Keresés

Aktív témák

  • Rover623

    félisten

    válasz GBX #15 üzenetére

    A BGI-kkel nekem sajna eddig nem volt túl sok jó tapasztalatom, lassúak, esetenkén bugzanak, nincs duplapuff , kevés szín , nem mindenhol müxik stb...

    Mert nem jutottál hozzá annak idején az enyémhez...;]

    Kevés szín? A graph.tpu korlátai miatt ennyit lehetett használni (256). Lehetett többet is (csináltam HiColor-t is) de akkor a progiban spec hívásokat kellett alkalmazni, ergo elveszett a kompatibilitás, nem lehetett egyszerűen megoldani hogy a progi alatt csak a BGI cserélődjön a vasnak megfelelően.

    Nemcsak VESA-t csináltam, volt natív SVGA is, közvetlen chip-kezeléssel...
    Amcsiba eladott szoftver is készült vele, 15.000 eladott példányból két tucat problémás eset volt...pedig 95-96 környékén az ottani eszközpark nem kicsit tért el a mienktől...a legtöbb VGA karit csak ''papíron'' láttam :(
    97 végén, amikor befejeztem a fejlesztést, az országban fellelhető összes VGA kompatibilis karit kezelte...
    Azért kellett leállnom vele, mert a Borland nem segített abban, hogy továbbléphessek! A graph unitban vannak bugok (heap kezelés), és korlátok. Ezt akartam feloldani egy átdolgozott graph.tpu-val, de nem adták a forráskódot:O
    Új graph-ot írni, meg rámozdulni a kártyákban megjelenő 2D és 3D gyorsítófunkciókra is...hobby szinten már nem volt kivitelezhető...

    P.S.:
    Egyébként ma (2005)-ben én sem javaslom a DOS-os környezetet grafikai alkalmazásra...

Aktív témák