- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- iPhone topik
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Minden játéknak van története. Azonban csak egyetlen egynek legendás... A legenda mindig visszatér!!! - The Legend of Zelda 1986 - Egy év amelyre minden Nintendo fan szíve összerezzen. Ebben az évben jelent meg The Legend of Zelda amely Mario mellett a Nintendo 2. legsikeresebb sorozata. Főhőse Link, egy Hylian, akinek minden részben akad problémája a gonosszal, de ő mindig győzedelmeskedik mindenki örömére. Eddig 17 Zelda játék jelent meg, de a sorozat nem szakad meg. A Twilight Princess az eddig verhetetlen Ocarina of Time nyomdokain haladva próbálta letaszítani ot a trónról a Világ Legjobb Játéka címért! A most megjelenő Skyward Sword is e célból készült...vajon sikerül neki? Beszéljünk erről! Beszéljünk arról miért tartjuk Linket az egyik legcoolabb játékkarakternek, hogy milyen nagyszerü elme Shigeru Miyamoto, mindenről beszéljünk, de egy biztos: A Zelda a Legjobb!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Sirandrish
Topikgazda
Mi egyszer toturival kifulloltuk...
Ugye csak második végigjátszással tudod megcsinálni, mert mire megkapod az elsőbe a fényképezőt, addigra már leütsz 1-2 olyan bosst amit csak ott és akkor látsz. Mi nekimentünk ugye újra..le is fényképeztük az első bosst, és a faszi nem fogadta el
Még jó hogy nem mentettünk közbe így újra tudtuk kezdeni...megint -
Sirandrish
Topikgazda
Ez lehet kevésbé mutatna jól az én szőrös seggemen
Komolyra fordítva: Próbálok kitalálni valami egyedit is a tetkóba..esetleg valami szöveg, persze zeldás betükkel..
Nem tudom..de valami kéneSzerk: Mondjuk ebből alá hogy Zelda
Vagy ilyenből..ez elvileg a TP-ben használt Latin-Hylian
-
Sirandrish
Topikgazda
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
Szép kiadvány, de nekem nem jelent annyit ez az univerzum, hogy beruházzak rá. Hirtelenjében egyetlen hasonló kezdeményezés jut csak eszembe, amit egy lapon lehet vele említeni: Peter Jackson és stábja amilyen aprólékos részletességgel, fizikai formában megalkották a Gyűrűk Ura világát. Nekem a gyűjtői DVD-ken van meg rengeteg anyag, de kiadták ők is artbook formában. A Zelda játékok és a Gyűrűk Ura szimfonikus zenéi pedig szintén ott vannak a szeren.
-
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
Pont karácsonyra vittem végig az Ocarinát. Nagyjából azt kaptam, amire számítottam, sőt még pozitív irányban is csalódtam. A grafikája nagyon jó lett, az eredeti játék ehhez képest - videók alapján - teljesen fakónak, élettelennek hat. A történet ugyan végtelenül sablonos, de a részleteket olyan szépen kidolgozták, hogy az ember mégis beleszeret. Két komolyabb hibája azért van, amit felróhatok neki.
Egyrészt az irányíthatósággal gyűlt meg a bajom, részint mert csak analóg kart kezel a játék, nagyrészt viszont a túlzott automatizálásból fakadó buktatók miatt. Sokszor pl. nem tudta eldönteni csóri gyerek a peremeken, hogy akkor ugorjon, vagy másszon inkább
... De ami nagyon idegesítő, a bénábbnál bénább kameramozgások, amik sokszor mindent mutatnak, csak amit kellene látnom, azt nem. Az volt a csúcs, mikor akkurátusan célzok az íjjal, a szörny rátapos egy kapcsolóra, felsiklik a rács mögöttem, a program pedig rögtön odakapja a kamerát (hűha, most aztán felnyílt a rács!
), de ott is hagyja - a szörny meg azt csinál mögöttem, amit úri kedve diktál...
A másik fekete bárány a szopatások voltak, amiknek a továbbjutás érdekében muszáj voltam alávetnem magam. Nem a rejtvényekről, puzzle-jellegű dolgokról beszélek, mert azokat hosszabb-rövidebb idő alatt kitalálja az ember, sőt sok esetben már előre láttam, mit kell csinálni (kb. a játék közepétől, mikor már ráéreztem a készítők agymenetére - korábban nem Zeldáztam), hanem olyan dolgokról, amik feleslegesen keserítik csak a játékélményt. Ilyen, amikor kb tudod, mit kell tenned, de ha nem pontosan úgy teszed, ahogy a készítő gondolta, akkor puffneki. Zenélhettem én a nagytesónak napestig az ajtaja előtt, hogy beengedjen, mire a kőben meglestem, hogy egy lépéssel hátrébb, a szőnyegen állva kellett volna okarinázni... Ami itt a csúcs volt, hogy egy tolható blokk tetejére nem tudtam felmászni. 110% voltam benne biztos, hogy fel kell valahogy, mert más út már nem vitt előre, mindent végig jártam. De csak tolni engedte, felmászni rá nem, bármilyen szögben álltam is mellé. Megnéztem a követ, az is mutatta, hogy másszak fel. Hurrá. Visszakászálódtam a labirintusba, továbbra sem engedte. WTF, programhiba
Go to Zeldadungeon. '...Hehe, cibáld oda a tömböt, hehe, mássz rá föl,...' Pfff... Már nagyon eltökélt voltam, és már ugye biztosan jó helyen is kotorásztam, így csakazért is addig akartam a gyereket nyüstölni, amíg fel nem mászik arra a tömbre (a fenti pár sorba úgy két nap krónikáját tömörítettem bele). Na az volt a nyitja a dolognak , hogy ha nekimegy a kölök a tömbnek, akkor a program nagyvonalúan felajánlja, hogy ellöködhetem valamerre. Ilyenkor viszont semmit nem szabad csinálni, csak tovább lépkedni egyhelyben, és akkor pár másodperc múlva felkínálja végre a mászást is, mint opciót... Bevallom, világéletben gyűlöltem az automatikát, mikor egy gép, vagy program akarta megmondani nekem, mit akarok, és sajnos nem a szépséges Zelda lesz az, aki kigyógyít ebből a perverz bajomból...
Technikailag az tetszett nagyon a játékban, hogy mindent, ami nem kívánkozik a 3d képernyőre, azt átpakolták az alsó érintőre. Nem kell szíveket, tárgyakat, térképeket bámulni, amik a vége felé már kitakarják előled a fele hátteret, hanem okosan-ügyesen kettéosztották a játékot, kihasználva a duál képernyős rendszert. Előre látom, hogy a Wii U verzió is ezt a módszert követi majd - és helyesen. A Nintendo szerint nem kell ugyan a Zelda-techdemó szintjét várni a következő játéktól, de az biztos, hogy azt nem fogom már kihagyni. Régebbi részekkel már nem hiszem, hogy játszani fogok (talán a két Wii-re megjelent kivétel lesz), de tényleg elég szórakoztató ez a zeldázás, mégha nem is lopta be a szívembe magát annnyira, mint a jó öreg Mario
. Hozzáteszem, lehet hogy tizenéve még más lett volna a hatás...
-
nem olyan durva mint kinéz. nem muszáj pont a csávó mozgásával együtt játszanod a hárfán a lényeg hogy lejátsszd azokat a ritmusokat amiket ő dülöngél. első kettőnél én is próbáltam full követni és beszopatott mindig a végén aztán vagy3-4.jére már csak azt figyeltem hogy rendesen beadjam amiket mutat és így le voltam maraydva egy kicsit de viszont pontosabban játszottam és meglett.
-
xuldar
addikt
Mondjuk Link to the Past folytatás már volt. A Link's Awakening a sztori szerint közvetlenül utána játszódik.
Szerk: A korábban belinkelt idővonal szerint a két rész közé ékelődik az Oracle páros. Ez azért érdekes, mert amikor kijött az Awakening, még azt mondták, hogy közvetlen folytatása a Link to the Pastnak. Pont úgy, ahogy a Majora is közvetlenül az Ocarina után játszódik.
Kavarnak, ahogy egyre több rész készül. -
-
Sirandrish
Topikgazda
Hát nem tudom.
Azért a Zelda eddig nem mutatott lejtmenetet szerintem.
Nézzük csak a 3D-s részeket.
Ocarina, nah az mindent ütött és azóta is a legjobb...aztán jött az MM, ami sokak szerint még jobb volt mint az Ocarina, bár ugye sokaknak nagyon nehéz is volt. Majd a Wind Waker ami ugyan kicsit más lett de ettől még marha jó. Szerintem az azért lett Cel Shaded meg könnyebb a többinél mert nem mertek ellenfelet csinálni az Ocarinának mivel az igen csak magasra tette a mércét.
Aztán jött a TP ami szintén annyi újdonságot hozott hogy a világ álla leesett...akkor megint jött hogy hu ezt nem lehet már hova fejleszteni erre BUMM, SS...ami megint csak odabaszott.
Szóval én azt mondom hogy valóban nehéz überelni 1-1 elődöt de ha valaki akkor a Nintendo meg tudja csinálni...szerintem bizonyították már az állításomat. -
ldave
félisten
Tegnap este csak legyőztem ezt a tüskést, hát megszenvedtem vele... mondjuk nem esett le elsőre, hogy mozgatni is lehet körbe az ágyút, azután másodikra lement
Erre megint elküld az egyik npc, hogy bizonyítsam hős voltomat, na, ha ez a Fallout lett volna, akkor lenyomtam volna a kardomat a torkán
Amúgy PS3-re tudtok ajánlani valami Zelda-szerű játékot? A Dark Souls-al szemezgetek így elsőre, bár azt írják nem egy egyszerű menet.
-
Ocarina
aktív tag
Spoiler
Igen, azzal én is sokat szívtam, leginkább a repülős részével. A sérthetetlenségi ital, meg nem ad sérthetetlenséget, csak kevésbé sérülsz.
A Song of Hero összegyűjtése nagyon tetszett, főleg a második része.
Eddig kb. 5-ször próbáltam a főboss-t legyőzni, de egyszerűen lehetetlen. 16 szívem van, 3 üvegem, 2-ben piros lötty, ami 8 szívet ad vissza, amit akartam fejleszteni, de nem találtam bogarat. Plusz van egy üveg sérthetetlenséget adó löttyöm is. Egyszerűen nem tudom úgy eltalálni, hogy ne ütne vissza. Fi sem mond semmi használhatót. -
Ocarina
aktív tag
Spoiler
Nekem is nagyon tetszett a time shift-es rész. Most csináltam meg a harmadik próbát, érdekes, hogy ez sikerült elsőre is, a többi pedig nem. Amúgy lehet valahol venni kincseket, amik a fejlesztéskhez kellenek? Mert van amiből már 20+ van, és van olyan amiből alig találni.
-
Sirandrish
Topikgazda
Én kiírlak bazze
Amúgy a hasmenés jól bevált dolog...nem nagyon tudnak vele mit kezdeni
Meg hát a "doktor úr, tegnap éjjel lázas voltam és még most sem érzem túl jól magam" duma is bejön.
Nem figyelted még meg (vagy még nem szimuláltál) ha semmi bajod nincs de bemész hogy fáj a torkom akkor az tuti hogy "egy kicsit tényleg piros" lesz -
-
Ocarina
aktív tag
Nekem még csak nyolc. :/ De már csak egy heart container (?) kell.
Amúgy nekem is megvan a második temple. Az azutáni részt nagyon eltalálták, nagyon tetszik.(#1197) Weißturul: A helyedben én beszereznék olcsón egy Wii-t, elsőnek. És ugye azzal tudsz GC játékkal is játszani. Tudom, nem olyan, mintha lenne egy kis kockád.
-
Weißturul
senior tag
Amikor suli után benéztem úgy du. 1 fele azt mondták, hogy 41-et vittek (ebből 11 collectors) el amiből 35 előrendelés volt.
Wazz, most nem tudom eldönteni, hogy most vegyek PS2-t/GC-t/DC-t vagy spóroljak karácsonyig hátha lesz Wii/PS3. És ha az utóbbi variáció érvényesülne nem tudnám melyiket vegyem: engedjek Samus és Link csábításának vagy öntsön el az adrenalin és "I'm the God of War!!" kiáltással tépjem szét az Olympus-i isteneket?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kuponkunyeráló
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen asztali médialejátszót?
- Futás, futópályák
- Milyen autót vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Óvodások homokozója
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- Tomb Raider I-II-III Remastered Deluxe Edition / Bontatlan/ Számla /
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 512GB lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- ROG Ally X (Garancia+Sok ajándék)
- Nintendo Switch 2 itthoni garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest