- iPhone topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli133
addikt
válasz
Rodzser Mór #12288 üzenetére
Típustól függ, van amibe nem fér bele.
-
-
Zoli133
addikt
válasz
Balázs1986 #12131 üzenetére
A fogyasztóhoz kerüléstől számít a garancia, de átlag esetben 1 hónap alatt átmegy a nagykeren az eszköz, így a garancia idő vége felé van szükség ténylegesen a számlára, amikor a nagykerhez szállítástól számítva már letelt a garancia ideje. (Lehet utánanézek ennek pontosabban valamikor)
-
Zoli133
addikt
válasz
Balázs1986 #12129 üzenetére
A rendszer alapesetben a nagykerhez kerülési időt ismeri.
Elvileg amikor a user regisztrálja a gépet ez az dátum frissül valahogy, de ennek nem néztem még utána, mert nem érintett közvetlenül.De tapasztalati úton mondhatom, hogy 10-bõl 1x van ténylegesen szükség a papírra. ( Ettõl függetlenül alapesetben elkérik, mert kitudja melyik az az 1 eset. )
-
Zoli133
addikt
válasz
Balázs1986 #12127 üzenetére
Meg tudja nézni közvetlen a szerviz a gariadatokat, elég ritka estben kérnek számlát.
Egy próbát biztos megér szerintem. -
Zoli133
addikt
Gyanítom lecsúszhatott a venti csatlakozója. Nem találkoztam mé ilyen L8xx-el. Minőséghez annyit tudok hozzá fűzni, hogy az első darbok alaplaposok voltak, de azóta sokat javult a helyzet.
Mindenesetre ez most vagy szerviz vagy csere, gondolom nem tervezed otthon szétszedni, hogy jó e a csatlakozó.
-
Zoli133
addikt
Eszközkezelőben megkeresed a LAN kártyát. Jobb klikk - Tulajdonságok - Részletek - Hardverazonosítók.
itt találsz két számot VEN_XXXX illetve DEV_XXXX
Rákeresel az eszközre mondjuk pcidatabasen, majd a gyártó oldalán valószínű lesz driver ha nem akkor google. -
Zoli133
addikt
válasz
Petyuska111 #11989 üzenetére
Szerintem Aviatronic-nál ha felviszed a szervizbe akkor megvárhatod. De biztonság kedvéért telefonálj rájuk mi most a helyzet.
-
Zoli133
addikt
válasz
Clapko #11921 üzenetére
Az európai oldalt szoktam inkább ajánlani keresgéléshez. Viszont 1.50 a legújabb, de a tool-al újra is tudod tenni a BIOS-t, ha az nem segít sanszos, hogy hardver gond.
-
Zoli133
addikt
-
Zoli133
addikt
válasz
galois #11874 üzenetére
Szerintem a hivatalos oldalon fent vannak a win7-es driverek C855D-hez.
-
Zoli133
addikt
válasz
Mr Irdatlan #11865 üzenetére
BIOS-ba F2-vel tudsz belépni, ha fast boot b van állítva akkor a bekapcsoló gomb megnyomásának pillanatától, hosszan nyomva tartott F2-nek kell működnie.
Ha pedig a gyári rendszer van rajta akkor F8al érhető el a recovery.
-
Zoli133
addikt
WIn kiírja, eszközkezelőben megkeresed a hardver elemet és a részletek közt van dev_id illetve ven_id, ezekre pedig neten vagy pcidatabase-en rá tudsz keresni és megmondja milyen eszköz az.
(Pontosan nem tudom, hol van eszközkezelőben pár éve linux alapokon élek)
-
Zoli133
addikt
válasz
VMatteo #11768 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy gagyi, hanem hogy nem supportált, valószínűleg ezért is lett más márkára cserélve mikor először vitted vissza a boltba, de ha szerintem nem a modulok akkor kérj egy futárt. Aviatronic(laptoptech.hu)/fixdirect/toshiba hotline hármas valamelyikétől és megnézik szervizben.
-
Zoli133
addikt
-
Zoli133
addikt
válasz
VMatteo #11761 üzenetére
Ha a bolt bővített benne memóriát akkor első körben nekik küldeném, ha nem akkor mehet rögtön a szervizbe.
Toshibától nem kapsz cseregépet, max a bolttól ha oda viszed, bár erre sem látok esélyt.
Futár viszont tartozik a hivatalos szervizekhez. 5 munkanap alatt szoktak megfordulni a gépek. -
Zoli133
addikt
Még egy keveset hozzátennék a témához.
Van egy kevés rálátásom a Diagnosztikai program és az egész szerviz rendszer működésére.
Az esetek nagy részében a technikus felülbírálhatja a programot. Az országban nem tudok olyan esetről (persze ez semmit sem jelent), hogy melegedéssel beküldött gépet nem tisztítottak ki (esetleg pasztáztak újra) garanciális idő alatt INGYEN. A hivatalos (support) leveleket meg mindig egy kis fenntartással kell kezelni, akármelyik cégről is beszélünk. (szerintem) -
Zoli133
addikt
Pfff, remek élmény lehett.
Toshibánál egyébként ha nem garis hibát találnak értesítik a felhasználót, hogy kéri e a javítást. Tehát elvileg (ez valahol szervíz függő is, de nem ismerem mindet jól, de az elv központi) hasonló nem fordulhat elő.
(#11740) Balázs1986: Toshibák nincsenek matricázva, te3hát bonthatóak és tudtommal ha észre is veszik amíg nem gányolt (értsd: nem döfte át az alaplapon a csavarhúzót) a felhasználó nem szólnak érte.
-
-
-
Zoli133
addikt
Szerintem kiékelve több kárt tud tenni, mert az éknél törhet a venti mert nem tud elforogni.
Nem tesz kárt a ventinek a kompresszor, nyilván nem 10bar-on kell kifújni, de nem lesz baja.
(Pontos nyomásértéket nem tudok mi optimális el kell kezdeni alacsony nyomáson és fokozatosan növelni ha nem elég) -
Zoli133
addikt
válasz
#65388800 #11592 üzenetére
Magától nem szokása hibának jelentkeznie, tehát pusztán azért mert X idős valami nem lesz hibás, a hibának kiváltó okai szoktak lenni, jelen esetben ezt nem tudom mi lehet, ahogy nézem te se, tehát semmi nem garantálja, de egyértelműen szoftver hiba, tehát ez a legjobb lehetőséged.
-
-
Zoli133
addikt
válasz
killer1222 #11571 üzenetére
Szerintem ha kiírod egy DVD-re akkor menni fog.
-
Zoli133
addikt
válasz
Balázs1986 #11511 üzenetére
Saját tpasztalati aalapon kellenek a toshibás cuccok, másrészt LINK szerint is kell.
-
Zoli133
addikt
válasz
unknownerror #11504 üzenetére
Megnéztem mindkét esetben belül van a pozitív ág, tehát jónak kell lennie.
-
Zoli133
addikt
válasz
unknownerror #11502 üzenetére
Nem hiszem, hogy baja lenne használtam már 20V-os töltőt is hozzá, egyedül a csatlakozó polaritását figyeld ha az különböző akkor van gond.
-
Zoli133
addikt
válasz
katona.jozsi #11426 üzenetére
Lehet kapni külön de kb 10 eur / darab, tehát nem éri meg.
Visszaragasztani bármi megfelel. Tetszőleges háztartási ragasztó, bármi. (Emlékeim szerint csavart nem takar)
-
Zoli133
addikt
Szia,
Szoftveres hibának hangzik, mintha valami futó alkalmazás lefogná a meghajtót. Ez könnyen megállpítható, egy kis időráfordítással és egy bootolható Linux-os pedrive-al. Ha a live linux alatt is produkálja a hibát akkor mégsem szoftveres, ha nem akkor lehet keresni a hiba okozóját az operációs rendszerben/telepített programokban.
-
Zoli133
addikt
válasz
VMatteo #11348 üzenetére
Van garanciális futárszolgálat, ha toshiba call centeren keresztül intézed, ha a slot a rossz akkor alaplap csere, a csere alkatrész amennyiben van az európai raktárban, 1 nap alatt megérkezik, tehát személyesen intézve ha minden stimmel 3 nap alatt megoldható az egész, futárral hosszabb kicsit a szállítások miatt. (illetve szerviz függő is a javítás időtartama, de azt most hagyjuk...)
-
Zoli133
addikt
POntos típus megállapítható ha nem lett buherálva DMI információkból. Ezt legegyszerűbben egy valamilyen linux boot után a /sys/firmware/dmi (ha jól rémlik) alatt megtalálható.
Látatlanban azt modnanám a HDD halott. De valamilyen live linux-al megnézhető a disk állapota is.
Tehát ajánlom, hogy szedj le akár egy ubuntut írd ki pendrive-ra vagy cd-re és nézz vele utána.
-
Zoli133
addikt
válasz
Sniper888 #11263 üzenetére
Ez a néha bekapcs ez nagyon fura jelenség. Plána ha olyankor van, hogy elkezdi tölteni az Op. rendszert.
Fast boot és társai ki vannak kapcsolva? Ugye ha ki akkor indulásnál ellenőrzi a cuccokat a rendszer és ha bármi baja van szólnia kellene.
A mi még eszembe jut, (bár elég abszurd lenne mert életemben nem találkoztam ilyen esettel) hogy CPU biztos 100%-os? -
Zoli133
addikt
válasz
Fecogame #11254 üzenetére
Miért ne vihetnéd vissza? Nyugodtan vissza viheted.
Egyébként mi sípol, hangszóró vagy a ventilátor?
Szerk: A sípolás zavaró, ami miatt nem igazán üzemszerű a használat. Volt pár misztikusabb hibával is noti szervízben (halottam olyanról, hogy 2 hetente 5mpre zöld a monitor), kivizsgálják, max azt mondják, hogy nem tudnak mit kezdeni. (de tudnak szerintem)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- leslieke: leslieke farmerzsebe
- Azonnali fotós kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i7-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Dell Latitude 7410
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Asus ROG G20AJ - Intel Core i7-4790, GTX 980
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- 124 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest