- Apple iPhone 17e – mágnesek ereje
- Bővül a One UI 8.5 béta, régebbi Galaxy készülékek is csatlakozhatnak
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Itt a Galaxy S26 széria: az Ultra fejlődött, a másik kettő alig
- Samsung Galaxy S26 Ultra - fontossági sorrend
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 17 Ultra - jó az optikája
- Megérkezett a Samsung Galaxy A37 és Galaxy A57
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Aktív témák
-
zabu
tag
Helló!
A segítségetekre lenne szükségem! Kb. egy hete raktam fel az ubuntu 7.10et. Teljesen kezdő vagyok /najó nem/.
2 vinyóm van: 80gigás IDE rajta win xp/1 partíció/
400gigás sata rajta 3 partíció egyiken rajta linux
Elején be volt dugva még 1 120as vinyó is, de az elszállt és mindjárt itt a hiba: ha mind2 vinyó be volt dugva valami ndtl /nem tudom pontosan/ fájlt kért.
biosban kikapcsoltam satásat ugyan ez maradt. de ha 80as windózosat kapcsoltam ki akkor grubban talált valami hibát. próbáltam megnézegetni másik gépen wines boot.ini-t de nem vezetett sok sikerhez. Elhihetitek biosban mindent állítottam, de mindhiába. Végül fogtam reinstall cd-ről és voáláá, jó lett. Ezután felváltva használgattam 2 op rendszer jó volt. Windóz elkezdett fagyogatni, meg vírust talált úgy hogy nincs is víruisírtóm fennt
. mondom át linuxba. oks megvolt. /közben volt 1 ugyan ilyen hogy nem találta grubot de átdugtam a 80ast és jó lett/.
Most: megy linux, nem jól mert sokszor lefagy, de legalább megy. De most meg nem találja a 80ason lévő fájolkat. csak pendrivén látom. media->hda1 üres sda1 üres sda2üres. mi lehet a baj? eddig jó volt. ja izé felraktam küzben a wine-t, de már előtte is ilyen volt. Asztalról eltűntek a partícióim is. már csak pendriveot jelez, pedig kinnt volt mind a 3 partíció.
Aktív témák
- Witcher topik
- Formula-1
- Hobby elektronika
- Futás, futópályák
- AliExpress tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon