Autó+mobil tesztek

126 teszt

minden tesztek hírek

Cikkek

  • Opel Corsa-e menetpróba

    A teljesen elektromos hajtás elsőként érkezett meg a Corsa történetébe, de a PSA-akvizíció miatt a fedélzeti rendszerben is változásokra kell számítani.

  • Telenor Drivey - álljunk meg egy szóra!

    Kizárólag mobilos felülettel operáló flottakövetést indított el a Telenor, elérhető árú alapszolgáltatásként. Hibakódok, drasztikus gyorsítások, céges magánutak - elvileg minden kiszűrhető, az alkalmazott pedig még ingyen Wi-Fit is használhat a kocsiban.

  • Seat EXS KickScooter bemutató

    A spanyol autómárka neve alatt futó elektromos roller első-hátsó rugózással és defektmentességgel kecsegtet, ennek ellenére nem kompromisszummentes.

  • Mercedes EQC menetpróba

    Még egy elektromos hajtású SUV, ami nem lesz tömegautó, de a Mercedes is megmutatja, hogy miképp képzeli el a közeljövőt.

  • Kia e-Niro fedélzeti rendszer és menetpróba

    Járt már nálunk korábban egy Niro, ám a teljesen elektromos változat minden szempontból tartogat újdonságokat. Kipróbáltuk, leteszteltük.

  • Peugeot e-208 bemutató

    A normál, benzines és dízel erőforrásokkal hajtott 208-asokkal egy időben lehetett kipróbálni az elektromos változatot is.

  • A DS 3 Crossback fedélzeti rendszere

    Jó példa az autó arra, amikor a design oltárán feláldozzák a kezelhetőséget. Okvetlenül egyedi az egész, csak mintha a tervezőknek az agyukra ment volna a rombuszminta.

  • Audi e-tron menetpróba

    4,9 méter tömény Audi, minden földi jóval, villanyhajtással, ami direkt nincs az előtérbe tolva, mert az e-tron elsősorban Audi, de csak másodsorban elektromos.

  • Jaguar I-Pace menetpróba

    Egy igazi elektromos szörnyeteg a Jaguar 400 lóerős terepkupéja, nem sok ellenfele van az utakon, de meg is kérik az árát.

  • A Toyota Corolla (2019) fedélzeti rendszere

    A világ talán legkiforrottabb hibrid hajtáslánca, az egyik legmegbízhatóbbnak tartott modell és az egyik legbénább infotainment rendszer.

  • Car Power CP-02 power bank teszt

    Egy külső akkumulátor, ami nem csak a mobilunkba, hanem adott esetben az autónkba is életet tud lehelni. Kicsi a bors, de bebikáz egy kocsit?

  • A Mercedes A-osztály fedélzeti rendszere

    A fiatalosabb célcsoportnak szánt A-osztály kapta meg a Mercedes megújult fedélzeti rendszerét először, amely tényleg teljesen más alapokra került, mint a korábbi megoldás. És elég jó is lett.

  • Smart ForFour EQ - a legolcsóbb villanyautó

    Még így is jó drága, jóval többe kerül, mint a benzinmotoros verzió. Viszont pár dologban egész ügyes, ezt pedig a Reanult-nak köszönheti, városban ideális társ.

  • Az Audi A7 Sportback fedélzeti rendszere

    Megnéztük, hogy mit tud a német gyártó legmodernebb, e-tronban is megtalálható fedélzeti rendszere, ami három kijelzőt is használ.

  • Az Opel Insignia fedélzeti rendszere

    Megújult az Opel infotainment rendszere, abszolút előnyére változott. Egy Insigniában próbáltuk ki, de érkezik az Astrákba is.

  • A Hyundai i30 fedélzeti rendszere

    Egy középkategóriás autóban is ma már elvárás egy jól működő fedélzeti rendszer. A Hyundai hozza az elvárásokat, de egy bittel sem többet.

  • Renault Zoe menetpróba

    Villanygombóc, vagyis városi, elektromos autó, amivel ki lehet merészkedni ugyan kicsit messzebb is, de nem ott van igazából elemében. Olcsóbb, mint a nagy konkurensek, de egyszerűbb is azoknál.

  • VW eGolf vs. Nissan Leaf (2018)

    Összehasonlítottuk a kompakt kategória két legismertebb, tisztán elektromos modelljét. Hasonló áron, hasonló tulajdonságokkal rendelkeznek, mégis nagyon mások.

  • Az új Ford Fiesta B&O zenei rendszere

    Kisautó, de a legkomolyabb hangrendszere 675 wattos összteljesítményű. Ennek kapcsán a Harman akusztikai mérnökét kérdeztük, illetve ki is próbáltuk a kocsit.

  • A Mercedes E-osztály fedélzeti rendszere

    Érintőkijelző nélkül igyekszik a német cég infotainment rendszert nyújtani, ami nagyon átgondolt és biztonságos addig a pontig, amíg telefont nem csatlakoztatunk hozzá.

  • Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt

    Kipróbáltuk az aktuális Ford járművekben található infotainment rendszert, mely sokkal gyorsabb elődjénél és az okostelefonokkal is kommunikál.

  • A Volkswagen Polo (2017) fedélzeti rendszere

    Ugyanazokra az alapokra épül, mint az idei Seat Ibiza, ettől függetlenül komolyabb fedélzeti rendszert kapott, fel van készítve az okostelefonos szolgáltatásokra is.

  • A Seat Ibiza (2017) fullos infotainment rendszere

    Az ötödik generációját élő szériáról talán senkinek sem a luxus jut eszébe, tesztautónk azonban minden földi jóval fel van szerelve. A fedélzeti rendszerét néztük meg alaposabban!

  • Dension Compact BT - hallható, de nem látható

    Gyárilag kihangosítóval nem rendelkező autókba való, megbújik a kesztyűtartóban és nem tekeregnek kábelek a középkonzol előtt. Beszereltük, kipróbáltuk.

  • A Seat Ibiza (2017) fedélzeti rendszere

    A konszern első MQB-s kisautója rendkívül fejlett, közelségérzékelős kijelzővel szerelt infotainment megoldással is rendelhető, mi az olcsóbb, egyszerűbb rendszert próbáltuk ki.

  • Coup, az elektromos robogómegosztó szolgáltatás

    Berlinben március óta elektromos robogót vehet kölcsön magának bárki némi aprópénzért cserébe. A fejlesztésben magyarok is részt vettek.

  • A Suzuki Swift fedélzeti rendszere

    A friss, 2017-es modell új infotainment rendszert is kapott. Annyiban nincs meglepetés, hogy az SX4-ben is hasonlót találunk, de a funkcionalitás bővült.

  • A Volkswagen Arteon fedélzeti rendszere

    Hannoverben jártunk, ahol a hazai premier előtt próbálhattuk ki a Volkswagen legújabb, csapott hátú limuzinjának infotainment rendszerét.

  • MPOW 3in1 autós kihangosító teszt

    A Dension Car Dock roppant életképes megoldás volt olyan, régebbi autókba, amelyekben nincs kihangosító. Az MPOW terméke ugyanezt a funkciót hivatott betölteni - olcsóbban.

  • A VW Golf VII fedélzeti rendszere

    Egy eGolfban és egy GTE-ben is tesztelhettük a megújult, akár érintés nélkül is működő fedélzeti rendszert, amely sok szempontból szinte közel hibátlan, de itt-ott még csiszolni kéne.

Hirdetés