- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
PAtr0n
addikt
válasz
maximilian4 #10406 üzenetére
Nemrég pont erről írtam: [link]
Egyes gépeknél ki is volt írva a pilótának egy kis táblán (a hülyébbek kedvéért), hogy odafigyejjé:
-
Francia91
veterán
válasz
maximilian4 #10406 üzenetére
Pff, megint gépe válogatja...
BearCatnél és Fókáknál pl 600-ig simán nyithatod a szárnyakat, míg Spitfire gépeknél csak Landing Flaps állás van, ezt 300 alatt nyithatod, különben leszakad. Én szoktam olyat csinálni, hogy 1-2 másodpercre kinyitom 3-400 közötti tempónál, segítve a fordulást, vagy lassítást, de Spitfire gépnél 400 felett pl azonnal szakad a szárny, ha nyitod. A szárnyakat én inkább a manőverekhez szoktam használni, de a sebességre figyelni kell, különben elhagyod őket.Fékezni általában leszálláskor szoktam, ha olyan sebességgel megyek, ahol még veszélyes szárnyat nyitni az adott géppel, akkor motort nullára veszem, és elkezdem a gépte jobbra-balra húzogatni, szinte minden gépet az oldalirányú mozgás lassít a legjobban. Futóművet és szárnyat 250 km/h alatt biztos nyitni az összes gépnél, a vadászokkal általában olyan 210-230 km/h-val szoktam földet érni
-
Francia91
veterán
válasz
maximilian4 #10404 üzenetére
Igazából kockázat nélkül tesztrepülésben tudod tesztelni, Reaistic beállítással, hogy hol törik a szárny...
A Yak-3 viszonylag jól bírja, olyan 10-11 G körül szakad a szárnya. Picit nehéz ezt leírni, mert nem mindegy, hogy mekkora sebességnél és milyen irányú erőhatás éri.... Nagyjából azt tudom mondani, hogy 600-650 km/h feletti fordulóknál kezd a szárnyszakadás veszélye fenyegetni, 700 felett pedig már biztosan hímestojásként kell velük bánni. De ez megint olyan dolog, hogy gépe válogatja. A Spitfire gépek pl nagyon érzékenyek ezekre, a Griffon előtti Spitfire gépeknél pl már 550 feletti tempónál óvatosabban kell fordulni, mert könnyen elhagyja a szárnyát, tehát ne ránts rajta nagyokat 550-600 km/h feletti tempóknál
Zuhanási sebesség.... Megint gép válogatja. A Yak-3-as emlékeim szerint olyan 740-760 km/h-ig bírja szétesés nélkül, az Fw 190 D9 meg 1050 km/h-nál esik szétTanácsok:
- Tanulj meg takarékoskodni a lőszerrel, és ha lehetséges, a szárnyakra célozni, azt viszi a legkevesebb találat
- A motort ne pörgesd feleslegesen WEP-pel (már amelyik gépen van, a Yakokon pl nincs), mert hamar melegszenek. akkor használd a WEP-et, amikor tényleg szükség van rá
- Érdemes szinte minden géppel legalább 300-as tempót (de inkább 350 km/h) tartani emelkedés közben, hogy ha szükséges, legyen energiád manőverekre. A Fókáknak ideálisabb a 350-400 km/h sebesség emekedés közben
- A pilóta Vitality-jét és G erő tűrőképességét érdemes kimaxolni, mert erős fordulóknál el fogod veszteni az irányítást pár másodpercre (beájul a pilóta). Ezt érdemes úgy csinálni, hogy 1 slotot választasz ki, és abban használsz minden gépet, így csak ara a slotra gyűlik a felhasználható legénységfejlesztési pont
- Nem Arcade, itt nem kell, és nem is szabad kapkodni. Kicsi taktika, és gépismeret szükséges, itt ugyanis már kihasználhatóak a gépek közti különbségek
- Lőszerválasztás eléggé mérvadó. Érdemes olyat választani, amit viszonylag jól látsz, és jól is sebez. A két legfontosabb az AP és az I (gyújtó)
12,7 mm M2 Browning - Ground Targets és Universal
12,7 mm Berezin MG -- Universal és Ground Targets
20 mm SHVAK cannon - Ground Targets, Universal és Tracers
20 mm MG151/20 cannon - Air Targets
20 mm Hispano -- Ground Targets és Tracers (itt jó az Air Targets is, de abból kevest látsz)
20 mm Type99 cannon (japán) - Tracers --> ez full HEF, tehát gyújtó
7,7 mm japán géppuska - Universal
Ezek azok a befűzések a leggyakoribb fegyverekhez, amiket én használok, és szerintem jók is. Tehát látod, és jól is sebeznekHirtelen ennyi jutott eszembe. Ha kérdésed van, itt válaszolunk
Esetleg ha érdekel, itt van néhány RealisticGameplayem -
válasz
maximilian4 #7637 üzenetére
Fontosabbak:
driver vitality - ha kiüti valami a sofőrt akkor nem tudsz menekülni ha lőnek, nincs annál rosszabb mint egy helyben várni akció közben. Ugyanígy fontos ha a legénység többi tagja esik ki, de a legfontosabb szerintem a sofőr
tank loadernél reloading - ez látványosan csökkenti az újratöltési időt, kritikus olyan tankoknál ahol eleve hosszú az újratöltés
gunnernél - a targeting és rangefinding a pontosságot növelimindnél:
keen vision - milyen messze képesen ellátni az emberkék, akkor hasznos ha olyan tankal mész aminek ágyúja messze ellő
repair - javítási idő lesz rövidebb, ezt olyan tankoknál amelyek erősebbek és több lövést bírnak azoknál érdemes, támogatóknál vagy könnyű tankoknál ahol van idő félrevonulni ott másodlagos
vitality - ez az hogy mennyit bírnak a legénység tagjai, itt aszerint oszt el hogy te mit tartasz fontosnak, bár szerintem ez driver, gunner, loader, commander, rádiós sorrend.tank commandernél a leadership az olyan hogy minden skillre hat
rádiósnál van egy radio communication, az a másol által észrevett tankok észlelési ideje lehetami jelenleg fölösleges az a machine gunnery, még nincs nagyon mire lőni Mg-vel
Nekem ezek vannak folyamatosan fejlesztve:
driver vitality - legyen lehetőség menekülni
tank driving - ha menekülök akkor minél gyorsabban
reloading - szeretem nyomni a gombot
keen vision - légvédelemi tankjaim miatt kell
radio comunicatiob
pontosság nem fontos mert amikkel megyek azok amúgy is szarják ki a golyótTeljesen játékstílus függő mit tartasz fontosnak, pl ha távolról sniperként akarsz játszani valami hosszú csövű pontos tankkal akkor keen vision, rangefinding, targeting, radio comunication. Ha szeretsz benne lenni a tömegbe a vitality, repair, reloading. Légvédelemnél keen vision, radio comunication, esetleg reloading ha olyan a gép.
-
RG4L
őstag
válasz
maximilian4 #7637 üzenetére
Játssz, és majd tapasztalni fogod, hidd el nekem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo ThinkPad T14 3 Gen 16/256GB SSD, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 15 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Odyssey OLED G8! 32"/4k/240hz/0,03ms/10BIT/Freesync-G-sync/HDMI 2.1/Smart Monitor
- Új 512GB WD SN5000S Gen4 x4/ Steam Deck ready/ garancia/ ingyen fox
- i7 8700/ RX6500/ 32GB DDR4/ 512GB m.2/ garancia/ ingyen foxpost
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 9 9900X Processzor!
- Akciós Windows 10 / 11 Pro OEM Licenc Kulcs 100% eredeti, jogtiszta!
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Lenovo S10-2 Intel Atom retró csajszis netbook eladó
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged