Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laci0530

    senior tag

    válasz d.beni #2945 üzenetére

    Ugyan nem én voltam megcímezve, de ide vág: én is jeleztem chaten és telefonon is a Samsung webshopnak már az elmúlt napokban, hogy nem tartom megfelelőnek a kiszállítási időt, tekintettel arra, hogy előre fizettem és a tájékoztatás sem valósult meg addig felém az általam elvárt módon.

    Javaslatot tettem a késedelemért egy 20.000 forintos értékű kompenzációra (arra is figyelemmel, hogy a PAH- kezdetű, ugyanekkora összegű előregisztrációs kuponomat a vásárlás során technikai okokból nem tudtam felhasználni) és kértem tájékoztatást az ügy státuszával kapcsolatban.

    Telefonon megkerestek tegnap és a 20.000 forintos vásárlási kupont biztosították, amennyiben nem állok el a szerződéstől és kérem a kiszállítást továbbra is, és többször elnézésemet kérték. Jövő hétre ígérték a kiszállítás megvalósulását, elvileg márciusban kerülhetett volna rá sor a készletekre tekintettel, de igényt tartottam arra, hogy készletátszervezés kapcsán kiszállításra kerüljön hamarabb a rendeléaem.

    Most jött az e-mail néhány perce, hogy a csonagot feladták, mostmár a RABEN oldalon is látszanak a kiszállítás adatai.

    Részemről ez így most egyelőre rendben van, remélem, hogy minden hasonló helyzetben lévő megrendelő is megkapja ezt az intézkedést a webshoptól a vásárlói elégedettség valamilyen mértékű helyreállítása érdekében.

  • Kasya

    nagyúr

    válasz d.beni #2638 üzenetére

    Nem, én az 1TB Jet Blacket.

    Az email bakitól sirhatnekom van. Ennyire elcseszni valamit.

Új hozzászólás Aktív témák