Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hapakj

    őstag

    válasz negyven2 #25 üzenetére

    Ezt én értem, hogy célhardverre optimalizálták, s valószínűleg a fejlesztői PC-s változat az akkori csúcsgépeken sem ment kielégítően, s igen a GTA IV eléggé szarul is volt optimalizálva, de ez a játék 14 éve jelent meg XBox 360-ra és PS3-ra :D Azokba a gépekbe egy Geforce 7800 GTX meg egy DX9 -10 közti videókártya van :D

    A mai rendszerek annyival gyorsabbak, még azok is amiket minimum követelménynek megadnak, hogy erőből le kellene nyomnia optimalizáció nélkül [link]

    Egy GTX 960 vs egy csúcs DX9-es kártya. :D

    Szerintem épp azért nem jelent meg sokáig pc-re, mert látták a GTA IV PC-s release mennyire nem sikerült jól, s inkább vártak vele addig míg a PC-k megoldják.

    A Nintendo Switch már egy érdekesebb kérdés, bár az is jóval erősebb mint az Xbox 360 és PS3

  • hapakj

    őstag

    válasz negyven2 #22 üzenetére

    hanem elvileg a spagetti kód, ami úgy lett elkészítve konzolokra, hogy azt valójában csak a virtuális duct tape tartotta csak össze

    hát ez továbbra sem sok magyarázat, hiszen ők nyilatkozták a linkelt cikkben, hogy végig win32 fejlesztették. Szóval nem értem mit kellett akkor átírni PC-re?

    hogy igazából a PS4/Switch-es kiadást valójában egy emulátor futtatja PS4/5-ön és Switch-en

    Ezt el tudom hinni, hogy mondjuk a portolást úgy oldották meg, hogy ahelyett, hogy új render backendeket írnának a játékhoz (főleg mivel low level apira kellett volna), beraktak valami kész lib-et ami dirextről átdobja vulkan (DXVK) meg a PS4/5 saját API-jára.

    De ugye Windowson bőven az összes DirectX-ből, szóval erre itt nincs szükség.

Új hozzászólás Aktív témák