Bevezető
Az Engwe relatív régi motoros ezen az e-bringás területen, itt Európában elsősorban a fat gumis, pedálszenzoros és az átlagnál erősebb gépeik váltak népszerűvé főleg a mediterrán országokban főleg futárbringaként, noha ezek inkább valahol félúton a bicikli és a segédmotoros kerékpár között helyezkednek el méretben, tömegben és teljesítmény kapcsán is. Amit nem csak a magyarországi jogszabályi keretek nem ismernek, hanem az EU többi országában is egyre szigorúbbak a szabályok.
Úgyhogy az Engwe is bővítette a kínálatát úgy, hogy még mindig elérhető például az EP-2 Pro, amit speciel pont nem kedveltünk igazán meglehetősen darabos mivolta miatt, de közben megjelentek már az újabb generációs, sokszor kimondottan fantáziadús formatervű cuccok is, így aztán amikor a gyártó kopogtatott egy email formájában, akkor direkt valami modernebb megoldást kértem tőlük, így esett a választás a P20-ra, ami nagyjából 400 ezer forintos áron érhető el, viszont van egy csomó érdekes tulajdonsága.
Kapásból nyomatékszenzoros, ami komfortos rásegítéssel kecsegtet. Össze lehet csukni, pedig az egész csak 18,5 kilogrammot nyom a mérlegen, ami az elektromos bringák világában a pehelysúly. Az összes most létező és majdan érkező szabályozásnak megfelel, hidraulikus fékeket kapott, de ami a leginkább vonzó, hogy lánc helyett szíjat használnak, ami nagyjából gondozásmentes és roppant halk. Szóval papíron az egész történet pont olyannak tűnt, ami egy ideális városi e-bringa képét vetítette előre.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!