Hirdetés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android szakmai topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Magisk
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeTeR_33
tag
válasz
subaruwrc #10855 üzenetére
Szia!
Van nekem egy mínuszos számlám tőletek 159290ft-ról.
A számla kelte 2020.01.10 fizetési határidő 2020.01.24Azt szeretném kérdezni,hogy a pénzemre mikorra számíthatok???
Az utolsó napon fog megérkezni a számlámra???Korrektek voltatok visszavettétek a kártyámat szó nélkül.
De miért kell ülni a pénzemen 14 napig???-ez kicsit szopatás szagúTudod jól,hogy nem kibaszásból lett vissza küldve a kártya.
Nem lenne rá esetleg bármilyen mód,hogy 24.től hamarabb vissza kapjam a pénzem?
Mert addig nem tudok új kártyát vásárolni míg vissza nem kaptam a vételárat. -
PeTeR_33
tag
Az IPON kft előtt le a kalappal.
Fentebb olvasható,hogy sérült terméket küldtek.
Jeleztem a hibát,visszaküldtem elállásba a terméket.
Ma kapták meg a visszaküldött terméket.Délután már küldték a minuszos számlát.Azzal már nem is foglalkozom,hogy 14 nap a fizetési határidejük.Mert az a legkevesebb,hogy várnom kell a pénzemre.
Le vagyok döbbenve.Pozitív értelemben.Valami elképesztően pozitív csalódás számomra az ipon hozzá állása.Ennyire pozitív hozzáállással,gyorsasággal még életemben nem találkoztam.
Pedig 21éve vásárolok gaming termékeket. -
PeTeR_33
tag
válasz
Attix82 #10848 üzenetére
Ez az amire én nem vagyok hajlandó.
Én nem kezdek el tákolni egy 160.000ft os kártyát...Bízom abban hogy ezt az ügyet az IPON tisztességesen fogja kezelni.
De akár még azt is hajlandó vagyok benyelni ha minimálisan értékcsökkentetten veszik vissza.Az,hogyha esetleg kamera felvétel van róla,hogy becsomagoláskor sértetlen a doboz az még nem bizonyíték arra,hogy a kártya sérülését akár én akár a GLS okozta.
Nekik kell bizonyítani,hogy én okoztam a kártya sérülését.
Az,hogy becsomagolásor esetle sértetlen a doboz attól még nem biztos h gyárilag nem hibásAhhoz,hogy az a lemez meg tudjon hajolni ahhoz jóval nagyobb ütésnyomnak kellene lenni a dobozon
Egyébként így néz ki a sérülés:
[link] -
PeTeR_33
tag
válasz
Attix82 #10845 üzenetére
Itt van egyébként az ominózus horpadás.
Egy minimális nyomódás van rajta.Ez ha be van fóliázva lehetetlen észre venni.
Tovább megyek.Odáig a kártya nem is terjeszkedik ahol a horpadás van.
A kártya közép tájt helyezkedik el.Körül ölelni véd szivacs.Ütés nyom,horzsolás,külsérelmi nyom nem látható a kártyán.
Én inkább azt gondolnm,hogy ez gyárilag lett elbaszva -
PeTeR_33
tag
válasz
Attix82 #10845 üzenetére
Az én esetemben csak a csomagolás állapotáról tudtam meggyőződni.
A GLS nek azt írtam alá hogy a csomagolás sértetlen.
Az IPON vastag fóliába szereli tekeri a termékeket.Egy VGA téglalap dobozára nem lehet rálátni.
Annyira durván nem volt behorpadva.A védő fólia alapján a csomagolás sértetlennek tűnt.
Kibontáskor lehetett látni a vastag karton dobozon,hogy meg van nyomódva.Tanu előtt bontottam ki a terméket.
A csomag nem nálam sérült meg.
Az IPON rendezze a GLS-el ahogyan akarja.....A tisztesség azt kívánná,hogyha az átvétel után azonnal jelzi az ügyfél a sérülést akkor a bolt találjon megoldást.
Az,hogy az Ipon ezt hogyan rendezi a GLS-el a lőtéri kutyát nem érdekli. -
PeTeR_33
tag
válasz
subaruwrc #10843 üzenetére
Próbálok lenyugodni.
Mindig igyekszem nagyon vigyázni a cucaimra,mert sokat kell rá spórolnom.
Nem hinném,hogy most hibáztam volna.Talán talán ha látható is lett volna az a kis horpadás.
De ismerem én is te is ezeket a karton dobozokat.Ahhogy a fóliába tekeritek be attól behorpadhat.Ilyesmiből nem csinálok problémát,mert ezek a dobozok elég gyengék.Az a legfurább az egészben,hogy adoboz belsejében sem a dobozban sem a körbe ölelő fólián sérülés nyomát nem láttam.Csak az az Isten verte hátlap.Halvány gőzöm nincs a dobozban is hogy görbülhetett meg az az Isten verte hátlap.
Soha nem kaptam még webáruházból sérült terméket.
Ezért pánikolok.Igyekszem lenyugodni.Pozitív elbírálás esetén pedig hajlandó vagyok a teljes vételárat akár levásárolni is.
-
PeTeR_33
tag
válasz
boogie84 #10840 üzenetére
AZ elállásba annyit írtam h elállok a vásarlástól iindoklás nélkül.Nem indokoltam semmit.Emailben előtte késedelem nélkül jeleztem hogy sérült a termék.
Nem vagyok tróger.Elállhattam volna szó nélkül.Emailben több üzenetben is leírtam hogy sérült a kártya.Elállási nyilatkozatomban viszont nem kívántam megindokolni hogy miért állok el a vásárlástól.Ha kibontják látni fogják.Jeleztem a hibát kibontás után.Másnap reggel adtam postára.Ettől jobb hiszeműbben nem tudok eljárni -
PeTeR_33
tag
válasz
subaruwrc #10839 üzenetére
A GLS nek azt írtam alá hogy a csomagolás sértetlen.
Abban a fóliában amibe be volt csomagolva a kártya sérülés mentesnek tűnt a doboz.De úgy be van fóloázva g megítélni nem is lehet.Miután lebontottam a fóliát vettem észre hogy a dobozon van egy horpadás.
A sarkán.Kibontás után azonnal jeleztem emailben hogy gond van.Ée ma reggel már vissza is küldtem elállásba a terméket.
A kollegák viszont egyáltalán nem segítőkészek.
Jó hiszeműen jártam el.Remélem viasza kapom a vételárat.
De ha kell bíroságig megyek.Van jó ügyvéd a családban..Az utolsó mondatod roppant szimpatikusabb.Nézd meg miket vettem eddig tőletek.Sosem volt rátok pamaszom.Bejön egy gixer és a vevőre mutogatsz újjal aki azonnal jelezte hogy gond van??
-
PeTeR_33
tag
Üdvözletem.!
A tegnapi nap folyamán hozta ki a GLS a 2060 Super típusú kártyámat.
A kártya sérült volt.A hátlapja el volt hajolva.Az IPON-ak azonnal jeleztem a sérülést.
Semmit nem reagáltak.
A kártyát visszaküldtem és közöltem velük,hogy a vásárlástól elálltam.A hiba: [link]
Mire lehet számítani ilyen esetekben???
El szokták fogadni az elállást?? -
PeTeR_33
tag
Erről a kártyáról lenne szó.
Most is írják a weboldalon,hogy 3 év gyári garanciával adják ami megtévesztő.
Eddig bármikor rendeltem akár Ipontól akár bármelyik internetes webáruházban a 3 év garanciát a boltnál lehetett érvényesíteni.
Ebben az esetben is úgy gondoltam,hogy 3 éven keresztül az IPON intézi a jótállást......De erről szó sincs.Mint emailben is írták ők 1 évig intézik.A maradék 2 évben úgy garanciáztatom ahogy akarom a gyártóval.......
Én úgy érzem az emberi laikusságra és figyelmetlenségre játszottak az én esetemben.
1év után mehetettem volna a gyártóhoz vagy ahova akarok. -
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek az IPON-nal történt tapasztalatom.
Kiváncsi vagyok illetékestől kapok e rá magyarázatot,de nem lepődnék meg ha nem.A mùlt hèten a webshopjukbòl vàsàroltam 36 hò garanciàval egy 1070Ti-t.
Emailben kèrdezem tőlūk valoban 36 hò a gar?
Ügyintéző visszaír Igen 3 év a garancia.Szállítás előtti napon megkérdeztem,hogy másnap megkapom e a terméket és,hogy ugye valóban 3 év garanciát kapok e rá???
Ekkor jött a döbbenetes válasz email.
1+2ÉV
Kérdezem:Hogy értik ezt???1évet vállal az ipon a maradék 2 évet úgy intézem a gyártóval ahogy akarom.
Ès ne èrezzem magam àtbaszva...
Persze h visszamondtam a rendelèst.
Ilyen tetű dolgot is csak kis hazànkba lehet megtenni.Megtévesztőnek érzem azt,hogy a webshopjukban 36 hó garancia van feltüntetve.Eddigi tapasztalatok alapján úgy véltem,hogy az alapján az IPON a 3 év garanciát teljes körüen intézi.
De nem.
Én úgy érzem megpróbáltak megtéveszteni engem mint fogyasztót mivel gyárilag 3 év garancia van a Gainward kártyákra.
Azt álmomban sem gondoltam volna,hogy abból 1 évet intéz az IPONA webshopjukban 36hónap van feltüntetve.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Tőzsde és gazdaság
- iPhone topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED TV topic
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Raspberry Pi
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Apple MacBook Pro 13 M1 Touch Bar 2020 Használt, karcmentes 3 hónap garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 512SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 3510 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest