Autó+mobil tesztek

120 teszt

minden tesztek hírek

Cikkek

  • A DS 3 Crossback fedélzeti rendszere

    Jó példa az autó arra, amikor a design oltárán feláldozzák a kezelhetőséget. Okvetlenül egyedi az egész, csak mintha a tervezőknek az agyukra ment volna a rombuszminta.

  • Audi e-tron menetpróba

    4,9 méter tömény Audi, minden földi jóval, villanyhajtással, ami direkt nincs az előtérbe tolva, mert az e-tron elsősorban Audi, de csak másodsorban elektromos.

  • Jaguar I-Pace menetpróba

    Egy igazi elektromos szörnyeteg a Jaguar 400 lóerős terepkupéja, nem sok ellenfele van az utakon, de meg is kérik az árát.

  • A Toyota Corolla (2019) fedélzeti rendszere

    A világ talán legkiforrottabb hibrid hajtáslánca, az egyik legmegbízhatóbbnak tartott modell és az egyik legbénább infotainment rendszer.

  • Car Power CP-02 power bank teszt

    Egy külső akkumulátor, ami nem csak a mobilunkba, hanem adott esetben az autónkba is életet tud lehelni. Kicsi a bors, de bebikáz egy kocsit?

  • A Mercedes A-osztály fedélzeti rendszere

    A fiatalosabb célcsoportnak szánt A-osztály kapta meg a Mercedes megújult fedélzeti rendszerét először, amely tényleg teljesen más alapokra került, mint a korábbi megoldás. És elég jó is lett.

  • Smart ForFour EQ - a legolcsóbb villanyautó

    Még így is jó drága, jóval többe kerül, mint a benzinmotoros verzió. Viszont pár dologban egész ügyes, ezt pedig a Reanult-nak köszönheti, városban ideális társ.

  • Az Audi A7 Sportback fedélzeti rendszere

    Megnéztük, hogy mit tud a német gyártó legmodernebb, e-tronban is megtalálható fedélzeti rendszere, ami három kijelzőt is használ.

  • Az Opel Insignia fedélzeti rendszere

    Megújult az Opel infotainment rendszere, abszolút előnyére változott. Egy Insigniában próbáltuk ki, de érkezik az Astrákba is.

  • A Hyundai i30 fedélzeti rendszere

    Egy középkategóriás autóban is ma már elvárás egy jól működő fedélzeti rendszer. A Hyundai hozza az elvárásokat, de egy bittel sem többet.

  • Renault Zoe menetpróba

    Villanygombóc, vagyis városi, elektromos autó, amivel ki lehet merészkedni ugyan kicsit messzebb is, de nem ott van igazából elemében. Olcsóbb, mint a nagy konkurensek, de egyszerűbb is azoknál.

  • VW eGolf vs. Nissan Leaf (2018)

    Összehasonlítottuk a kompakt kategória két legismertebb, tisztán elektromos modelljét. Hasonló áron, hasonló tulajdonságokkal rendelkeznek, mégis nagyon mások.

  • Az új Ford Fiesta B&O zenei rendszere

    Kisautó, de a legkomolyabb hangrendszere 675 wattos összteljesítményű. Ennek kapcsán a Harman akusztikai mérnökét kérdeztük, illetve ki is próbáltuk a kocsit.

  • A Mercedes E-osztály fedélzeti rendszere

    Érintőkijelző nélkül igyekszik a német cég infotainment rendszert nyújtani, ami nagyon átgondolt és biztonságos addig a pontig, amíg telefont nem csatlakoztatunk hozzá.

  • Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt

    Kipróbáltuk az aktuális Ford járművekben található infotainment rendszert, mely sokkal gyorsabb elődjénél és az okostelefonokkal is kommunikál.

  • A Volkswagen Polo (2017) fedélzeti rendszere

    Ugyanazokra az alapokra épül, mint az idei Seat Ibiza, ettől függetlenül komolyabb fedélzeti rendszert kapott, fel van készítve az okostelefonos szolgáltatásokra is.

  • A Seat Ibiza (2017) fullos infotainment rendszere

    Az ötödik generációját élő szériáról talán senkinek sem a luxus jut eszébe, tesztautónk azonban minden földi jóval fel van szerelve. A fedélzeti rendszerét néztük meg alaposabban!

  • Dension Compact BT - hallható, de nem látható

    Gyárilag kihangosítóval nem rendelkező autókba való, megbújik a kesztyűtartóban és nem tekeregnek kábelek a középkonzol előtt. Beszereltük, kipróbáltuk.

  • A Seat Ibiza (2017) fedélzeti rendszere

    A konszern első MQB-s kisautója rendkívül fejlett, közelségérzékelős kijelzővel szerelt infotainment megoldással is rendelhető, mi az olcsóbb, egyszerűbb rendszert próbáltuk ki.

  • Coup, az elektromos robogómegosztó szolgáltatás

    Berlinben március óta elektromos robogót vehet kölcsön magának bárki némi aprópénzért cserébe. A fejlesztésben magyarok is részt vettek.

  • A Suzuki Swift fedélzeti rendszere

    A friss, 2017-es modell új infotainment rendszert is kapott. Annyiban nincs meglepetés, hogy az SX4-ben is hasonlót találunk, de a funkcionalitás bővült.

  • A Volkswagen Arteon fedélzeti rendszere

    Hannoverben jártunk, ahol a hazai premier előtt próbálhattuk ki a Volkswagen legújabb, csapott hátú limuzinjának infotainment rendszerét.

  • MPOW 3in1 autós kihangosító teszt

    A Dension Car Dock roppant életképes megoldás volt olyan, régebbi autókba, amelyekben nincs kihangosító. Az MPOW terméke ugyanezt a funkciót hivatott betölteni - olcsóbban.

  • A VW Golf VII fedélzeti rendszere

    Egy eGolfban és egy GTE-ben is tesztelhettük a megújult, akár érintés nélkül is működő fedélzeti rendszert, amely sok szempontból szinte közel hibátlan, de itt-ott még csiszolni kéne.

  • Bepillantás a frissített VW Golf VII új fedélzeti és infotainment rendszerébe

    A GTI, GTD és az új 1.5-ös TSI Golf VII-ben nézhettük meg a VW legújabb fejlesztéseit, amelyek a fedélzeti rendszert érintették.

  • A Toyota Aygo fedélzeti rendszere

    Teljesen a véletlen műve, hogy be tudjuk mutatni a kis Toyota rendszerét. Nem vártunk ebben a kategóriában sokat, pedig infotainment szempontból tudott meglepetést is okozni.

  • A Kia Niro fedélzeti rendszere

    Hibrid Kia, ami félig kombi, félig SUV, roppant keveset eszik és egy minden flancolást mellőző, de korrektül működő fedélzeti rendszerrel ajándékozták meg, ahol az okostelefonos csatlakozás is megoldott.

  • Itt egy autó, lefoglalom, elviszem, lerakom, otthagyom

    Szinte hihetetlen, de Budapesten elindult és egyelőre jól működik egy közösségi gazdaságra épülő villanyautóbérlő rendszer, a GreenGo. Kipróbáltuk, van jövője.

  • A Seat Ateca fedélzeti rendszere

    A Tiguan más formában, ez a Seat új crossovere, amely igen jól sikerült fedélzeti rendszert kapott rengeteg extra funkcióval és fejlett okostelefonos kapcsolódási lehetőségekkel.

  • A Suzuki SX4 S-Cross fedélzeti rendszere

    Folytatódik az autók infotainment rendszereit bemutató cikksorozatunk, a Suzuki megoldása kellemes meglepetés volt egy olyan árkategóriában, ahol az ilyesmi nem okvetlenül elvárás.

Hirdetés