Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    félisten

    válasz Alusky #39 üzenetére

    "Mondjuk a két linkelt fotó csalóka, mert közel sem azonos motorteljesítmény van a tető alatt a franciánál meg a BMW-nél, az 1.6 szutyokbenzin a vékonyka radiátorral, klíma nélkül az a BMW-nél is elférne harmadakkora tető alá."

    A SUV/Crossover selling pointja a dizájn. A SUV dizájn forma alapeleme a pinpongasztal az elejére. Amivel nem lehet jó térkihasználást csinálni és nehéz jó légellenállást összehozni.

    Escape MPVként nem volt kapható 1.6 benzinnel. Ellenben tippre 80%ban 1.9, 2.0, 2.2, 3.0 V6 dizellel adták el őket. :DD Igen a képen befért. Oda.
    A klímás részt nem értem. Azt gondolod nem volt bennük klíma? Tényleg? :F

    "A rövid orrt azért nem szeretik, mert nehéz könnyen jó töréstesztet csinálni vele."

    Kapott mást mint 5* ot NCAPon?
    Kik nem szeretik? Gyártók? Őket az eladási számok, ár érdekli. Itt bukott meg.

    "És valóban én is nem egyszer érek utol suv tulajt aki 0.1-gyel megy át a fekvőrendőrön. Akkor minek vette? Ja, hogy drága a futóművet javítani, akkor meg nem a pénztárcához való kocsiban ül..."

    Dizájn mint a pinpongasztal a SUV elején. Jó peres R19/20/21el veszik őket mert az néz ki jól. A fekvőrendőr szétveri a futóművet, felütik a gumit, alufelnit. És R19/20/21 az bazi drága.
    Közben ugyanott az MPV az R15/R16al átmegy simán 40el. Gumi jó ballonos bírja.

    Szedánt én sose értettem nagyon nehezen pakolható egy kombi/MPV hez képest. És nekem bűnronda.

    A fogyiba direkte nem mentem bele mert nagyon messze vezetne.

    Sokat lehetne a témáról beszélni ami fix hogy a crossover/suv célszerüséget/fogyit nézve a legrosszabb dizájnok közt van de jól néz ki = veszik. Kinyír mindent.

  • Dare2Live

    félisten

    válasz DraXoN #26 üzenetére

    Sok tipusnál Ford Focusnál is ha jól rémlik van aktív/explorer... azok hasmagasságra annyit tudnak hogy +3-5cm. Amivel máris jobbak mint alacsonyabb SUVok.

    Szerintem nem kell a SUV/Crossover vonalon logikát keresni. Divat az embereknek tetszik.
    A CHR egy tökéletes plda. 40cmel! hosszabb mint egy Yaris de belűl kissebb. Magam mögé nem tudtam berakni a lábam. Azt a gyerekbiciklit amit a yarisba koppra berakok nem tudtam a csomagtartójába belerakni! A gyerek nem érte fel a kilincset mehettem mindig hátra és másik oldalra hátra ajtót nyitni. ld lejjebb lőrés ablak klausztrofóbiás rémálom.

    Viszont van rajta 225/45 R19es gumi. :) A felnit könnyű felütni, alu felni azaz ha felütöd nem biztos javítható akárhogy is drága buli lesz. Ja és a peres gumi gyorsan kopik és ~2* drágább mint az enyémen lévő 195/65 R15. TCO 3-4* drágább lesz a gumi. De legalább a nagy felni+ nagy gumi növeli a fogyasztást. :)

    De full extraba alcantra üléssel... mint egyszemélyes autó tetszene.

    @Versa
    Méret/belső méret, variálhatóságban egyértelműen az egyterű vonal a király. Nem veszik, meghalt a kategória.

  • Dare2Live

    félisten

    válasz Race-Face #20 üzenetére

    Külső/belső térben a kvázi kihalt egyterű a nyerő. Hasonló méretű SUVhoz képest sokkal tágasabb a "doboz" forma.

    Ehez képest SUV = pinpongasztal motorháztető = méretéhez képest belül sokkal kissebb.

    Térkihasználásara a legrosszabb a divat SUV/Crossover vonal pl BMW X6 vagy Toyota CHR.

    Ez egy 4.35méter hosszú kocsi ennek ellenére hátul a lábtere kissebb mint egy 3.95méteres yarisnál. Gyerek biciklit nem raksz bele állítva mert kiüti az ablakot (yarisba igen). A gyerek nem éri fel a kilincset ezért nyitogathatod neki az ajtót. Ja és nézz rá a hátsó lőrés ablakra. A gyerek nem/sokkal kevésbé lát ki klausztrofobiás érzés.
    És veszik mert dizájn.

Új hozzászólás Aktív témák