Hirdetés
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android szakmai topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz gulupeti #1127 üzenetére
amikor belépsz az egészképernyős menübe (skillek, map, hajód, inventory, stb. és a karaktered ott áll középen), vagy egyből gyorsbillel a hajódra ugrasz, akkor ott alul megtalálod a "cargo hold" almenüt, onnan már csak átváltasz a saját inventorydra (pc-n "Q") és már pakolhatod át a hajóra a cuccokat. Akár egy bánya mélyéről is működik.
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz Lacielvtárs #1078 üzenetére
Szinte barhonnan, bolygon, barlangban, akarhol is vagy tudsz pakolni a hajod rakterebe es ki tudsz onnan venni dolgokat. Ha pedig vendorral beszelsz, tudsz eladni a rakterbol. Vagyis semmi mas dolgod nincs, mint telerakni a rakteredet ket kattintassal, majd onnan eladni kesobb. (hajo menu, cargo almenu, majd inventoryval atvaltasz a zsebeidre es kesz is, mehet a store vagy store all, ahogy tetszik, fegyver, pancel, nyersanyag)
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Az emberke kirakott 4 nagyon rovid videot (a tobbit mar toroltettek), kivetelesen nem kameras.
https://www.youtube.com/@SuperDog4699-gr6mc (azert a liftes jelenetert kar, vicces de kar...) A sajat karakter interakcioirol, lehetosgeirol:
Nem tudtam, hogy van benne (fel)kapaszkodas, ennek kifejezetten orulok. A hajos felveteleken lathato volt egy korabbi videon, hogy van letramaszas is. [ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz VikMorroHun #694 üzenetére
igen, Spencer volt es talan 28-at emlitett, hogy a kovetkezo generacio elott nem sok esely van mar ra. De, en bizok benne, hogy 4 ev alatt osszejon a dolog es meg a vegen kijon erre a mostanira is. Ket xbox generaciot kihagyni a TES sorozattal azert luxus. Max nem lesz igazam, benne van a pakliban, egy kibicnek mindent lehet
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Jovo ev januarjatol azon dolgozik a Bethesda gozerovel. Addig rendberakjak a Starfield hulyesegeit es kesz, marad 1-2 tucat a dlcket es egyeb dolgokat kesziteni, a tobbiek (Chang, Pagliarulo, Howard, stb.) meg mennek csinalni. 2027 nyaran mar be is mutatjak, novemberben premier.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Ezt az elején el is mondták, hogy direkt van így (oké, tutira van játékfejlesztés oldalról is indoka), a lore szerint összesen 4-5 nagyobb népsűrűségű helyre tömörül az emberiség megmaradt része, a tobbi település legtöbbször csak átmeneti, bányászvárosok, farmok, kisebb telepek, űrállomások, nagyobb csillaghajók, stb. Próbáltak ragaszkodni a "nasa punk" jelleghez, ami az egész design vezérelve, vagyis a grav hajtómű feltalálásal (gondolom kiderül, hogyan történt ez) az technológiai fejlődés nem ugrott akkorát, mint a legtöbb scifiben. -
Piszkos-Fred
aktív tag
Biztos a meleg teszi, de nem ertem a kerdest
Amit jelenleg meg lehet venni, az a jelenlegi teljes verzio. Megveszed, aktivalod steamen, jatszol. Megveszed xboxra, letoltod, jatszol vagy berakod a lemezt es jatszol. Ezek ugyanolyan verziok, mint amit majd valaki esetleg megvesz a teli steam sale alatt, nincs kulonbseg.
A jatekhoz jon majd megannyi DLC meg rakas frissites. Elobbiek velhetoen penzbe fognak kerulni (megiscsak a 5 dodos lopancelos Bethesdarol beszelunk), utobbiak ingyen jonnek. Nem tudom meddig jon uj tartalom hivatalosan, 1-2 evig szerintem igen. Aztan leall a jatek fejlesztese es az lesz a teljes, legeslegvegso verzio.
A jatekbol nincs trial verzio, a Bethesda jatekokbol nagyon nehez kiragadni egy szeletet es azt kiadni demonak. Ezert aki ki akarja probalni, vagy megnezi gamepasson, vagy ket nap mulva streameken, vagy megveszi a jatekot es kockaztat, hatha.
Amit megveszel esetleg ma, az ugyanaz, mint amit en megvettem fel eve, vagy az, amit megvesz valaki szeptemberben a fizetes utan. Nincs kulonbseg.
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
https://twitter.com/zvis_ceral - kvazi o szivarogtat masfel hete lassan, menj a discordjara, majd onnan a backup szerverre! telefonos (vagy gopros) a kozvetites, de attol meg bele lehet nezni ha epp kozvetit es lehet latni, mit tud aj atek. "lehet latni", szo szerint idezojelesen, azon a kis kepen, amit latsz, tegyuk hozza (a legtobb stream egyebkent az eredeti 1-2 live stream ujrakozvetitese, emiatt nagyon akadozik, de attol meg talan rejt nemi latnivalot) [ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
"Ha már van infód!Az ilyen kiadás előtti verziók teljes értékűek,09.06tól fullosak lesznek,vagy időlimites vagy demószerűek ezek?"
Tartalom szempontjabol teljesertekuek. Viszont ami a performancet illeti, Spencer es Howard is elmondta, hogy amig a ok a GamesComon promoztak a jatekot, addig a csapat tobbi tagja az utolso simitasokat vegezte, emiatt a teszteles alatti verzio nem ugyanaz, mint a megjelenesre szant verzio.
Na most tegnap jott egy 15 gigas patch, hogy ezt szanjak e 0day patchnek pentekre, vagy penteken jon emellett meg egy ujabb, azt nem tudom, meglatjuk. Tul sok kulonbseg nem lesz a teszteles alatti es a vegleges verzio kozott, ahhoz talan keves az ido, de nemi elteres lehetseges. Esetleg pozitiv iranyba, bar a videok es az elo streamek alapjan boxon nem lesz gond.
(most is megy feltucatnyi elo stream discordon, telefonos/kameres modszerrel, azokon azert latni, hogy jol fut)
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz csicskusz #576 üzenetére
"Hú hát itt nem a víz mechanikájával van a legnagyobb baj. Ez biztos hogy nem valami fake videó? Úgy van formázva a landscape a parton, mintha valaki 5 perc alatt dobta volna össze, aki először csinál ilyet. Szögletes, egyenes, természetellenes. Ilyet tényleg 2006 környékén láthattunk játékokban."
Ez a tobbi texturara is igaz, nezd meg New Atlantis promo kepeibol azt, amikor emberek ulnek az emlekmu elott. Aki erre erzekeny, az hajat fogja tepni, a tobbieknek gondolom fel sem tunik.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz Anti-Hero #507 üzenetére
Szerintem is biztos, hogy nem lesz bukas, anyagilag picit nehez lesz lemerni a GP megjelenes miatt azt, hogy mennyi az annyi, de pl a Constellation kiadast ugy viszik, mint a cukrot, a GameStop amcsiban egy hetig nem fogadott fizikai (elo)rendelest, mert kifogytak, plusz az elorendeloi szamok eleg magasak. Sot, az Amazonon az elmult hetekben 10x annyi Xbox konzolt adnak el, mint korabban, az MSnek meg ez (is) tokeletes, sot... A tobbi meg majd kiderul.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz csicskusz #500 üzenetére
A GamesCom alatt volt errol szo, Hines vendegesedett a nemet Bethesda csapatnal, akkor csinaltam egy osszefoglalot a kerdesekrol es valaszokrol, bevagom ide is. A lenyeg, hogy 25 ev onnan johet, hogy azota akarja Todd ezt es azota almodozik rola, de a fejlesztes ennel jovabb kevesebb ideig tartott.
"Kb 8-10 éve szólt először Todd Howard (a Bethesda Game Studios feje) a többieknek, többek között az azóta már sajnos elhunyt Robert Altmannak (Zenimax elnöke), hogy akar csinálni egy hatalmas, az űrben játszódó játékot amelynek a neve az, hogy Starfield. Nem sokkal a Fallout4 után járunk, amikor Todd kijelentette a főnökségnek, hogy egyelőre nem akar újabb TES játékot csinálni, hanem meg akarja csinálni ezt a régi álmát, mert ha most nem csinálja meg, lehet, hogy sose fogja. Rizikós ötletnek tűnt, ami a döntéshozókat illeti, mert a cég legnagyobb bevétele mindig is a The Elder Scrolls játékokból származott (gondolj bele, nincs olyan interjú, ahol ne kérdezzenek rá arra, hogy mikor jön a következő rész), de Robert és a vezetőség rábólintott az ötletre."
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz VikMorroHun #476 üzenetére
A talajtol 50-100 meterre te fogsz repkedni a JetPackoddal, foleg lowgrav bolygon
Amitol a legjobban tartok, ES NAGYON remenykedek, hogy nem lesz igaz a pletyka, hogy a procgen minden leszallaskor aktiv lesz.
Mire gondolok? Ket helyre tudsz leszallni egy bolygon: Egyszer a mar ismert PoI-khoz, amik a bolygonezetben is lathatoak, meg vanna nevezve, stb. Masodszor pedig manualisan raboksz a bolygora, hogy oda, es kesz ott szallsz le.
Ez utobbinal ha leszallsz egy regioba/tile/cellaba (nevezzuk barhogy), a jatek legeneralja a tartalmat. Ez oke. Na most innen felszallva es ujra leszallva ugyanarra a pontra, azt mondjak egyesek, hogy ugyanaz a domborzat, de nem ugyanaz a tartalom fog fogadni a procgen miatt.
Amit valahol meg is ertek, mert a Creation Engine egy Skyrim szintu vilagot is nehezen tud mar memoriaban (es mentesi fajl meretben) tartani sok-sok ora utan, itt meg van 1000 bolygo es azon van 10-20 Skyrimnyi terulet, azok dugig bazisokkal, banyakkal, varosokkal, hajoroncsokkal, stbstb, amelyekben istentelen mennyisegu lootot hagyhatunk ha kifosztjuk oket, amit a jatek nem fog tudni lekezelni. Na de akkor is, valahogy furcsanak tunik - MEGEGYSZER, HA IGAZ -, hogy minden landolas utan uj helyen lesz egy random settlement (akar kell neki segitseg, akar nem ) egy rom, egy bazis.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Ha minden igaz lehet két bolygó között hajóval is közlekedni, de csak egy adott rendszeren belül. Hogy közben van e random encounter, mint mondjuk egy rpgben vagy mondjuk egy NMS-ben, azt nem tudom. Azt sem, hogy a rendszerűrben utazva feltűnnek e a hudon/térképen előre nem feltüntetett események/helyszínek (sodródó elhagyott űrhajó, kidobott rakomány, stb.), vagy csak üres semmiben megyünk előre 20 percig padlógázzal egyik bolygóról a másikra, fast travel helyett. Sok szivárgást olvastam a napokban, mindenki mond mindent, az a pár ember, aki meg megbízható, az meg tartja magát az NDA-hoz.
Apropó, volt egy olyan mondata Hinesnak vagy Howardnak az egyik interjúban, hogy a fast travel csak a már felfedezett/meglátogatott területekre/PoI-kra vonatkozik, de nem tudom, ebbe a bolygók beletartoznak e.
Ami a felfedezést illeti, a képen (Starfield Directből való, nem leak) a bal oldalon látszik a trait 0/2. Na most ez vagy csak a nyersanyagokra vonatkozik (mégiscsak abban a szekcióban van), vagy a bolygón előzetesen megjelenített érdekességekre is (vagyis traittel növelhető az előzetesen ismert helyek száma?), nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Hja, és a hard limit (megállj tábla) mellett van soft limit is (oxygén elfogy a nagy mászkálásban), bár utóbbit vélhetően felszereléssel és/vagy skillel lehet kompenzálni.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz VikMorroHun #402 üzenetére
A Starfieldben a bolygók felszínei nem egybefüggő területek, hanem több, nagyon nagy méretű cellára/régióra lesznek felosztva. (hardver limit miatt)Nagyon fontos, hogy ezek a régiók majdnem mindig random generáltak, az adott bolygó "személyiségének" függvényében
Egy-egy régió nagysága nagyjából a Skyrim térképével egyezik meg. A legtöbb cellának van ismert leszállási/érkezési pontja, amely már az űrből is látszik.
De, ha nincs, vagy az ismert helyek mellett mi magunk akarjuk kijelölni azt, hogy hova szállunk le, akkor hajrá, van rá lehetőség.Egy-egy ilyen terület méretét jellemzi, hogy landolás után kb 40 percig kell haladni az egyik irányba, hogy a “vége a területnek” feliratot meglássuk, vagyis ha mindegyik égtáj felé elkezdünk haladni, alsó hangon is 160 perc lesz mire elérjük az É, D, K, NY-i régióhatár szélén lévő feliratot. És közben nem csináltunk mást, csak mentünk. Lelke rajta, akit ez szórakoztat, a játék nem áll az útjába
Vagyis, az összes bolygó teljes felszíne felfedezhető - nem hazudott Hines -, de egy leszállással nem lehet körbesétálni a planétákat, ez viszont a szivárgóktól derült ki.
Hozzáteszem, ezt maga Howard is így mondta a Starfield Directben az 5:15 perc környékén (kép is onnan van), csak hát ki a fene tudta akkor, hogy kell azt értelmezni.
Példa:
Az XY bolygón van 10 darab (előzetesen ismert) érdekesség (PoI), amelyet fel lehet fedezni (bázisok, gyárak, egyéb nevezetességek). Emellett a bolygó mérete alapján legyen mondjuk 20 darab régióra felosztva. Ezek az adatok azonosak minden játékosnál, aki arra a bolygóra téved.1. Megérkezünk XY-hoz
2. Kijelöljük, hogy hova akarunk leszállni.
3. A játék legenerálja az adott régiót, legyen az az 1-es régió.
4. Leszállunk, felfedezünk, bohóckodunk, stb. Órák múlva elfogy a teendő, mennénk át a bolygó egy másik részébe. Gyalog átmenni a 2-3-4-esbe nem tudunk, így visszatérünk a hajónkhoz (fast travel vagy gyalog, ahogy tetszik), majd a ladikkal átugrunk mondjuk a 2-es régióba.
5. A játék legenerálja gyorsan a 2-es régiót is, majd ott folytatjuk a felfedezést.
6. Aztán a 3-as és a 4-esbe... 10-esbe. Természetesen mindezt tetszőleges sorrendben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest