyersanyagfeldolgozás és cellagyártás plusz jó pár ökológiai kérdőjel a kibontakozó akkuháborúban.

  • Az öt legfontosabb mobilos történés 2020-ban

    Ostoba évünk volt, ettől még a mobilpiac szépen haladt tovább, még ha a darabszámokban volt is némi visszaesés. És azért történt néhány dolog.

  • Bőven elég a villanyautók mostani hatótávja

    Amíg nincs alapvető technológiai ugrás az energiatárolásban, addig egyszerűen fölösleges, hogy a napi ingázáshoz is állandóan cipeljük magunkkal a felesleges tonnákat, miközben a fenekünk alatt lévő, zömmel kihasználatlan telepből négy másik városi autót zöldebbé tehetnénk.

  • Mazda MX-30 menetpróba

    Stílusos, igen jól összerakott, minőségi elektromos verda a Mazda első villanyhajtású ajánlata, amely inkább városba való.

  • A VW Golf VIII fedélzeti rendszere

    Mostantól egy hagyományos Golfban sem tekergetjük a klímapanelt, a hangerőt pedig érintőcsúszkával állítjuk: a beltér persze ezzel párhuzamosan letisztult és modern, ráadásul jóval kevesebbet is hibázik az ID.3-nál.

  • Volkswagen ID.3 menetpróba

    A legfontosabb Volkswagen lehetne, mert villanyautónak tervezték, globálisan értékesítik, vadiúj fedélzeti rendszert kapott és egy új korszakot jelöl. Illetve szeretne jelölni.

  • A Nissan Connect és a 62 kWh-s Nissan Leaf

    A japán gyártó mobilalkalmazását a nagyobb akkumulátorral és erősebb motorral szerelt Leaffel összekötve tudtuk kipróbálni.

  • Peugeot e-2008 menetpróba

    Opel márkájú testvérmodelljéhez képest figyelemfelkeltőbb, fiatalosabb a Peugeot, nem csak külsejét, de infotainment rendszerét tekintve is, ez utóbbi működését azonban van még hova faragni.

  • Opel Corsa-e menetpróba

    A puszta tények emellett a modell mellett szólnak: kimondottan kellemes hatótáv, villámgyors töltési lehetőség, elektromos autóhoz képest igen kedvező ár. De milyen a valóságban?

  • Bemutatjuk a Volkswagen We Connect Plus rendszert

    A német gyártó továbbfejlesztette a mobilos összeköttetést és az internetes jelenlétet, a kompatibilis autókhoz pedig legalább egy év, teljes körű támogatást ad.

  • Mini Cooper SE menetpróba

    Villanygokart, amiben úgy is vigyorogsz, hogy nincs hangja. A Mini elektromos kiadása is egy élmény, még ha a praktikumát és az árát nehéz is a Dacia-Suzuki tengely mentén értelmezni.

  • BMW i3 menetpróba

    Annak idején egy különc autó volt, drágán. Mostanra viszont beérett, átesett egy frissítésen és a többiekhez képest még csak nem is drága.

  • Opel Corsa-e menetpróba

    A teljesen elektromos hajtás elsőként érkezett meg a Corsa történetébe, de a PSA-akvizíció miatt a fedélzeti rendszerben is változásokra kell számítani.

  • Telenor Drivey - álljunk meg egy szóra!

    Kizárólag mobilos felülettel operáló flottakövetést indított el a Telenor, elérhető árú alapszolgáltatásként. Hibakódok, drasztikus gyorsítások, céges magánutak - elvileg minden kiszűrhető, az alkalmazott pedig még ingyen Wi-Fit is használhat a kocsiban.

  • Seat EXS KickScooter bemutató

    A spanyol autómárka neve alatt futó elektromos roller első-hátsó rugózással és defektmentességgel kecsegtet, ennek ellenére nem kompromisszummentes.

  • Mercedes EQC menetpróba

    Még egy elektromos hajtású SUV, ami nem lesz tömegautó, de a Mercedes is megmutatja, hogy miképp képzeli el a közeljövőt.

  • Kia e-Niro fedélzeti rendszer és menetpróba

    Járt már nálunk korábban egy Niro, ám a teljesen elektromos változat minden szempontból tartogat újdonságokat. Kipróbáltuk, leteszteltük.

  • Peugeot e-208 bemutató

    A normál, benzines és dízel erőforrásokkal hajtott 208-asokkal egy időben lehetett kipróbálni az elektromos változatot is.

  • A DS 3 Crossback fedélzeti rendszere

    Jó példa az autó arra, amikor a design oltárán feláldozzák a kezelhetőséget. Okvetlenül egyedi az egész, csak mintha a tervezőknek az agyukra ment volna a rombuszminta.

  • Audi e-tron menetpróba

    4,9 méter tömény Audi, minden földi jóval, villanyhajtással, ami direkt nincs az előtérbe tolva, mert az e-tron elsősorban Audi, de csak másodsorban elektromos.

  • Jaguar I-Pace menetpróba

    Egy igazi elektromos szörnyeteg a Jaguar 400 lóerős terepkupéja, nem sok ellenfele van az utakon, de meg is kérik az árát.

  • A Toyota Corolla (2019) fedélzeti rendszere

    A világ talán legkiforrottabb hibrid hajtáslánca, az egyik legmegbízhatóbbnak tartott modell és az egyik legbénább infotainment rendszer.

  • Car Power CP-02 power bank teszt

    Egy külső akkumulátor, ami nem csak a mobilunkba, hanem adott esetben az autónkba is életet tud lehelni. Kicsi a bors, de bebikáz egy kocsit?

  • A Mercedes A-osztály fedélzeti rendszere

    A fiatalosabb célcsoportnak szánt A-osztály kapta meg a Mercedes megújult fedélzeti rendszerét először, amely tényleg teljesen más alapokra került, mint a korábbi megoldás. És elég jó is lett.

Hirdetés