- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magisk
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Ringbe száll a Xiaomi a mobilchip piacon
- Befutott a Garmin Forerunner 970 is
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
0rsi81
friss újonc
Sziasztok, kb 3 éve vagyok UPC-s (most már Vodafone-os), az összeolvadás előtt soha nem volt semmilyen gondom. Mivel évek óta nincs tv-m, így mindig csak vezetékes netre fizettem elő. Idén július 1-én kötöttem meg az újabb 1 éves szerződésemet telefonon keresztül.
Nagyjából másfél-két héttel utána kezdődtek a gondok. Esténként sorozatosan elmegy a net, a connect boxom szó szerint csak pislog hol pirosan, hol zölden. Amikor végre abbahagyja a pislogást, akkor meg borzasztóan lassú a net. A telefonos ügyfélszolgálat elérhetetlen, ezért a honlapon keresztül reklamáltam, felhívtak, kaptam egy időpontot (08.23. délelőttre), hogy jön egy szerelő, nem jött, aznap délután felhívtak, hogy nem ért ide a szerelő (észrevettem), adnak egy új időpontot (másnap estére). Akkor sem sikerült, megint felhívtak, megint kaptam egy időpontot (09.07. délutánra), amikor megérkezett végre a fiatalember, leszedte az elosztót a kábel végéről, mert állítólag amiatt hülyül meg a net. Eltelt kb 24 óra, kezdődött elölről, újabb reklamáció, újabb időpont (más elfoglaltság miatt csak szeptember 27-én délelőtt volt megfelelő időpont), szerelő jött, a lakásban lévő kábel két végén lecserélte azt a tekerhető izét. Az eredmény továbbra sem jó, írtam újabb reklamációt, a beígért 48 órás reagálás elmaradt.
Közben a júliusban újrakötött szerződéshez megérkezett a "bekapcsolási értesítés" szeptember 18-án, utána pont addig volt hibamentes a net, amíg nem jött a szerelő, mert azóta megint olyan, mint a mesében, hol van, hol nincs.
Próbáltam már, hogy a torrent klienst nem indítom el, hátha az a baja, de akkor is sz@r. Ráadásul a régi UPC-s felület jön fel minden egyes alkalommal, hogy kattintsak egy nagy piros körre, mert akkor megjavul, nem mintha elhinném, de eddig legalább azt írta, hogy megjavítva, ma meg már közli, hogy nem sikerült megjavítani.
Esetleg valakinek van valami jó tanácsa, hogy azon kívül, hogy a szolgáltató egy kalap kaka, okozhatja-e valami más? Nem vagyok nagy pc guru, ezért kérem, hogy ha lehet, emberi nyelven válaszoljatok
Köszönöm
Orsi
Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen légtisztítót vegyek?
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Opel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- További aktív témák...
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook E780 - i5 I 3GB I 160GB I 15,6" HD I DP I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Apple iPhone 15 Pro / 128 GB / 100% Akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest