Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SSJPeter

    őstag

    válasz szumo #2866 üzenetére

    Már elismertem,hogy hibáztam amikor azt a bunkó stílusú levelet írtam de én ezzel kárt nem okoztam nekik, főleg nem anyagit.
    Valamint ennek nem is volt következménye mert a boltban személyesen teljesen barátságos hangnemben beszéltem és ők is velem.
    Nem rakták a dobozomat az asztal aljára.
    A helyzet az volt,hogy a hiba viszonylag gyorsan detektálásra került de a szerviz elhatározta,hogy megpróbálja kijavítani ahelyett,hogy kicserélné de gondolom a javítás vagy nem sikerült vagy hozzá se kezdtek és még csak fix időpontot sem adtak még az Ipon-nak sem mikorra lesz kész.
    Ezért húzódott el a dolog.
    Az meg,hogy mennyi idejük van kicserélni/javítani azt nem Te,nem az Ipon de még csak nem is én fogom eldönteni hanem a jogszabályok!
    Vártam én türelmesen 3 és fél hétig de ha az embernek megígérik,hogy hétfő-keddre nála lesz a kártya és nem lesz és új időpontot sem adnak csak annyit mondanak,hogy majd értesítenek akkor az nekem nem elég.
    Nem tudtam várni tovább,anyagi okok miatt!
    Nem lett volna ebből ügy ha az Ipon 3 hét után saját maga cserélte volna ki nekem a kártyát,ők meg elintézték volna a szervizzel mert előbb-uttób a szerviz úgy is kártalanította volna őket hisz a kártya hibás volt!

    Nagyon sajnálom,hogy itt szinte mindenkinek az a végkövetkeztetése,hogy én vagyok a rossz amiért egyszer e-mailben felemeltem a hangomat és miért nem vártam tovább türelmesen mint egy kis gyerek...na de meddig?

    Ameddig csak kell?
    Nem kösz.

    Nem védhető álásspont az ha egyszer kifizeted a vételárat működő terméket kell,hogy kézbe kapj?

    [ Szerkesztve ]

    Let’s go Brandon!

Új hozzászólás Aktív témák