Hirdetés

Autó+mobil tesztek

202 teszt

minden tesztek hírek

Cikkek

  • Engwe P20 - a csend összehajtható

    Igazi városi bringa lett az Engwe P20, amely tényleg fel tud mutatni rengeteg jó tulajdonságot, de meg is kérik az árát.

  • Ausom GX1 - amikor az átcímkézés előny

    Vadiúj szereplő az Ausom, legalábbis ha a nevét nézzük. A GX1 viszont egy már piacon levő roller átcímkézése, de az eredetinél jóval olcsóbban.

  • Kukirin G2 (2024) - ami nem öl meg, az elvisz valahová

    Ez eddig a legjobb Kukirin, ami az elmúlt években járt nálunk. Sikerült nagyjából belőni a teljesítményt, a komfortot és az árat is úgy, hogy ne legyen rossz szájíze a vevőnek.

  • DYU T1 - szenzor van, nyomaték nincs

    A DYU megpróbálta marha olcsón kihozni a nyomatékszenzoros biciklijét, ez viszont számos kompromisszumot eredményez.

  • Vakole CO20 Max - óriáskerekező

    Papíron ez a bringa azt ígéri, hogy a kínai rásegítéses bringák gyermekbetegségeit mind megoldja, miközben annyival nem is kerül többe. De mit mutat a gyakorlat?

  • Bogist M5 Pro - a boltbajárós

    Relatív nagy kerekek, széles trepni, alacsonyra vett kormány, ülés, szögegyszerű kezelés. Azoknak, akik nem a sebességet keresik egy rollerszerű gépben.

  • Kukirin G3 Pro - drágán add az életed

    Ez egy magasra árazott roller, mert nem csak egy erős motort kapott, hanem számos ponton magasabb szintű alkatrészek kerültek bele, mint mondjuk a G4-be. De van pár de.

  • BYD Dolphin menetpróba

    Sokkal kisebbnek tűnik, mint amekkora valójában, ezért aztán nem tűnik elég olcsónak. Pedig ez a hatótáv és felszereltség ennyiért elég gáláns.

  • BYD Atto 3 menetpróba

    Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.

  • OneSport OT05 - finomhangolás

    Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.

  • Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?

    Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.

  • KuKirin G4 - a sebesség ára

    Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.

  • Touroll J1 - amikor az átlagos is elég

    A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.

  • MG5 menetpróba

    Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?

  • Eleglide C1 - a középérték

    Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.

  • MG4 menetpróba

    Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.

  • Duotts F26 - megoldjuk erőből

    1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.

  • Volkswagen ID.7 menetpróba

    Most jutott el a Volkswagen oda, hogy az ID.7 mellé tényleg büszkén odaállhatnak, viszont az árazással még mindig lesz dolguk.

  • MG ZS EV menetpróba

    A konstrukció nem friss, viszont méretéhez képest kedvező áron érhető el az egykoron brit, mára kínai márka városi crossovere, de bizonyos dolgokban érezhetően nem tudták az európai szintre hozni a gépet.

  • Onesport OT16 - ennyit megér bármilyen segítség

    Egyszerű mivolta ellenére meglepően kellemes útitárs ez a rásegítéses bicikli, de érdemes kiismerni a működését és tisztában lenni a korlátaival.

  • Ninebot Kickscooter E2 - őszintén, tömören

    Belépő szintű ajánlat a Segway gyártójától, ami ugyan nem ígér sokat, de azt mind képes teljesíteni különösebb meglepetések nélkül.

  • Navee N40 - semmi kapkodás

    A piac egyik legolcsóbb rollere járt nálunk, nyilván adódnak megkötések, ezekre mutat rá tesztünk is.

  • Okai Neon Lite - extrái miatt szerethető

    Az olcsó rollerek mezőnyéből nehéz kitűnni. Hasonló teljesítmény, hatótáv és kialakítás mellett szükség van egy-két egyedi megoldásra, amit az Okai képes is nyújtani, de adódnak kompromisszumok is.

  • KuKirin V3 - a pedál csak dísznek van

    Megint egy elektromos meghajtású bicikli, aminél nincs arányban az emberi áttétel és az elektromotor teljesítménye és hozza a kategóriában ismert tulajdonságokat.

  • VW ID.Buzz menetpróba

    Ez itt a Volkswagen jelenlegi legjobban sikerült formaterve, miközben szigorúan véve a maga kategóriájában nincs sok ellenfele.

  • BMW i7 menetpróba

    Lehengerlő gépkocsi meglehetősen látható mennyiségű pénzért, de új szintre emelheti a BMW-t a luxusszedánok között.

  • Eleglide M2 - pedálszenzorból a maximum

    Újabb pedálszenzoros e-bike érkezett, ami egy szinttel fentebb tudja tenni a lécet és az árához képest tud mutatni minőségibb megoldásokat is.

  • ENGWE EP-2 Pro - van a történetben egy csavar

    Fat gumi, összecsukható kivitel, 750 wattos motor, 110 kilométernyi hatótáv, tárcsafékek, Shimano váltó… mi baj lehet?

  • BMW iX1 menetpróba

    Ez most a legkisebb elektromos BMW, hiszen az i3 gyártása megszűnt. Ez viszont egy jókora SUV, még ha kisebb is, mint az iX3.

  • Okai Neon Pro - a guruló karácsonyfa

    A fényekkel teleszórt rollercsalád papíron legerősebb tagja fordult meg nálunk, normális minőségű, de nem csak sík városi utakra tervezve.

Hirdetés