Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PAtr0n

    addikt

    válasz maximilian4 #10406 üzenetére

    Nemrég pont erről írtam: [link] :)

    Egyes gépeknél ki is volt írva a pilótának egy kis táblán (a hülyébbek kedvéért), hogy odafigyejjé:

  • Francia91

    veterán

    válasz maximilian4 #10406 üzenetére

    Pff, megint gépe válogatja...:D
    BearCatnél és Fókáknál pl 600-ig simán nyithatod a szárnyakat, míg Spitfire gépeknél csak Landing Flaps állás van, ezt 300 alatt nyithatod, különben leszakad. Én szoktam olyat csinálni, hogy 1-2 másodpercre kinyitom 3-400 közötti tempónál, segítve a fordulást, vagy lassítást, de Spitfire gépnél 400 felett pl azonnal szakad a szárny, ha nyitod. A szárnyakat én inkább a manőverekhez szoktam használni, de a sebességre figyelni kell, különben elhagyod őket.

    Fékezni általában leszálláskor szoktam, ha olyan sebességgel megyek, ahol még veszélyes szárnyat nyitni az adott géppel, akkor motort nullára veszem, és elkezdem a gépte jobbra-balra húzogatni, szinte minden gépet az oldalirányú mozgás lassít a legjobban. Futóművet és szárnyat 250 km/h alatt biztos nyitni az összes gépnél, a vadászokkal általában olyan 210-230 km/h-val szoktam földet érni

  • Francia91

    veterán

    válasz maximilian4 #10404 üzenetére

    Igazából kockázat nélkül tesztrepülésben tudod tesztelni, Reaistic beállítással, hogy hol törik a szárny... :)
    A Yak-3 viszonylag jól bírja, olyan 10-11 G körül szakad a szárnya. Picit nehéz ezt leírni, mert nem mindegy, hogy mekkora sebességnél és milyen irányú erőhatás éri.... Nagyjából azt tudom mondani, hogy 600-650 km/h feletti fordulóknál kezd a szárnyszakadás veszélye fenyegetni, 700 felett pedig már biztosan hímestojásként kell velük bánni. De ez megint olyan dolog, hogy gépe válogatja. A Spitfire gépek pl nagyon érzékenyek ezekre, a Griffon előtti Spitfire gépeknél pl már 550 feletti tempónál óvatosabban kell fordulni, mert könnyen elhagyja a szárnyát, tehát ne ránts rajta nagyokat 550-600 km/h feletti tempóknál
    Zuhanási sebesség.... Megint gép válogatja. A Yak-3-as emlékeim szerint olyan 740-760 km/h-ig bírja szétesés nélkül, az Fw 190 D9 meg 1050 km/h-nál esik szét :D

    Tanácsok:
    - Tanulj meg takarékoskodni a lőszerrel, és ha lehetséges, a szárnyakra célozni, azt viszi a legkevesebb találat
    - A motort ne pörgesd feleslegesen WEP-pel (már amelyik gépen van, a Yakokon pl nincs), mert hamar melegszenek. akkor használd a WEP-et, amikor tényleg szükség van rá
    - Érdemes szinte minden géppel legalább 300-as tempót (de inkább 350 km/h) tartani emelkedés közben, hogy ha szükséges, legyen energiád manőverekre. A Fókáknak ideálisabb a 350-400 km/h sebesség emekedés közben
    - A pilóta Vitality-jét és G erő tűrőképességét érdemes kimaxolni, mert erős fordulóknál el fogod veszteni az irányítást pár másodpercre (beájul a pilóta). Ezt érdemes úgy csinálni, hogy 1 slotot választasz ki, és abban használsz minden gépet, így csak ara a slotra gyűlik a felhasználható legénységfejlesztési pont
    - Nem Arcade, itt nem kell, és nem is szabad kapkodni. Kicsi taktika, és gépismeret szükséges, itt ugyanis már kihasználhatóak a gépek közti különbségek
    - Lőszerválasztás eléggé mérvadó. Érdemes olyat választani, amit viszonylag jól látsz, és jól is sebez. A két legfontosabb az AP és az I (gyújtó)
    12,7 mm M2 Browning - Ground Targets és Universal
    12,7 mm Berezin MG -- Universal és Ground Targets
    20 mm SHVAK cannon - Ground Targets, Universal és Tracers
    20 mm MG151/20 cannon - Air Targets
    20 mm Hispano -- Ground Targets és Tracers (itt jó az Air Targets is, de abból kevest látsz)
    20 mm Type99 cannon (japán) - Tracers --> ez full HEF, tehát gyújtó :)
    7,7 mm japán géppuska - Universal
    Ezek azok a befűzések a leggyakoribb fegyverekhez, amiket én használok, és szerintem jók is. Tehát látod, és jól is sebeznek

    Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ha kérdésed van, itt válaszolunk :)
    Esetleg ha érdekel, itt van néhány RealisticGameplayem :)

  • válasz maximilian4 #7637 üzenetére

    Fontosabbak:
    driver vitality - ha kiüti valami a sofőrt akkor nem tudsz menekülni ha lőnek, nincs annál rosszabb mint egy helyben várni akció közben. Ugyanígy fontos ha a legénység többi tagja esik ki, de a legfontosabb szerintem a sofőr
    tank loadernél reloading - ez látványosan csökkenti az újratöltési időt, kritikus olyan tankoknál ahol eleve hosszú az újratöltés
    gunnernél - a targeting és rangefinding a pontosságot növeli

    mindnél:
    keen vision - milyen messze képesen ellátni az emberkék, akkor hasznos ha olyan tankal mész aminek ágyúja messze ellő
    repair - javítási idő lesz rövidebb, ezt olyan tankoknál amelyek erősebbek és több lövést bírnak azoknál érdemes, támogatóknál vagy könnyű tankoknál ahol van idő félrevonulni ott másodlagos
    vitality - ez az hogy mennyit bírnak a legénység tagjai, itt aszerint oszt el hogy te mit tartasz fontosnak, bár szerintem ez driver, gunner, loader, commander, rádiós sorrend.

    tank commandernél a leadership az olyan hogy minden skillre hat
    rádiósnál van egy radio communication, az a másol által észrevett tankok észlelési ideje lehet

    ami jelenleg fölösleges az a machine gunnery, még nincs nagyon mire lőni Mg-vel

    Nekem ezek vannak folyamatosan fejlesztve:
    driver vitality - legyen lehetőség menekülni
    tank driving - ha menekülök akkor minél gyorsabban
    reloading - szeretem nyomni a gombot
    keen vision - légvédelemi tankjaim miatt kell
    radio comunicatiob
    pontosság nem fontos mert amikkel megyek azok amúgy is szarják ki a golyót

    Teljesen játékstílus függő mit tartasz fontosnak, pl ha távolról sniperként akarsz játszani valami hosszú csövű pontos tankkal akkor keen vision, rangefinding, targeting, radio comunication. Ha szeretsz benne lenni a tömegbe a vitality, repair, reloading. Légvédelemnél keen vision, radio comunication, esetleg reloading ha olyan a gép.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés