Hirdetés
Bevezető
A hazai rolleres piacon a Xiaomi és a Segway/Ninebot a két legnagyobb szereplő. De ha körülnézünk akár itthon, akár külföldön, akkor végtelen számú különböző márka még végtelenebb számú (tudom, hogy a végtelen nem fokozható, de akkor is) modellje közül lehet válogatni és őszintén szólva marha nehéz átnyálazni tudatosan a kínálatot, mert csak úgy repkednek a specifikációk terhelhetőség, akku, teljesítmény, végsebesség, rugózás és kerékméret kapcsán is.
A dolgot félig rövidre tudja zárni, ha valaki olyan masinát keres, ami megfelel az egyszer majd érkező új KRESZ-nek, ami a legutolsó hírek szerint maximum 25 kilogrammos tömeget, maximum 1000 wattos teljesítményt és maximum 25 km/h-s végsebességet ír majd elő korlátként. Aki ennél többet, erősebbet, nagyobbat, komolyabbat akar, az majd lesz szíves közúton közlekedni, kötelezőt fizetni és védőfelszerelést hordani. Mondjuk utóbbi kettő a sima rollereknél sem ördögtől való elvárás.
Az Ausom nevű márkát nem véletlenül hívják így, a kínaiak az awesome szóból indultak ki. Új márkaként nyilván nincs könnyű dolguk, az ismertséget a bevált módszerrel növelik: kiküldenek egy csomó tesztcuccot a világ minden pontjára, hogy majd azokról jókat mondanak az influencerek, ez már sokaknál bejött, de szerencsére egyre több a kritikus hang főleg a YouTube-on, ahol akadnak olyan tartalomkészítők is, akik nem rejtik a véka alá a véleményüket. A Kukirin marha aktív ezen a vonalon, de a G4 kapcsán már árnyaltabb lett az a kép, amit amúgy a gyártó ki óhajtott volna alakítani, szóval az Ausom is vállal bizonyos kockázatot. Ezt nemes egyszerűséggel úgy hidalják át, hogy a slágerterméknek szánt GX1 igazából egy már bevált és ismert roller átmatricázása, ugyanis majdnem minden szempontból ugyanaz, mint egy VSETT 8 Lite. Úgyhogy innen indulunk.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!