Volkswagen ID.7 menetpróba

Most jutott el a Volkswagen oda, hogy az ID.7 mellé tényleg büszkén odaállhatnak, viszont az árazással még mindig lesz dolguk.

Bevezető

A nagy reményekkel indult ID.3 korántsem vált akkora fényes sikerré, mint ahogyan azt beharangozták. Elszállt az ára, tragikusan indult a fedélzeti rendszer karrierje is, először a sajtó, utána az ügyfelek utálták meg az érintőgombokat, miközben hatótávban, teljesítményben és a beltér kapcsán is sok konkurens jobb ajánlatot kínált hasonló áron. Lett aztán ID.4, aztán ID.5, no meg Kínában az ID.6 (jó nagyot perecelt az is), de az ID.7-tel talán most elértek egy olyan szintre, amit már kezdetektől elvártunk volna. Mert az ID.7 jó.


[+]

Ez gyakorlatilag a Passat kategóriájában induló elektromos hajtású sportlimuzin, amiből készül kombi is (ezzel egy olyan kategóriába is elhozza a villanymotort a gyártó, ahol kevesen vannak, de közvetlen konkurensnek ott van a BMW i5), ám mivel a Passat már 16 millió forinttól elérhető, az ID.7 pedig 24 milliónál indul, ezért inkább úgy érezni, hogy megjelenésében, méretében, formájában talán inkább az Arteon szellemi örököse, ami egyébként is egy magasabb polcra helyezett jármű volt presztízs szempontjából.


[+]

Előre lelövöm a konklúziót: az ID.7 egy olyan elektromos Volkswagen, ami végre megfelel az elvárásoknak, nem akar jópofáskodni, nem akar új érát bevezetni, nem akar több lenni, mint ami valójában, de főleg nem akar más lenni, mint egy kecses(nek tűnő) sportlimuzin, csak éppen elektromotor mozgatja. De ez nincs a júzer arcába tolva, nincs hirdetve, hogy ez most itt a környezetbarátság netovábbja (mert nem is az), ez egy komoly autó, ami nem üti ki a tahómétert az utca népéből, de mégis sugallja, hogy a benne ülő egy sikeres ember, aki közben józan is igyekszik maradni.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

  • VW ID.Buzz menetpróba

    Ez itt a Volkswagen jelenlegi legjobban sikerült formaterve, miközben szigorúan véve a maga kategóriájában nincs sok ellenfele.

  • Volkswagen ID.5 menetpróba

    Csapott tetős ID.4, vagy annál azért több? Ha nem is több, de sok szempontból jobb, ami kissé zárójelbe is teszi az ID.4-et.

  • Volkswagen ID.4 menetpróba

    Nem ez lesz az év legemlékezetesebb villanyautója, legnagyobb erényei a belső méreteiből erednek, viszont mindent tud, amire egy átlagfelhasználónak szüksége lehet, és bőséges a hatótávja is.

Hirdetés