Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s4hu|SyD^

    addikt

    30% az az új évi volt, amivel megköszönték, hogy 2016-ban velük voltál, vagy nem? Nem tudtam, hogy a 20%-ot mellé lehet csapni. :(((

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz daveoff #850 üzenetére

    Én csak 180 órát toltam bele 2 hónap alatt. Az ingyenes hétvége után egyből Gold Edition vásárlás lett szinte gondolkodás nélkül. Pedig nem nagyon szeretek 35 fontot kifizetni pláne nem játékért. Underground-ot 1x próbáltam, Survival-t még mindig nem, majd az új patch után. DZ-ben 1 karim 30-as másik még 25, 3. karit tervezem majd csinálni meg már a negyediket is. Amúgy elég jó felszerelést ki lehet már farmolni, nem kell ide DZ meg Incursion. Van egy mesterlövészem, amit alig látni PVE-ben (rajtam kívül) meg egy tankom. Mindkettő elég jó. Barrett vest 100 kör után esett. :DDD Egyszerűen nem lehet megunni a játékot olyan sok mindent lehet csinálni egyedül is. Én sem szeretem DZ-ben, hogy odajön egy senkiházi aztán poénból lelő. De a DZ erről szól.

    @myckey: "Itt lesz 11 eltérő növényzet, állatvilág, domborzat, éghajlat.
    21 külön régióban, ami egyenként sem kicsi!"

    Szerintem túl sokat alapozol ezekre, mert lényegében csak ezeket hallottam tőled. Sajnos ezek lehet kevesek lesznek, hogy befusson. Nekem elég, mert én szeretem az open world játékokat, de sajnos ha kevés a bevétel kevés a support is és így a játék jövője, hibajavítások, tartalom hozzáadás is nehézkes lesz. Azért elég sok ember csalódott béta után és nagyon sok youtuber, internetes oldal lehúzta rendesen. Szóval nem jó a reklám eddig.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    Senki nem mondta, hogy nem veszi meg. Csak lehet később mikor már pár hiba talán javítva lesz. Nyilván nem tökéletes a játék és sosem lesz az, de jelenleg van pár élményromboló bug.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz aerosmith #802 üzenetére

    Már most 10 fontot esett mi a fene. Azt hittem több minden van ebben a Deluxban.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz myckey #786 üzenetére

    Jó... lopakodás, de én mondjuk alapból úgy közlekedtem, ha már közel voltam egy ellenséges területhez. Szóval engem tolt alapból a fedezékbe, ami néha kicsit agresszív volt. Van még mit javítani maradjunk annyiban, ha így adják ki akkor nem lesz megvétel egyből, 2-3 hónap legalább 2-3 patch aztán mehet a vásárlás.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz myckey #783 üzenetére

    HUD nélkül nem mutatja, úgy nincs semmi a képernyődön. :DDD Sync Shot sem megy úgy, ami még egy elég fájó dolog. Azért a C az a guggolás, nem? Nekem nem volt olyan érzésem, hogy odasimulna a tárgyakhoz, fedezékekhez. Ezért is hoztam fel a Division-t. Persze ez csak animáció probléma vagy túl távolra van beállítva a karakter a tárgytól mikor beadja az automatikus lopakodást, ez nem olyan hatalmas probléma, de azért jó lenne azt érezni, hogy odasimul.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz daveoff #779 üzenetére

    Persze, hogy arra késztet, de azért van, hogy mellé lövök, nem is egyszer volt és hirtelen mind tudja, hogy honnan lőttem igaz hasalok valahol a magasban olyan messze amennyire lehet. Persze rájuk küldhetem az osztagom, csak hát Ghost fokozaton azok is elhullottak, mint a legyek, mert hát nem okosak azért valljuk be. Így maradtam én, és mondom mindenki tudta, hogy én honnan lőttem. Szóval olyan 10 ellenség jött rám. Itt jött elő az AI ostobasága, az egyik, hogy elfeküdtek a csapattársaim a másik meg, hogy mind tudta, hogy hol vagyok mégis le lehetett őket egyesével vadászni. Itt jött elő még a fedezékrendszer idiótasága is. Mert feljöttek azért hozzám, már aki eljutott odáig, de persze hogy bebújtam valami mögé és mikor megpróbáltam őket leszedni, na akkor hopp first person nézet a távcsőbe/célzóba és én mit láttam, hát a fedezékem, míg az ellenség meg lazán leszedett. Na kösz. Azért voltak ilyen idegesítő dolgok, nem egyszer, nem kétszer.

    Attól függetlenül élvezhető a játék, de ahhoz nagyon olyan állapotban kell lenni, hogy élvezzük azt, hogy lopakodunk dús növényzeben, fákkal körülvéve. Szépen kivárva, megtervezve minden lépésünk. Sajnos ezt szabotálja a hülye AI, társak és az ellenség is, mert nem mindig mehet minden simán.

    És akkor még ott a hiba, hogy valamelyik lövést be sem adja, rossz a hit box itt-ott. Division-ben is van sok ilyen, hogy belelősz aztán semmi szóval ez nem egyedi eset. Viszont számomra ez a fedezékrendszer és AI ezek borzasztóak. Kicsit a fedezékrendszeren csiszolnának azt mondom még elmegy, legalább lehessen megválasztani, hogy most fedezékbe akarok-e bújni vagy nem. Kihajolásra, amúgy én sem jöttem rá, sokszor haltam meg miatta pedig.

    A Division-höz azért van hasonlítva, mert láthatóan sok dolgot vettek át onnan, kissé módosítva. Mint ahogy mondva lett a Watch Dogs 2-ből és a Far Cry-okból is van bőven. Just Cause 3-ból is. Most erre mit lehet mondani, egy összeheggesztett játék, ami nagyon jól is elsülhet ha javítanak egy csomó hibát.

    Én biztos vevő leszek rá, a kérdés, hogy mikor.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    Hol írják, hogy lesz nyílt béta? Én csak úgy mondtam vágyakozva amúgy.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    Nagyon szeretnék egy open bétát 2 hét múlva mondjuk és látni, hogy sokat fejlődött. Lehet elő is rendelném. Ha így adják ki akkor sokat nem foglalkoznak vele meg az emberek véleményével.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    Azért tegnap visszatértem a Division-höz kicsit, kb. 2 óra PvE. Az a fedezékrendszer, AI, karaktermozgás nagyon jók lennének a Wildlands-ben.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz myckey #749 üzenetére

    Mondjuk úgy, hogy rengeteg a bug. Béta, béta, de azért csak 1 hónap van a megjelenésig. Én szerencsére a Division-t akkor vettem meg mikor ez az 1.5 volt most jön az 1.6, nekem teljesen bejön a játék igaz én eddig még csak PvE-t játszom, de nekem szórakoztató, el lehet vele ütni az időt a napi küldetésekkel. Csak, hogy meglegyen a Barrett Vest 100x csináltam meg a küldetést, farmoláshoz hozzá vagyok szokva, de néha azért frusztrált. :DDD Most, hogy megvan alig játszottam vele, igaz Siege + Wildlands volt. Azért beletoltam a Division-be 180 órát már és nincs is meg régóta, és nem is játszottam még PvP-t, Dark Zone-t is alig, ott a 2 DLC abból is csak az egyiket próbáltam ki 1x. Ha csak ilyen vagy ehhez hasonló lesz a Wildlands egy hatalmas, lopakodós világgal, amibe beleteszel 300-400 órákat simán megéri a befektetett játékidő/ár arányt. Egy nagy kérdés még, hogy mennyire idegesítő bugokba fog belefutni az ember. Minél nagyobb a világ annál nagyobb a hibalehetőség. Watch Dogs 2-őt sem fejeztem még be pedig az sem most jött ki, de nem képesek optimalizálni. Nem is igen foglalkoznak vele. Mondjuk szerintem az is egy roppant szórakoztató és látványos játék lett. Sokan szidják az Ubisoft játékokat, nekem például kifejezetten bejönnek. Egy titka van, hogy nem kell megjelenéskor megvenni. Fél év után vagy 1 év után simán mehet a vétel.
    Nagyon bízom abban, hogy ez a béta build ez valami kezdetleges volt. Vagy 1 hónap alatt gőzerővel heggesztenek hozzá egy Day 1 patch-et.

    Amúgy Division fórumot is nézegetek néha, de ott mindig csak a sírás megy minden miatt. Valaki beírja, hogy neki pedig tetszik a játék egyből nekiugranak szóval abba is hagytam az olvasását a fórumnak. Csak a sírás mindenhol.

    Egy valami nem tetszett még itt a Wildlands fórumán például nem válaszolnak a készítők. Division fórumán ott vannak a moderátorok írnak, hogy továbbították az észrevételt, WD2 fórumán is. Itt meg néma csend.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    Nekem már most hiányzik. Lehet elő is rendelem. Igaz van még vagy 10 játékom amiket be kéne fejeznem, de mindegy az. :C

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz voodoo98 #734 üzenetére

    Ha nem használsz MSAA-t vagy TXAA-t minden kép éles. Mindkét technológia elmossa az egész képet. Én ezért FXAA-t vagy SMAA-t használok. Élesek a képek megsem zavaróan recések és nem eszi meg a gépem. MSAA 2x még elmegy. Afölött már könnyezuk a szemem szó szerint.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz velizare #731 üzenetére

    El tudnám képzelni, hogy lesznek klánok, guildek és mehet a harc a területekért. Hetente lenne ostromszerűség, addig meg lehetne csak úgy pvp-zni. Ezeket én hiányolom a Division-ből. Lineage 2-őt játszottam majd 10 évig, érthető. :)

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz myckey #727 üzenetére

    2 grafikai bugot is találtam, este világított a szakáll meg a nap átsütött a hegyen is és ez nem néz ki jól a enhanced godray-el.

    Egyébként azt mondom, hogy jó munkát végeztek, must buy lesz. El lehet vele lenni amúgy ha nem csak akciózik az ember hanem nézelődik. Jobban rá kell állni a taktikázásra.

    Erről jut eszembe ha a HUD-ot kikapcsolom és a mark-olást is akkor nincs Sync Shot. :( Azért az működhetne.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz myckey #725 üzenetére

    Jól néz ki ez na. Amúgy 40-60 fps között ugrándozik, természetesen területtől függően. Annyira nem rossz az.

    Lámát még nem láttam, a teheneket, marhákat, háziállatokat igen.

    Értem mire gondolsz pont most néztem meg a beállításokat a hangoknál és szerintem túl halk a játék. Jó lenne ha villám hangja is olyan lenne, hogy összekakiljam magam. Lehet csak túl távol villámlik meg dörög.

    Amik kicsit zavarnak még azok az esőcseppek, azok elég szarul néznek ki. Mármint mikor van az, hogy földet ér az esőcsepp vagy valamihez hozzáér. Láttam már esőt esni házon belül is mondjuk, az sem az igazi. Az, hogy a vizes részek tükröződnek, csillognak viszont nekem nagyon tetszik, lehet picit túlságosan is csillognak, de nekem bejön. Ez meg, hogy borult az ég és átsüt a nap a felhőn és bevilágítja a területet ez lenyűgöző. Felhőknek talán lehetne amúgy valamivel szebb textúrája, de az legyen a legkevesebb.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz VTom #720 üzenetére

    Minden maxon amíg mutat a nyíl jobbra, kivéve a Motion Blur, mert attól rosszul leszek. :D
    Borderless-t használjátok ne a Fullscreen-t sokat dob fps-ben.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz myckey #717 üzenetére

    Meglátjuk, megyek még picit játszani. Meddig is tart a béta? Minél többet játszom annál jobban tetszik. :C

    Remélem amúgy lesz nagyobb élővilág is, mint őz meg mittudoménmi, nyúl. :DDD

    Ha nem vigyázok beváltom a 20% kedvezményem erre. Bár még mindig sokallom a 32 fontot érte. Mondjuk én 100 órákat simán eljátszadozom ilyen játkokkal. Úgy nézve lazán megéri.

    Ezt az oldalt tudjátok?

    https://ghostreconnetwork.ubi.com

    @VTom: Ezzel játszom. Borderlessel elég szép arányban hozza a 60 fps-t. Van, hogy be-be esik.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    Pár képet én is lőttem azért most. Pár grafikai hibát kijavítva, 1-2 textúrát cserélve simán megállja a helyét. Ha a felfedezett bugokat is cserélik meg egy kicsit optimalizálják remek szórakozás lesz ez.

    Engem még mindig nagyon a Just Cause 3-ra emlékeztet.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz kiserik #697 üzenetére

    Feltoltam Ghost-ra gyorsban, megnéztem pár kisebb és pár nagyobb tábort, mivel ugye visszakerül az ellenség a táborokba, mindegy, hogy megcsináltad a küldetést ott vagy nem. Ami nem volt baj így kicsit tudtam tesztelni. Viszont most a HUD-ot is kikapcsoltam, na az hozott nagy eltérést nem a Ghost fokozat. HUD nélkül a játék rettentően élvezetes, nézni kell a térképedet merre vezess (ja igen próbáltam minél kevesebbet teleportálni), sokkal többet kell bújkálni, taktikázni, igazából a Ghost fokozattal sem igen okosabbak ezek vagy nem tűnt fel, azért Division-ben még mindig jobb az intelligencia, ez sem rossz, azért lehetne rajta csiszolni. Gyakorlatilag felmentem egy épület tetejére aztán egyesével lelőttem mindenkit. Ez úgy ötödjére sikerült, mert bármikor akartam lopakodva leszedni mindenkit a társak úgy gondolták, hogy ők kemény legények aztán össze-vissza szaladgálnak az ellenség között. Roppant idegesítő.

    Ballisztákát azért említettem, mert nekem túl nehéznek érződnek a golyók, főleg a mesterlövész puskánál. Lehet, hogy a 4/10 picit túlzás volt. Nézd el nekem.

    @Dave567 Úgy értem, hogy túl hamar húz lefelé a golyó. Lehet, hogy más mesterlövész fegyvernél máshogy lesz, vagy egyes alkatrészek után változik, majd kiderül. Egyelőre béta szóval abból tudok csak ítélni.

    Mivel most toltam vagy 3 órát egyfolytában így volt időm a grafikát is jobban megvizsgálni, szép az, nekem roppant tetszett ahogy változott az idő, a világosság, picit játszanom kellett a brightness-el, de sikerült megtalálnom azt a pontot, ahol az éjszaka is rettentő élvezetes. Mondjuk az tényleg érdekes, hogy közeli részeknél jobban leesik az fps mint mikor a távolba nézek, gondolom ez a részletesebb textúrák miatt van. Sokszor látom, hogy előttem töltődnek be a textúrák meg az árnyékok, bár ez minden játéknál így van szinte. Legalábbis az Ubisoft-os játékoknál biztos.

    HUD nélkül a fedezék rendszer még zavaróbb volt. Bizony sokszor lelőttek fedezékben, a társak sem nagyon szeretik a fedezékeket. Próbáltam kihajolgatni, de az fps nézetben előttem volt a fedezékem, az ellenség meg simán lelőtt. Ezt talán valahogy tudják orvosolni.

    Megnézek majd pár tesztet, ajánlást ha kijön a játék. Ha jók lesznek akkor megvevős, ha sok lesz a lehúzás akkor is megvevős, de később majd valami leárazásnál.

    Egyébként imádom ezeket az open world játékokat.
    Nagyon élvezetes itt a lopakodás ha az ember nagyon, de nagyon lelassul hozzá és a társak nem rontják el az élményt. Nagyon tartok attól, hogy a co-op emiatt lesz problémás, mert mindenki rambózik majd. Watch Dogs 2 co-op-ot is azért untam meg.

    Ami még kicsit zavaró az az, hogy az autók fesorakoznak, ha rossz helyen parkolsz például. Szinte minden ilyen játékban ez van szóval. Az sem jó, hogy a holttestek gyorsan eltűnnek.

    Ha képesek random eventeket betenni és nehezebbek lesznek a több koponyás részek akkor simán meglesz a 9/10 vagy a 10/10. Ez függ a tartalomtól.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz Đusty #690 üzenetére

    A Division fedezékrendszeres, szóval szépen bújj be valami mögé, taktikázni kell, mozogni, ott ha kiállsz nyitott terepre meghalsz, plusz az ellen nem hal meg 1 fejlövéstől. Van olyan, hogy mesterlövészt csinálsz a karakterből és ott azért pár ellenfél fekszik 1 lövéstől, de a keményebb ellenfelek még 10-től sem. És igen valamelyest nyilt világú, összetett játék, ahol figyelni kell, mit hová fejlesztesz, mit áldozol fel a másik előnyére. Ha nem megy a küldetés nézz Youtube-on videót.

    A Wildlands-hoz még annyit, hogy remélem igazatok lesz és ez egy augusztusi build, bár én sem értem akkor ezt a zárt bétát, ennek már nagyon közeli állapotban kéne lennie a véglegeshez. Biztos vagyok benne, hogy már heggesztik a patch-t, ami biztos nem lesz kicsi, de akkor is. Ebből a zárt bétából kerül ki a legtöbb vélemény, mint újságírók, youtuberek. Persze attól még a végleges lehet nagyon más, de 1 hónap van addig. Nagyon sok a munka vele, és azért nem csak apróságok vannak. Ezzel a zárt bétával kéne az embereket arra sarkalni, hogy megvegyék, erre a 80%-a az embereknek csalódott elég nagyot. A legtöbb mókázás az a bugokból akad, ami van bőven.

    Én is kipróbálom megint a legnehezebb fokozaton, de nem várok már csodát.

    Ha itt pontozgatni kéne akkor 6/10 és az is csak azért, mert szeretem az open world játékokat.

    AI: 5/10
    Fedezékrendszer: 3/10
    Ballisztika: 4/10
    Fegyverek, felszerlés, kinézet variálhatósága: 9/10
    Térkép nagysága, változatossága: előreláthatólag 10/10
    Grafika: 7/10, azért szép a látvány, sok textúra gusztustalan, de na.
    Optimalizálás: 6/10, azért 1070-el 1080p-ben meg borderless-ben 70%-ban megvan a V-sync 60 FPS very high-on.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz myckey #638 üzenetére

    Irigylem a pozitív hozzáállásodat, de tartok tőle, hogy mindent amit leírtál, "hogy tuti majd benne lesz a teljes játékban" azok nem fognak bekövetkezni. Ez már kb. egy kész játék. Hiába 1 koponyás a térkép én nem láttam semmi taktikai megmozdulást az ellenség részéről. Talán a nehezebb területeken több lesz az ellenfél meg nagyobbakat sebeznek, több lesz a "tank" meg a mesterlövész ellenfél, több helikopter stb. Az MI az totál bugyuta, amit eddig láttam. A társak is. Hiába jössz itt a fejlesztésekkel. Próbálok lopakodni erre kiáll az út közepére a társam és persze, hogy le is buktunk MISSION FAILED. Nem egyszer történt. Ja meg igen az is lehetne tisztábban elmagyarázni, hogy mondjuk a Lieutenant lesz az, aki elmegy majd a helikopterrel, autóval. Nem akkor kéne rájönni, mikor már buktuk a küldetést. Sync Shot-ra jók a társak meg, hogy felélesszenek. Tegnap picit még játszottam csak mókából, hát 20 ellenfélből legalább 15-öt nekem kellett lelőni, mert ők 3-an nem sokat csinálnak, ja és volt még 3 lázadó is. Szóval 6 ember 5 ellenségre én meg egyedül 15-ra. Szóval nagy segítségek. Nem vezetnek autót sem, nem jönnek utánam motorral vagy autóval, ami közel van és simán beülhetnének, követhetnének. Simán csak odateleportálnak. Ha helikoptert elkötök és elmegyek valahová felteleportálnak a helikopterre. Milyen munka már ez.

    A Division-ben a legbugyutább ellenfél is okosabb, mint itt az összes. Más az MI, máshogy viszonyulnak a környezethez. Azok "gondolkoznak". Itt meg látszik, hogy hülyék. Ezen nincs mit szépíteni. És igen is a Division fedezékrendszere az pont jó lenne ide, nem a gyorsaság miatt, hanem, hogy legyen valami normális fedzékrendszer, mert ez minden csak nem az. Be se tudok bújni az autó mögé, mert nem engedi a játék maga. Én érezni akarom, hogy a fedezék az fedezék, közel bújni hozzá, itt nem megy. Itt akkor is fedezékbe bújik, amikor nem akarom, nincs is választásom.

    Lázadók segítsége, fentebb leírtam mennyit ér plusz láttuk már ezeregy játékban. Gyakorlatilag, minden csak elterelésnek jó, hatékonyságuk az kétséget von maga után.

    Random eventek, hát igen, eddig csak az a teherautó van, nem lepne meg, ha nem lenne sokkal több a teljesben.
    A nagy világ nem fogja megmenteni ezt a játékot, persze attól függetlenül sokan meg fogják venni, akik szeretik a nagy világokat, én is, de nem megjelenéskor.

    A világ nem ritkítja párját azért azt ne mondjuk. Azért mert más tereptárgyakat, sivatagot meg flamingókat raktak bele azért ott a sok nyílt világú játék. Just Cause 3-at említettem is, GTA V, Far Cry Primal, stb. Azért, mert nagyra csinálják még nem lesz egyedi és élvezhető.

    Ez a jelenlegi átugrok mindenen dolog, hát néha nem is mutatja, hogy átugorhatok. Így próbálkozhatok addig, amíg beadja a "Space" lehetőséget. "Visszatolatok" majd nekimegyek megint a kerítésnek és hátha most beadja az átugrás lehetőséget. Na neeee. :DDD 4 éve csinálják, van, ami azon a 4 éves szinten is maradt.

    Azt nem értem, hogy te hogy nem sprintelsz. Én kb a célpont előtt megálltam 200 méterre abból 100 métert lesprinteltem. Vagy volt hogy 400 métereket is vagy ha tájat néztem 1 kilómétert is. Már hogy ne kéne sprint ide. És pont ekkor volt, hogy a társak a közelben sem voltak, azok vagy nem tudnak sprintelni vagy nem tudom. Odateleportálnak, mindegy. :C

    Én nagyon akartam, ezt a játékot, hogy sikerüljön és remélem majd veszik is mint a cukrot, mert annál több pénzt lesz a későbbi fejlesztésekre, foltozgatásokra. Na majd 5 patch után megnézem leárazásnál. Én imádom a nyitott világokat, kivéve a Mafia 3-at na az szar volt. Pedig simán lehetett volna jó, még mindig lehetne ha javítanának dolgokat, de nem, kell az autóverseny meg az új ruhák inkább. Meg a 3 DLC, de a régi hibák maradhatnak, az ocsmány grafika mellett... Na mindegy.

    A fizika kuka a Wildlands-ben, ballisztika is, karakter, jármű irányításra is ráférne a polírozás, Textúrákat nagyon fel kéne tuningolni, majd szépen optimalizálni az egész játékot.

    Division klasszisokkal jobb, pont. Ezen kár vitatkozni.

    Sajnálom, pedig bíztam a játékban, gondolkodtam az előrendelésen, mivel van ez a Club pont így -20%, de inkább majd ha lesz rajta -40-50%, téli leárazásnál.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    Most nézem, hogy ha az autók ablakát lövöm is sérül maga az egész autó, füstölni kezd, kigyullad, majd felrobban. Azért 4 év alatt a térképen kívül másba is belefektethettek volna több időt és energiát. Nem sok kreatív munkálat van a játékban egyébként. Minden eleme már benne volt több játékban is. Szerencséjük, hogy én szeretem a nyílt világú játékokat. :DDD

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz ScomComputer #591 üzenetére

    Valahol olvastam, hogy a router miatt van. Abban kéne állítani valamit.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz myckey #576 üzenetére

    Akkor nem csak nálam van a hiba. Én arra számoltam, hogy legalább 6 GB VRAM-ot meg fog enni. Erre a 4-et sem éri el.
    Sok csúnya textúra van benne sajnos. Némelyik meg egészen szép. Nyilván valamit fel kellett áldozni.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    Nálatok mennyi VRAM-ot ír ki, hogy kér mikor maxra tesztek mindent 1080p-ben?

  • s4hu|SyD^

    addikt

    Borderless játék nagyon sokat segített az fps-en. Ezer hála és köszönet, aki írta. Sokkal kevésbé lett darabos a játék.
    Hiába vannak tréningelve az AI társak akkor is nagyon messze jönnek mögöttem. Nem az én hibám ez. Volt úgy hogy belefutottam az ellenségbe, mert nem néztem a minimap-ot. Kinyírtam őket majd jött az erősítés 2 irányból és a csapattársak sehol nem voltak akkor sem. Néha csak állnak kukán, mindent parancsolni kell nekik, szerintem ez neha inkább hátrány, mint előny.
    Hiányoltam, hogy a drónon, sync shot-on kívül nagyon nem kell használni mást a taktikázáshoz. Nyilván lesz ez másképp is majd a nehezebb ellenfeleknél. Legalábbis remélem.
    Parancsokat nem lehet billentyűhöz rendelni egyébként?

    A mesterséges intelligencia és a fedezékrendszer jobb a Division-ben ez tény. Van hogy lelövöm az ellent a másik mellett az meg csak áll ott mintha semmi sem történt volna. Meg ezek is nagyon jól tudnak célozni messziről is, meg mindig tudják, hogy hol vagyok. Ez is jobb a Division-ben, mert ha elmozdulok még mindig az utolsó tartózkodási helyemre lövöldöznek.
    Nekem így is megvevős lesz ez, de biztos, hogy nem induláskor. Akinek nem jön be a Far Cry, AC vagy a Watch Dogs 2 annak kár is ezt erőltetni.
    Azért lehet csak a Division-höz hasonlítani, mert abba toltam bele manapság 200 órát. Szóval na. Siege-ből is vannak azért átemelve elemek a Wildlandsba. Ubisoft turmix ez a játék, de nekem bejön. Kell még ezt-azt finomítani, de reméljük, hogy jó lesz.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    válasz myckey #551 üzenetére

    Ja mondjuk én Division taktikával rontottam az ellenre, most már azért beletettem pár órát még és már szinte alig van mit csinálni. Tetszetős, de nem teljes áras. Összegyúrt játék szóval lényegében végtelenségig fognak ismétlődni ugyanazok a dolgok. Én tisztában vagyok vele, hogy a nyitott világ az ez, hogy mindig ugyanazokat csinálod apró variációkkal. Nekem nincs vele bajom. Aki szereti az ilyen nyitott világú mókázást az mindenképp próbálja ki a Just Cause 3-at. Nagyon sokat koppintottak belőle az biztos. Viszont a járművek vezetése, rombolhatóság meg még lehetne sorolni az a Just Cause 3 javára szól. Úgy szerettem volna abban is lopakodni, erre itt a Wildlands. :C Sajnos pár hiányossággal, de megteszi. Kicsit le kell lassulni ehhez a játékhoz, aki a Division-höz szokott például. Azért pár száz órát bele lehet majd tolni ebbe a játékba is.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    Én úgy vagyok a bétában, hogy regisztráltam, de mégsem kaptam kulcsot majd innen egy kedves játékostárs felvett barátnak Uplay-en és meghívott a bétára. Simán ment.

    A játékról kb. 1,5 óra után:

    Bizony úgy van ahogy leírták AC/Far Cry/Division/Watch Dogs 2 és én még látok Just Cause 3 beütést is benne. Bár a Just Cause 3 valamivel akciódúsabb, kreatívabb és élvezetesebb. Itt érthetően a lopakodásra mentek rá, ami pl. a Just Cause-ban nincs sajnos. Hiányzik a fedezékrendszer a Division-ből. Nem tetszik ez a "játék dönti el a fedezéket" stílus. A mozgás kicsit fura, fentebb is kellett vennem a dpi-t az egérnél olyan lassú az egérmozgás a játékban. A karakterhez túl közel van a kamera elég zavaró. Szerintem az animációk nagyon elnagyoltak, a grafika sem egy nagy durranás, a Division sokkal szebb ennél. Érdekes módon beesik 60-ról 30 környékére lazán, indokolatlanul. Ha a 60 fps-t tudná tartani, mint a Division élvezhető lenne ez is, de így nem, olyan, mintha szaggatna. A látvány egyáltalán nem indokolja a droppokat. Túl üresnek érzem az egész világot egyébként. Kb 10 civilt kellett elütnöm mire meghalt 1. De akkor egyből szólt, hogy ha így folytatom akkor vége a játéknak. :DDD
    Nagyon sok apró dolog van, ami zavaró egyébként. Az járművek vezetése az sokkal jobb a Watch Dogs 2-ben, mint itt. A kisrepülővel fel sem tudtam szállni. Majd beragadtam 2 szikla közé, valahogy jó lenne ha ki lehetne ezeket szabadítani így buktam egy mellékküldetést. Gondolom majd lesz másik vagy reset-el.
    Ahogy a Watch Dogs 2-ben is, ami szintén taktikára, hack-re kéne, hogy épüljön, itt is sokan lesznek akik co-op-ban mennek majd és lövöldöznek, mint az őrült. Pedig ez egy taktikai open world lenne vagy mi.
    Kötve hiszem, amúgy hogy ezen 4 évig dolgoztak mivel az összes Ubi játékból lett összegyűrve, én nem láttam egyedi megoldásokat eddig. Az osztak olyan távolt jön mögöttem, hogy engem rég lelőttek mire ők odaérnek, akkor sem nagyon akarják az ellenséget kiiktatni. Még jó, hogy felélesztenek percek múlva aztán én lőhetem le az összes ellent.

    Majd írok még, amint többet játszottam, egyelőre picit csalódás, de én szeretem ezeket a gyűjtögetős nyílt világú játékokat szóval nekem megfelel majd egy leárazásnál karácsony környékén úgy 10 patch után. A Witcher 3 egyértelmű, hogy nagyságrendekkel jobb ennél, de a Division is, Watch Dogs 2 is. A játék hangulata inkább az AC/Far Cry mix.

  • s4hu|SyD^

    addikt

    Wildlands béta + Siege ingyen hétvége, de azért a Division-t sem kéne elhanyagolni... Megint el leszek havazva hétvégén. :O :C

  • s4hu|SyD^

    addikt

    Sziasztok!

    Valakinek PC-re van béta kódja, amit nem akar haszálni? Vagy meghívni, mint barátot. Nagyon megköszönném.

    E-mail: viktor.berczeli@gmail.com
    Uplay: syzgod

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés