- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Crazyman33
senior tag
válasz
heihachi #38353 üzenetére
A pályával nem volt soha gondom. GT4-ben sokat mentem rajta. A Gridben a 24 órás versenyt kell menni. 24 óra = 24 perc Na ez volt a gond. Nappali fényviszonyok közt teljesen más, mint éjjel 200 fölött menni rajta. Elsőnk éjjel csináltam meg, minden fényforrást kiiktattam a nappaliban, a cockpitet ráhúztam a tv-re, egész közel. Füles fel, aztán go. Iszonyúan kellett koncentrálnom minden kanyarra a sötétben. Pont emiatt élveztem az egészet.
-
Crazyman33
senior tag
válasz
heihachi #38332 üzenetére
Mondjuk én nem vagyok ultrafan, de én sem megyek 14 kört utolsó helyen. Nyomok egy ristartot.
Ha játszottál a Grid-el akkor tudod milyen volt a LeMans. Alapból Mindent elvett a gép, a vissztekerést is. Kifejezetten élveztem a kihívást, ami 24 percig tartott. megcsináltam párszor.
Tényleg miért ebben a topikban téma ez? Majd megint megkapjuk hogy csak erről van itt szó. Megyek is, bocs mindenkitől a sok OFF miatt. -
Crazyman33
senior tag
-
Crazyman33
senior tag
válasz
szaszlaci #38098 üzenetére
Köszönöm a tájékoztatást.
Mintha enyhe gúnyt éreztem volna a megszólításba öcsipók!
Ezt is írtam előtte:
"Nekem a tv-n van olyan hogy "Game Mode" a képfunkcióknál. Amit csak akkor tudok bekapcsolni ha valamilyen konzolt csatlakoztatok. Tehát ő érzékeli, hogy konzol van azon a kimeneten és elérhető lesz ez a funkció.
"When connecting to a game console such as PS or Xbox, you can enjoy a more realistic gaming experience by selecting game menu."
Ez javít a képen és a hangon. És pont hogy a tűélességet veszi el. (persze tudom most jön az hogy szar a tv). Sokkal élethűbb lesz a kép, de azok az éles szélek, színek eltűnnek."
Akkor ez az amiről te beszélsz, és azt írod kamerás felvételhez találták ki? Tehát csak parasztvakítás? hogy-hogy csak konzolnál engedi?(Amúgy meg a faxom sem akar kötözködni vagy okoskodni, ha annak vetted rosszul tetted)
-
Crazyman33
senior tag
-
Crazyman33
senior tag
Ugyanúgy VGA kábelnál is van szar és minőségi. Megint csak elvi alapon megyünk.
Az elvileg és a ha szó nálam egyenlő a nullával.
Aki mindkettőt próbálta (főleg ha az egy neves szerviz komoly külföldi kapcsolatokkal) annak inkább hiszek.
Most kettő tábor van nagy %-ban.
1. nem próbálta mind kettő kábelt, de állítja hogy elvileg nem lehet jobb a VGA.
2. próbálta mindkét kábelt és állítja hogy gyakorlatilag jobb a VGA. -
Crazyman33
senior tag
válasz
gyuri00 #38059 üzenetére
Előtte elnyúztam kettő DFP-t Ps-en, ezért vettem DFX-et, a név miatt (Logitech). Bár ne tettem volna. Egy rakás szar, de komolyan. Most már utólag értem én is miért volt olcsó. Kb. két hónap után eladtam. Anno még 26-ért vettem az első DFP-t, ennél meglepődtem az áron. 13-ért vettem, 8-nál nem volt többet kérnem érte mikor eladtam.
Annak tökéletes akinek mondjuk az első kormánya és nincsenek elvárásai egy kormánnyal szemben. De aki a minőséget keresi annak nem ajánlom.
Már alapból a kormány tengely olyan furán mozgott, Váltófüleket ne keress! Néha újra kellett inditani mert nem jól kalibrálta magát. A forszfídbekk pedig ha tizes skálán akarom értékelni akkor 3.
Lecseréltem Mikrofosra, amint tudtam.
Húúúúúú, mekkora különbség, te jó szagú...
Force ezen 8-as a skálán, masszív jó fogása van. Precíz, élvezet vele játszani.
Hatalmas találmány a pedálsor keretes kialakítása, tök jól megtámasztja a sarkad!Nézz be IDE !
A múltkor küldtem privit megkaptad?
-
Crazyman33
senior tag
válasz
Mr.Grincs #37956 üzenetére
Biztos emlékszel mikor belinkeltem egy cikket az X-media oldalról hogy miért van jobb kép vga kábellel. Akkor indenki lehurrogott pedig szerintm senki nem próbálta. Most jött valaki aki mindkettőt próbálta és neki sem hisztek.
"Koppanásig kell lenni a tv-n és a boxon is. "Hát ez kész.
A másik amit cáfolnék.
"Egyébként tűélesnek és tisztának kell lennie a képnek."
Nekem a tv-n van olyan hogy "Game Mode" a képfunkcióknál. Amit csak akkor tudok bekapcsolni ha valamilyen konzolt csatlakoztatok. Tehát ő érzékeli, hogy konzol van azon a kimeneten és elérhető lesz ez a funkció.
"When connecting to a game console such as PS or Xbox, you can enjoy a more realistic gaming experience by selecting game menu."
Ez javít a képen és a hangon. És pont hogy a tűélességet veszi el. (persze tudom most jön az hogy szar a tv). Sokkal élethűbb lesz a kép, de azok az éles szélek, színek eltűnnek.
-
Crazyman33
senior tag
-
Crazyman33
senior tag
válasz
Gebriel #37664 üzenetére
Azért mert eddie modta, hogy ő be tudja tölteni. Én akkor nem pörgettem lentebb 100-nál.
Te be tudod tölteni a 600. szellemautóját?
Ha igen akkor ez a különbség a silver és a gold között!
Szóval az a jel azt jelenti hogy betölthetem a szellemautóját. Oké, értem.
Neked végig van jel mindenkinél abban az oszlopban?Amúgy a Suzukán mikor bementem 57 alá, utána dobtam rá a menetstabilizátort, és úgy mentem még alá jobban. Csak kisérleteztem.
De azt néztem hogy 256. vagyok/voltam, és 200.-nál feljebb már mind (vagy 98%-a) tuningolt autóval mente azt az időt. -
Crazyman33
senior tag
Ha fent vagy lájvon és úgy játszol akkor mutatja a ranglistát. Adott pályán ki, milyen autóval, milyen időt ért el. Ha vannak barátaid akik ugyancsak mentek már azon a pályán akkor az ő idejüket megtudod nézni külön egy listán.
Amint mész egy kört és az szabályos volt, kilépésnél egyből lövi fel a netre a gyorsköröd.
Így onnantól látják a többiek. -
Crazyman33
senior tag
Nem, köridőzünk!
eddie17, heihachi, Gebriel, ...
Nézzétek meg a ranglistát. Csak az első kb. száznál van az a hülye gémkapocsszerű jel alatt két félgömb.
Mondjuk Suzukán nekem a 107. helyezettig van olyan jel. Aztán senki másnak nincs jel abban az oszlopban. És a szellemautót is csak a 107. helyezettig tudom betölteni. A 108.-at már nem engedi, nem jelenik meg az a menüpont.MI AZ A JEL?
A másik furcsaság, amit jó lenne ha kipróbálnátok.
Menj egy kiválasztott autóval olyan pályán ahol még nem voltál. Minden segítséget kapcsolj ki! Szépen gurulj végig, menj két kört aztán lépj ki. Majd ismét lépkedj vissza a versenyig és kapcsold be a menetstabilizátort mint könnyítést. Indulj a versenyen, megint két kör. Ekkor már simán előzd meg az előbbi köröd szellemautóját, tehát menj jobb kört hogy fent legyél a ranglistán. Menj ki a pályáig. Ott nézd meg a ranglistát. Nekem a TCS alá biggyesztette a jelet (bal félkör). De könyörgöm a TCS= kipörgésgátló, nem?
(Traction control system) - Kipörgésgátló hajtásszabályozás. -
Crazyman33
senior tag
Bent vagyok 57 alatt Suzukán!
-
Crazyman33
senior tag
Bepróbálkoztam egy leon-nal Suzukán. Második helyre volt elég. Most ránézek a Mugenre, hátha befogom eddie-t.
-
Crazyman33
senior tag
válasz
heihachi #37602 üzenetére
A lökdösődőket alapból utálom.
Nekik ott a SHIFT, még pontot is kapnak a sportszerűtlenségért.
Ez nem az a játék. Aki gyorsabb azt elengedem más szimulációs játékban is. Nem úgy akarok győzni hogy lökdösődők. Győzzön a vezetési tudás.
Ha már online. Szerinted mi követel nagyobb tudást ha valakit ki löksz vagy centikre autózol tőle. Féktávon, kanyarban, gyorsításkor, stb. És adott pillanatban előzöl.Áá, hagyjuk én ezt lezártam. Csak felidegesítem magam feleslegesen.
Amúgy az indul majd aki akar.
-
Crazyman33
senior tag
eddie17!
Mél ment!
-
Crazyman33
senior tag
válasz
Gebriel #37557 üzenetére
Videórészleteket a ripléjből tudsz csinálni. Fotót is.
De a videóval semmit nem tudsz kezdeni a Box-on. Csak ott van. Ha Gold van akkor fel tudod tölteni a Forza oldalra, és onnan lehúzva azt csinálsz vele amit akarsz. Nagyon baba kis klippeket lehet csinálni.
Ranglistához nem tudod csatolni a videót. Aikor kilépsz egy versenyből akkor biztos láttad már hogy kiírja "Ne kapcsold ki a konzolt. Szellemautó mentése" . Na ekkor csatolja a legjobb köröd szellemautóját, ripléjét. Ezért tudod a világranglistából betölteni bárki idejét vagy meg tudod nézni bárki leggyorsabb körének a ripléjét.
-
Crazyman33
senior tag
válasz
Gebriel #37551 üzenetére
Gyors kör
Autó választás
A pálya kiválasztásánál figyeld az alsó sort mindig.
Nyomsz egy "Y"-t (ranglista). Ha előjött akkor az "X"-el lapozol addig amíg csak a felvett barátok idejét nem mutatja. Persze innen nem tudod betölteni a szellemautót, sajnos.
Arra figyelj hogy csak akkor azonos kategóriájú autó eredménye jelenik meg.Tehát ha te mész egy időt Suzukában egy "C"-s autóval én pedig egy "B"-vel akkor nem látjuk egymás idejét.
Ja és ha a listában a kereszttel tudod választani hogy az időt mutassa vagy az elért drift pontot. -
Crazyman33
senior tag
eddie17!
TOLJAD NEKI!!!
-
Crazyman33
senior tag
Látom közkedvelt a Suzuka: East Circuit
Gebriel!
heihachi!
"D" katogóriás idő megdöntve, kis Clioval. Jól megy a kicsike. Húztam rajta 2 mp-t. Ti jöttök.zsocy!
"B" kategóriás időre nézz rá, az M5 E60-nal. -
Crazyman33
senior tag
válasz
Gebriel #37509 üzenetére
Nem olyan versenyre gondoltam/tunk hogy együtt. Azt persze hogy lájvon van értelme, de mint mondtam sokunknak aki játszik a Forzával nincs Goldja.
Ez köridőverseny lesz, majd meglátod jó lesz az. Évekig játszottam másik platformon, és akkor még hol volt/van lájv elérés.Most könnyebb dolgunk van, látjuk egymás idejét. -
Crazyman33
senior tag
Itt már foglalkoznak a dologgal, szerintem nem sok értelme van.
-
-
Crazyman33
senior tag
Én még nem értek egy-két dolgot.
A ranglistán ugye látod ki mit kapcsol be/ki a segítségek közül. De miért van pl. a TCS-nél egy fél gömb, valakinél pedig kettő, valakinél pedig semmi. Az állításnál be/ki állítási lehetőség van, az kettő állás. Nem?
Némelyik név mellett van egy korona, az mi a picsa? -
Crazyman33
senior tag
válasz
Gebriel #37485 üzenetére
Nem értem én sem.
Nekem volt már háromszög nélküli versenyem. Én nem vettem észre, hogy ok nélkül kirakja.
Nem lehet hogy akkor is kirakja ha segítséget használsz? Mondjuk hülyeségnek tartom de ki tudja. És mondjuk amikor elkezd dolgozni az ABS vagy az ami be van kapcsolva akkor kirakja a háromszöget.
Ennek néz utána . Nézd meg mi van bekapcsolva neked és figyeld mikor dolgozik. -
Crazyman33
senior tag
Ha valaki bejelöl lájvon. Légyszíves dobjon mellé egy üzit, hogy ez meg ez vagyok innen az oldalról. Vagy egy privit dobjon ha nem akarja nagy dobra verni. Csak így ha többen jelölnek be akkor nem tudom hova tenni az illetőt főleg ha nem ugyanaz a nick neve!
Keresem ...hachi78 gamertag gazdáját! (csak egy tipp Peat;) ? Te vagy az more?)
-
Crazyman33
senior tag
válasz
Gebriel #37432 üzenetére
Te vagy a ...Punk? Egyszerre küldted sch_a-val, ezért találgatok.
Upsz erre a kimenetes dologra nem is gondoltam. Megnéztem a tv könyvét.
Konkrét kimenet csak audio van. Viszont a 2db euroAV ami egyben ki és bemenet is.
A kimenet oszlopban az egyikhez az van írva hogy "Only TV or DTV output is available" a másikhoz pedig "Output you can choose".
Szegényes az angol tudásom. Plíz. -
Crazyman33
senior tag
Nekem is lenne egy problémám.
Most a tv és abox hdmi-vel van összekötve. Van egy dvd felvevőm amin van mindenféle bemenet, csak hdmi nincs. Mi van ha szeretnék felvenni ripléjeket a box játékaiból.
Gondolom a képnek a boxból egyből a felvevőbe kell menni.
Az működhet úgy hogy bent van a hdmi és mellé berakom a kompozitot ami menne a felvevőbe? Vagy kép csak egyiken jönne, a box beállításainál lehet állítani a kimenetet? -
-
Crazyman33
senior tag
-
Crazyman33
senior tag
Én még azt sem vettem észre hogy van mikor bal oldalra rakja. Eddig csak jobb oldalon láttam. Engem is érdekel ez a dolog. Szólj ha tudsz valamit.
Átraktam hard-ra az ellent. Nem lettek sokkal agresszívabbak. Inkább azt mondanám hogy jobban mennek. Pontosabban, az első pl. nem is hibázik. Simán tudok második lenni, első már nem annyira. Viszont ha befogom az elsőt és sikerül megelőzni, onnantól nyert ügye van az embernek. Csak ugye ehhez az kell hogy még véletlenül se hibázzon utána, mert egyből visszaelőznek. Fel is vettem kamerával az első hard versenyt az Alfával, hogy többször megnézem. Igaz neki ugrottam vagy 6X mire sikerült nyerni.
Szívesen néznék tőletek is videót, ki hogy veszi a kanyarokat, milyen sebességgel. Ugye jó pap is...
Van mikor ilyen ripléjekből jövök rá, hogy "bakker abban a kanyarban még annyival elmegy, én meg visszavettem mert azt hittem úgy sem fér el". -
Crazyman33
senior tag
Kapcsold ki nyugodtan, hidd el jobb lesz. Persze szokni kell, de legalább közelebb kerülsz az autó vezetés élményéhez. Főleg ha van kormányod. Kikapcsolt ABS-nél érdemes menni egy próba gyors kört és belőni a féket. Nekem pl. alapból kurva érzékeny volt. Legkisebb érintést is padlónak érzett és egyből satuzott. Ilyenkor persze mint az életben, tekerheted a kormányt, álló kerékkel sehol nem fordulsz be. Ekkor érdemes a fék holtjátékán állítani, úgy hogy növeled az alsó holtpontot. És ilyenkor már normálisan kezelhető a fék.
Arról nem is beszélve hogy mennyivel könnyebb a bal lábas fékkel. Vannak olyan kanyarok ahol nem érdemes visszaváltani (idő veszteség plusz leesik a fordulat) Egyszerűbb picit belepöccinteni a fékbe, gáz elvétel nélkül, mint a nagyok. És már kint is vagy a kanyarból.Stb.Úgy van esélyem csak megfogni az elsőt, ha annyira feltuningolom az autóm, hogy épp még beleessen a kategória-határba.
Sokat kell vezetni és belejössz. Próbálj meg nem erőlködésből nyerni, csak lazán. Ne akarj az első körben az első helyen lenni. Vannak helyzetek mikor az utolsó kanyarban előzöm meg az elsőt. Figyelj a váltásokra. A gép sokszor visszavált olyan kanyarokban amikor nem is kellene (ezért is jobb a manual), elég ha elveszi az ember a gázt egy kicsit és hagyja abban a sebességben. Aztán padló.Szóval adj magadnak egy esélyt és kapcsold ki az ABS-t. Ha nem megy visszakapcsolod és megy minden tovább. Ha kipörgésgátló nélkül megy a tökéletes rajt akkor ez is menni fog.
Jut eszembe!
Első évadomban
Már lenyomtál egy évadot? -
Crazyman33
senior tag
válasz
Peat;) #37334 üzenetére
Nyugi?
pedig kettőben nélküle mentem
Azt hittem ezt az automata váltóra értetted. Bocs.
Igen valóban időveszteség. De vannak autók ahol ezt is ki kell tapasztalni. Van amelyiket érdemesebb még piros előtt elváltani van amelyiket érdemes pirosba forgatni. Bár szerintem ezek már annyira tizedek, ahogy tapasztalom, hogy igazán csak körversenyeknél jön ki az előny.
Koc nélküli köröm volt már, de versenyem még nem. Amúgy általában nem előzök egyből, kivárom a tiszta helyzeteket.Na, elszívok egy cigit és kipróbálom hard ellenfelekkel.
-
Crazyman33
senior tag
válasz
Peat;) #37326 üzenetére
Nem olvastad a válaszom (#37196), vagy olvastad csak nem akartál majdnem szombatig játszani vele?
Akkor szinte egy véleményen vagyunk!
Az ellenfelek hardon? Na, azt még nem próbáltam, eddig közepesen volt, de ma átállítom. Úgy több pénzt ad amúgy?
Viszont akkor már nem biztos hogy korrekten versenyeznek az ellenfelek, vagy igen? Leszorítanak? Beszúrnak féktávon?Még a 3 demóban is sínautózás volt, itt azért már elég jól billegnek az autók.
A cockpit nézet valóban lehetne jobb. Én is mindig motorháztető nézetből játszom, így nagy volt az öröm mikor megláttam hogy kaptunk egy tükröt.
Azt nem értem hogyha a 2-t kézi váltóval nyomtad akkor a 3-nál miért kell megtanulni? -
Crazyman33
senior tag
válasz
KőrösiCsípős #37299 üzenetére
Figyelj mert egyszer mondom el.
Arra való, hogy bármely stacionárius sztochasztikus jel varianciájának kiszámítása egy meghatározott determinisztikus pozitívidő függvény négyzetes időintegráljának meghatározására vezethető vissza, ezért a szabályozási kör minimális hibavarianciára való optimális méretezése egyenértékű ugyanezen kör olyan optimális determinisztikus szintézisével, amikor a célfüggvény az egyszerű négyzetes integrálkritérium, a bemenőjel pedig a sztochasztikus bemenőjel teljesítményspektrumának egyik multiplikatív összetevőjéből invertált determinisztikus jel, így a stacionárius sztochasztikus bemenőjelre minimális variancia alapon optimálisan méretezett állandó paraméterű rendszer egyszersmind négyzetes integrálkritérium szerint egy meghatározott determinisztikus jelre is optimális.Amúgy komolyan, a Gugli a barátunk, Wiki pedig a barátnőnk.
-
Crazyman33
senior tag
válasz
Csabee. #37271 üzenetére
Bocs, rosszul fogalmaztam! Azt akartam írni, hogy nem csak. Hozzá teszem megint hogy szerintem.Kb. úgy élvezem mint egy fps rajongó aki beszarik a COD-tól vagy mittudoménmitől.
Nem röhög! Van amikor a győzelem ellenére restartolok, mert úgy vezettem mint egy barom. Szeretek sportszerűen nyerni, és a játék adta lehetőségeket kihasználni. Élvezem a versenyeket. Visszamegyek megcsinálom más autókkal is, keresem a kihívásokat. Aztán go tovább. Anno vettem a fáradtságot és megtanultam kezelni az autókat a játékokban minden segítséget kikapcsolva kormánnyal. Most már az első versenytől kezdve úgy ülök neki egy új játéknak. És így azért nem mondhatnám hogy darálós, főleg ha benézel egy kanyart. Nem vagyok profi, nálam vannak jobbak.(Pl.eddie17, és még akit kihagytam). A Forzában a visszatekerést elvből nem használom. Azt a 6 éves fiaimnak megmutattam hogy kell használni, a többi segítséggel együtt. -
Crazyman33
senior tag
Persze, ezt még anno írtam csak egy másik fórumon.
"Race ProHatodik napja játszom a Race Pro-t.Nagyon tetszik.
Grafika nem olyan mint a GT5P-nél, de ezt felejteti a játékélmény. Mondjuk csak a környezet nincs annyira kidolgozva, az autókat profin megcsinálták. Az effektek is tökéletesek, füst, lángok. Eddig észre sem vettem, csak tegnap mikor mentem egy BMW-vel, hogy elég komolyan felizzik a kipufogó, és a féktárcsa. A videón sajnos nem látszik mert gyenge minőségű. (a BMW 320si-vel megyek.)
Autók fizikája elég komoly számomra, sokkal de sokkal élethűben viselkednek Pro módban mint a GT4-ben. Ha kanyarban fékezel egy nagyot, nem tudod befordítani az autót. Emiatt nagyon kellett eleinte arra figyelnem, hogy ne fékezem állóra, és jobban kihasználjam a motorféket.
Három fokozat van: Novice, Semi-Pro, Prof. A profiban mindent kikapcsol, még a csíkot is. Egyedül a váltót tudod variálni (automata/manual). Meg kellett szokni a vezetést, de most már csak profiban megyek.
Maga az autó nagyon stabil, jól irányítható mind kormánnyal és kontrollerrel. A kontroller setup nagyon részletes.
Az autók törnek. A videón a második körben direkt neki mentem a falnak, hogy mutassam a sérülést. Aztán 8:31-nél ismét mert az előzőnél elfelejtettem kívülről mutatni. Jobb első defekttel már nem is volt olyan egyszerű az élet.
A box utcába menet tudsz választani, hogy tankolsz, kereket cserélsz, vagy mindkettő, vagy javítasz és kerék és tankolás.
A kerékcserét nem mutatják, mondjuk úgy még nem néztem, hogy csak kerékcserénél mi van. Autó beállításai is elég részletesek, de ezekbe még nem nyúltam bele, sok mindent lehet állítani.
Verseny előtt lehetőség van kvalifikációra. A pályán verseny közben zászlójelzések vannak érvényben, plusz szóban is figyelmeztet mindenkit mi történik a pályán.
A képernyőn a fő hangsúlyt a fordulatszámmérő óra kapta. Nagyon ötletes, mint némelyik személy autóban a valóságban.
Körben a karika pirosodik, a szemed sarkából tök jól látni.
Nyilakkal mutatja a kanyarokat, és egy ajánlott sebességfokozatot. Semmi segítség hogy hol fékezz (pl. villogó fokozatszám). Térkép bal oldalt, a helyén gombnyomásra megjelenik a versenyben résztvevők listája.(videón 1:34-nél)
A videón megmutattam a nézeteket is.
Az ellenfeleket erősségét két fokozatban lehet állítani: hard/very hard. A száma max 15 lehet.
A eventek A-H-ig vannak. Most még azokat csinálom.
A "D"- nél tartok. Minden events-nél ő adta az autót. Mindig futni kell egy adott pályán egy szintidőt csak úgy engedett be. Aztán mehet a verseny. Első jogsinál 1 feladat, "B"-nél 2, "C"-nél 3, "D"-nél már 6 feladat. Minden feladat 3 verseny. Van bőven dolog.
A verseny fajták:
Mini Cooper, WTCC, WTCC87, WTCC Extreme, Caterham CSR200LE/260/300, Radical SR3/4, GT Club, GT Sport, GT Pro, Formula BMW, Formula 3000, Audi R8, Apollo Gumpert, Koneigsegg CCX/CXR, Viper SR10
Ha kell leírom az autó típusokat is, itt van előttem papíron.
A következő országok pályái elérhetők single módban:
Svéd, Angl, Cseh, Brazil, USA (2db), Kina, Olasz, Német, Francia, Portugal, Spanyol. Hogy később lesz-e még az majd kiderül.
Az autók választhatók alap festéssel, vagy gyári csapat színével, matricájával, rajtszámával. Tehát olyan kinézettel ahogy a valóságban is kinéz.
Van benne single, events, championship, time trial, practice menüpont.
Az online részében elég sok menüpont van, ha jól néztem te is tudsz csinálni versenyt. Te választod ki a pályát, az autót, a körök számát aztán várod hogy jöjjön valaki vagy hívsz valakit."
VIDEO
Aztán jött a Forza2. -
Crazyman33
senior tag
válasz
Gebriel #37268 üzenetére
Neked magyarázzam? Hiszen te is tudod, "Olyan világban élünk, amelyben a limonádé...
Már kibaszottul idegesít hogy ilyenek az emberek és kihozzák belőlem az állatot. Amúgy pedig nem muszáj felvenni a kesztyűt.
Az én véleményem is egy a sok közül, olyan mint lyuk a seggen, mindenkinek van. -
Crazyman33
senior tag
Játszottál már vele?
A Shift-el?
Egy versenyt mentem vele és túladtam rajta. Egy rakás szar. Kurva nagy volt a felhajtás körülötte, gondoltam bepróbálom amíg nincs Forza3. Az év csalódása számomra, sokat vártam tőle. Nevetséges, semmi köze az autóversenyzéshez, főleg nem a szimulátorhoz.(na, most jöhetnek az NFS fanok, mert jönni fognak)
-
Crazyman33
senior tag
válasz
Peat;) #37190 üzenetére
Nem szívsz vele ha kihúzod a netet. Nem is todum mióta vártam erre, szombatig várni?
Forza3
407 autó / 57 márka
A legtöbb a Porsche / 30 db, ezt követi 29-el a Ferrari.
Vannak márkák amiből csak egy van (Bugatti, Citroen, Buick, Fiat, Land Rover). Suzuki nincs.
Vannak 2010-es modellek (370Z, Golf GTI Mk6, Genesis Coupe, Abarth 500, Camaro SSS). Amúgy a legtöbb márkánál 2008/2009 a legújabb modell egészen a régiektől kezdve.
A játék elején van egy szintmérő az R8 5.2 FSI Quattro-val (demóból ismert). Aztán persze egy kis kategóriás autót vehetsz amivel kezdesz. Jó magam egy Fiesta Zetec S-el nyitottam.
Az autókról sok adat van feltüntetve ami alapján rendszerezheted. Gumi méret, tömegek, levegő beszívás, modellcsalád, karosszéria tipuscsalád, stb. A márkáknál a gyártó története meg maradt, érdekes olvasmányok ezek, mint az előző részben is.
A menü nagyon részletes és ezért szar, annyi menüpont van hogy el lehet tévedni. Viszont egy-két funkció pont emiatt átláthatóbb. Pl. a matricázás-festés sokkal egyszerűbb de részletesebb funkciókban.
A karrier is teljesen más. Aki játszott az előző résszel az tudja milyen volt. Ahogy nyerted a versenyeket úgy nyíltak meg előrébb a versenyek. Ha akartad akkor választhattál melyiket csinálod meg előbb- Na ez most felejtős. Egy évadot nyomsz le, mutatja a falinaptárt. Amin be van bejelölve, hogy mondjuk márc.20(hétfőn) és márc.24(pénteken) versenyed lesz. Nem tudsz ugrálni csak szépen sorba. Mondjuk lemegy egy bajnokság akkor bead megint 3 félét amiből választhatsz, ha kiválasztottad akkor azt berakja neked a naptárba. A versenyeket az alapján adja hogy milyen autóid vannak a garázsban. Aztán van mikor csak később lesz a verseny amin indulni akarsz és szól hogy van két szabad heted mit akarsz csinálni? Persze hogy addig kis versenyeken akarok indulni. Arra viszont van lehetőség hogy visszamenj és újból megcsináld a pénz miatt.
A karrieren kivűl tudsz menni gyors versenyt és time trial-t, ja és multi sem hiányozhat.
Kap az autó és a pilóta is külön-külön tapasztalatipontokat. Ütközés, pályaelhagyás, visszatekerés, levágás, mind csökkentik a verseny végén kapható pontjaidat. Ugyanígy az autón okozott kár is mínusz. Pont ezek miatt mindenképpen törekedni kell a tiszta versenyre. Kicsi érintés még belefér, amúgy észre veszed mert az időd mellé odarakja a háromszöget. Kiválaszthatod azt is hogy a netre az időd mellé felrakod a beállításaidat is vagy nem. Az ellent közepes szintre állítottam, hibáznak ők is néha rendesen. Viszont amin beszartam. Mentem egy gyors versenyt Camaro-val a demós Montserrat-on. A balos széles visszafordítónál kicsit későn fékeztem és külső ívről kellett visszahúznom hogy még elférjek a szalagkorlátnál. Kanyarkijövetelnél hirtelen megláttam mellettem egy kék motorháztető darabkát. Csodálkoztam hogy a picsba került ez mellém, beelőzte a mögöttem lévőt. Vissza játszásnál kiderült, hogy mikor én elfékeztem magam ugyanakkor a kék Corvette belső íven beszúrta magát a fekete Camaro mellé, és a széles ívben egyszerre fordultunk el hárman, centikkel egymástól. Meg sem löktek sem engem, sem egymást!
Ja! És megoldották hogy billegjen az autó.
Visszajátszásnál nagyon jó kamera nézetek vannak. Van olyan mikor totál felülről mutatja az autót(helikopter nézet). Nagyon jól lehet ilyen esetben látni hogy ki kihez mihez ért stb.
102 pálya van, persze ebben benne van a reverse is. Viszont van Drag és aszfaltos rally pálya. Van A-B-be hegyi szerpentines pálya, jókat lehet driftelni. A kézifék kurva jó benne. Normálisan lehet használni, nem mozog bután az autó.
Nür is benne. Sőt az egész körös verseny mellett, elszabdalták 4 fele,és így szakaszonként gyakorolhatsz!Amire nem tértem ki a hang és grafika, de azt a demóból is tudjuk hogy hatalmas és szép.
Kibaszott nagy durranás lesz, persze ez csak az én véleményem. -
Crazyman33
senior tag
válasz
takacsimr #37094 üzenetére
Ezt jó ha tudod.
"Major Nelson mai cikke szerint a következő dash frissítéssel az MS letiltja a nem eredeti HDD-ket és memóriakártyákat. Ha mégis ilyeneket használunk, úgy azok a frissítést követően többé nem lesznek elérhetőek a dashboardban. A frissítés tesztelése a jövő héten kezdődik, azaz a blokkolással kapcsolatos pontos információk hamarosan kiderülnek.
Mindenesetre akik ilyen memóriaegységeket használnak, azoknak célszerű a tartalmaiknak kimentése egy eredeti cuccra." Forrás:abgx.net -
Crazyman33
senior tag
válasz
sosperecek18 #36728 üzenetére
Gratula a kormányhoz!
A Forza2-ben (ahogy a többiek is leírták) nem csak 5 körös versenyek vannak.
A Race Pro-t is érdemes kipróbálni ha nem arcade kedvelő vagy.
Szimulátorjátékok terén igazából a Forza3 odabaszós lesz majd minden szempontból, amíg ki nem jön a GT5 Ps3-ra. -
Crazyman33
senior tag
-
Crazyman33
senior tag
Szerintem jól gondolod. Az 576 ismét nagyot szakít. Soha nem vásároltam még ott, pont ezért, az ár miatt.
A másik boltban már vettem egy-két dolgot. Soha nem volt semmi gond. Amúgy hívd fel őket, kérdezd meg nem írták-e el vagy minden okés a termékkel kapcsolatban?
Nem kizárt hogy más forrásból szerzik be, mondjuk határon kívülről. Ettől függetlenül még a Májkrofos tudhatja úgy hogy csak és kizárólag az 576 forgalmazza.
Én ha valami cuccot keresek a boltokban a neten, és rátalálok. Akkor megrendelem több helyről ahol jó az ár. Nehogy az legyen hogy mire beérkezik a rendelés vagy mire megnézik, már elfogyott, már nem annyi, az egyik egy hét múlva szállítja a másik 1hónap, stb...
Az utolsó pillanatban (futár az ajtóban) is elállhatsz a rendeléstől, nincs azzal semmi gond. De úgyis dobnak egy emilt mielőtt küldik. -
-
Crazyman33
senior tag
válasz
eddie17 #36453 üzenetére
1. fél óra múlva megyek haverhoz, meg lesz nekem is. Amúgy nagyon köszönöm!
2. a (most éppen rossz) tv-en van vga is. Konkrétan engem is meggyőztetek hogy hülyeség, de azért szeretném látni a saját szememmel. Csak drága a vga kábel, így inkább maradok a HDMI-nél.
3. Super! A box beállításainál nem kell semmit állítani?
-
Crazyman33
senior tag
válasz
eddie17 #36386 üzenetére
1. Csak leszünk páran a köridőnél. Holnap átmegyek haverhoz és felírom a futott időimet. Aztán beírom. Ha lenne tv-m jókat csatáznánk, ó bakker !Most jut eszembe, te is látod az időimet a barátlistás ranglistán, ugye?
2. Igazából a HDMI-t a vga-val kellene összehasonlítani. Komponensnél jó hogy jobb.
3. Akkor amit leírtál a kábel gányolásról, az a megoldás nekem is a problémámra?
A következő lenne: Guitar Hero-t úgy szoktam játszani, hogy a tv hangját kinyomom a hifi-re. Ami kölcsönbe volt tv nálam múlt hétvégén, annak is ugyanúgy rádugtam a hifit. Viszont kifele nem ad hangot HDMI-re kapcsolva az rca hangkimeneten keresztül. Tv csatornáknak szépen adja. A te megoldásoddal egyből a box-ról tudom vinni a hangot a hifi-re, ugye? Ha igen akkor miből is áll ez a gányolás, érdekelne! Kösz -
Crazyman33
senior tag
Nézz körül használtan a Vaterán! Én is ott adtam el, 7ezerért.
EZT most találtam, itt az új 8ezer. Máshol 17 körül mozog, az valóban sok érte. Persze csak a magam nevében beszélhetek.
Viszont egy kicsit nehezebb mint dzsojjal, de nagyobb filling! És idővel meg lehet tanulni.
-
Crazyman33
senior tag
Tényleg hagyjuk a válságot, arra fog mindent mindenki. Két gyerek mellett mindig is volt és lesz tartalékom, muszáj. Az ördög nem alszik. Az más tészta hogy nem ilyenre akartam költeni.
A kiadások azért növekednek, hogy lépést tartsanak a bevétellel.
Ja, és most legalább előkerült a diavetítő!
-
Crazyman33
senior tag
Az én asszonyom pedig megvarrta az ülés huzatot és belehímezte a GT jelet.
Felhajtom a pedálsort, plusz összetolom, és be a sarokba a virágok közé. Eleinte minden nap ezt csináltam, aztán egy hét után meguntam. Amúgy akárki jön vendégségbe egyből kiszúrják és megkérdezik hogy ki lehet-e próbálni.
Amikor terveztem akkor két szempont volt.
1. Viszonylag ne foglaljon nagy helyet.
2. Bárki tudja használni, kortól, testalkattól függetlenül. Ezért állítható a kormány magasság és távolság. A pedál távolság és dőlésszög. Meg persze az ülésháttámla is állítható.
Aktív témák
- Motoros topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Autós topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Anime filmek és sorozatok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- Gaming notebook topik
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest