Hirdetés

Kukirin G2 (2024) - ami nem öl meg, az elvisz valahová

Ez eddig a legjobb Kukirin, ami az elmúlt években járt nálunk. Sikerült nagyjából belőni a teljesítményt, a komfortot és az árat is úgy, hogy ne legyen rossz szájíze a vevőnek.

Hirdetés

Bevezető

Nem gondoltam volna, hogy a Kukirin bármit is ide akarna küldeni azok után, hogy nem lett körülugrálva sem a G4, sem pedig a G3 Pro. A G2 2024-es változatát nem is ők küldték ide, hanem a Geekmaxi, miután megkérdezték, hogy a tényleg meglepően szórakoztató Bogist M5 Pro után mit szeretnék kipróbálni. Marha gyorsan meg is jött a G2, épp elkezdtem volna vele foglalkozni, amikor bejelentkezett maga a Kukirin is, hogy ők is szívesen idedobnák ugyanezt a rollert, ami okvetlenül meglepő fejlemény, csak ezúttal nem voltak elég gyorsak. De ez a termék vizsgálatának szempontjából mindegy is.


[+]

A G2 2024-es verziója ugyanis végre egy olyan Kukirin, ami persze messze nem hibátlan, de mintha rájöttek volna a gyártónál, hogy nem a teljesítményt és a végsebességet kell hajkurászni, hanem normális árfekvésben kéne kínálni valami olyan gépet, ami a nagy többség számára bőven elég a városi közlekedéshez, nem szitál, nem inog, nem akar kinyírni, hanem csak teszi a dolgát és kellő dinamikával elvisz A-ból B-be akkor is, ha nem teljesen sík a terep. Ezért most mindenféle kuponkódozásokkal (a cikk végén) kérnek el 469 eurót, ami jelen pillanatban épp 186 ezer magyar forintot képvisel, ez pedig elég vonzó árképzés, ha tudjuk, hogy 800 wattos teljesítményt, 48 voltos, 15 Ah-s akkut és első-hátsó csillapítást is kapunk.


[+]

Viszont nincs limitálva a végsebesség az EU-s 25 km/h-s határig, vagyis a G2 is egy olyan roller, ami a jelenlegi szabályozáson kívül esve nem legális kerékpárúton, segédmotoros kerékpárként pedig nincs típusengedélye. Ezen változtathat majd a belengetett jogszabályi módosítás, biztosítást viszont kell rá kötni, akárhogyan is alakul majd át a KRESZ. Ha egyszer végre tényleg átalakul. Talán. Valamikor. Majd a jövőben. Kitudja. Viszont hozzátenném, hogy szerintem valahol itt kéne meghúzni a határt, ahol a Kukirin G2 leledzik, ez már az a teljesítmény, ami ha nem is gyorsan, de felvonszolja magát a budai hegyekbe, viszont még “race” módban sem ugrik nagyot, mert ügyesen nyúltak a vezérléshez és kellő fokozatossággal adja le a teljesítményt sík úton is.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

  • Kukirin G3 Pro - drágán add az életed

    Ez egy magasra árazott roller, mert nem csak egy erős motort kapott, hanem számos ponton magasabb szintű alkatrészek kerültek bele, mint mondjuk a G4-be. De van pár de.

  • KuKirin G4 - a sebesség ára

    Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.

  • KuKirin G2 Max - nevével ellentétben

    A Kugoo beemelte a Kirin almárkát a nevébe, de szerencsére a G2 Max mindenben rácáfol az itthon kissé idétlenül hangzó szóösszetételre.

Hirdetés