- Szemünk előtt az ultravékony S25 Edge
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az App Store-ban már kiütötte a ChatGPT-t a DeepSeek, tévúton az AI-szektor?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Downsampling
senior tag
"Euro 6-on belül több lépcső van azért."
Ez így van. De hivatalosan az EU6 az EU6.
Vagy jön a még ezen belüli CO2 méregetés is (ami itt, Skóciában is van). De amíg nincs EU7 (sajnos mégiscsak lesz), addig az EU6 a legmagasabb besorolás.
Nálam a Volvo V70 D5 215 lóerős, 440 Nm-el (nyáron kapott egy új motorvezérlő szoftvert, így valszeg mégtöbb, mert ezt jól lehet érezni rajta). Az XV 150 lóerő, és nem egészen 200 Nm. 30-40 km/h-ig mégis az XV a nyerő, a Volvo még az automata váltóval is inkább meg-meg prögeti az első kerekeket, de nem gyorsul jó, aztán a tapadás után már meglódul. Elvileg a 0-60 mph 8 másodperc körül van, az XV-nél ugyanez 10,4. Ha lámpánál indulok el az XV-vel, mindig kell hagynom, hogy az előttem lévő már egy kicsit távolodjon, mert egyrészt piszok érzékeny a gázpedál, s onnantól kezdve, hogy lenyomom (akár csak félig), szinte ugrik az autó, de jó erősen. Egyszer bele kellett fékeznem, hogy ne koccoljam le a komótosan előttem induló skótot, de az még akkor volt, amikor hoztam haza a kereskedésből az autót.
Nekem volt már sok évvel ezelőtt is CVT-s autóm, szintén összkerékkel (Honda), azt is nagyon szerettem, de pl. tesztautóként a Nissan X-Trail 2.0 benzines egy katasztrófa volt CVT-vel. Nagyon örülök, hogy ez a Subaru ilyen.
Imádnám valszeg a Levorgban is, de biztos hogy ott lenne bennem egy kicsit az is, hogy "bezzeg a Volvo hagyományos automatája" annak minden előnyével és hátrányával.
Nálunk most nappal is mínuszok vannak, itt ismeretlen az utak tisztítása (inkább lezárják őket, még főutakat is - ezet mondjuk nem értem), de ezerszer biztosabban érzem magam az XV-ben, nem csak az AWD miatt, hanem mert minden mozdulatát azonnal érzem az autónak, a kormányon, a pedálokon, stb. A Volvo mindent elnyom. Ez utóbbbi az év nagy részében sokkal kényelmesebb, élvezetesebb a számomra, de ilynekor jól jön a Subaru tudománya.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AliExpress tapasztalatok
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- A 70 milliárd paraméteres DeepSeek R1 LLM-et is lokálisan futtatná az AMD
- EAFC 25
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- Mindent visz: A GeForce RTX 5080 tesztje
- További aktív témák...
- ///Parkside körfűrészlapok és flex korong több méretben /ÚJ/ bolti ár feléért! -50%
- Eladó (bolti új árának közel feléért) újszerű Faktum Makaó nagyszekrény!
- Aeotec SmartThings Hub - okosotthon vezérlő központ (Zigbee,Z-Wave,Thread, Wifi)
- Kaabo Mantis 8 Dual elektromos roller E-roller 2 x 800 Watt
- Dyson 215343-02/07 porszívófej
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest