Hirdetés
- Az Nvidia miatt drágulhatnak az iPhone-ok
- Android Autót minden mobilra!
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Újabb részletes képeken a Google Pixel 10a
- Három operációs rendszert kínál a NexPhone
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- OnePlus 15 - van plusz energia
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Aktív témák
-
gsc73
aktív tag
Sziasztok!
Ismerkednék egy kicsit az unbutuval, totál kezdő linuxos-ként, de lehet hogy nagy fába vágtam a fejszémet. Ami a hardvert illeti, egy EPIA-800-as ITX alaplap (info), illetve egy PCI Nvidia MX 440-es videókártya párosra telepíteném. (512 Mb RAM)
Az hamar kiderült, hogy az újabb verziók nem fognak menni, mert az újabb kernelekben nincs meg a VIA C3 proci támogatása, így a 10.04-es verzióval próbálkozom, az legalább elindul, azaz boot-ol a telepítő CDA gondom az, hogy a telepítő 39-40%-nál megáll, és nem történik semmi. Mivel kezdő vagyok, az lenne kérdésem, hogy merre induljak.
Amit eddig tettem: több HDD-vel is próbáltam, MD5SUM rendben, a telepítésnél mindig a telepítőre bízom a partíciókat, full formázás van.
Üdv: g.
Aktív témák
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 36 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4302
- Prémium! Bambulab bontatlan filamentek (PLA - PETG- ABS) ÁFÁS- számlával eladóak készletről!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 14100F / RTX 3070 8GB / 16GB DDR4 / 512 Nvme SSD
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync