Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MolGabi

    aktív tag

    válasz Fitzgerald #20 üzenetére

    Kiderült, azon a HDD-n amin fut a játék, eléggé leesett a teljesítménye érthetetlen módon (~150MB/s helyett csak ~90MB/s-sel gürcöl), így gyorsan megnéztem a rendszernek fenntartott SSD-n is a játékot... a hiba egyértelműen a merevlemez. Egyfolytában dolgozik, nem éri utol magát.
    SSD-vel már nincsenek betöltetlen karaktermodellek, évekig tartó töltés, az utazások alatti párbeszédek is mennek.
    Ahogy fentebb írtam is pár hsz-szel korábban, gyanakszom a HDD használat miatti hibákra is, nem csak a port rossz. Pontosabban nincs annyira gond ezzel a játékkal így látva. Persze, nagy a gépigény, de legalább jobban fut, mint amit eddig láttam.

    Most már tényleg kell az SSD a játékoknak, eddig azért nem volt ennyire szembetűnő, max első indításkor. Az AW2 tényleg új szintet követel minden téren.

    A lényeg, hogy nem CPU/GPU gondom volt. :R

  • MolGabi

    aktív tag

    válasz Fitzgerald #18 üzenetére

    Last of Us-szal még Ryzen 2600/RX580 kombóval játszottam, most újítottam a gépet pár hónap alatt, ahogy engedte a helyzet. A proci még csak pár napos, a videókártya 1 hónapja van meg.

    Ez a játék jelen állapotában egy bughalmaz, éppen belenéztem VR-éknál is a játékba, ugyanezek a hibák jönnek ott is elő.

    Nem a géppel van gond! :R

  • MolGabi

    aktív tag

    válasz Fitzgerald #16 üzenetére

    60FPS, mert vsync-et használok, illetve a kijelző (TV) ennyit tud, menne többel is, de lekorlátozom. 60 FPS egyébként is elég nekem. Bocsánat, hogy ilyen felületesen írtam le tegnap, csak annyi minden eszembejutott, hogy a lényeg kimaradt. Szóval az 5700X és RX 6800 kombó azért amikor nem esik szét a program, igenis tolja stabilan a 60fps-t.

    Így lassan 6 óra játék után nagyjából kirajzolódik, hogy mi az állandó hiba. Töltések, átvezetők, amik gameplay alatti átvezető animációk, mindnél szétesik a kép a hangtól, a felirat vagy megjelenik vagy nem. Sajnos emiatt a játékélményt is agyonverte, mert az utazások alatti párbeszédekből kb semmit nem láttam. Próbálkoztam újraindítással, stb, de nem jó. Ez a program jelen helyzetben még rosszabb, mint a Last of Us volt tavasszal. Érdekes, hogy ott is általában az átvezetőknél esett szét a játék.

    Ami még röhejes szokott lenni, a rettenetesen lassan felépülő karaktermodellek, vagy úgy általában egy tárgy kirajzolása. A térkép kínkeservesen rajzolódik ki, ezért is kezd elmenni a kedvem a játéktól. Pedig megvolt az első nagy harc, majd a nagy találkozás is végre, de pont az volt az egyik átvezető, ami teljesen szétesett és semmit nem láttam belőle.

    Néha valamilyen hibával kiszokott lépni maga a játék is, olyankor totális összeomlás van.

    Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Nem lenne ez amúgy rossz játék, bár nagyon agyament az egész, talán előre haladva majd alakul valamerre (kb Twin Peaks 3. évad), de a borzalmas állapot teljesen agyonvágja az egész élményt.

    Még egy nagy negatívum, ami maga a játék megalkotására vonatkozik... értelmetlen és egyben csalódás, elkeseredés az, hogy indokolatlanul lecserélték kb egész Bright Falls lakosságát... ha a történetet szolgálja az ilyesmi, fene bánja, de itt azért igenis megy az erőszakos multikulti... Főleg az AW1 után. A Quantum Break-ben szereplő Alan Wake-es easter eggben kis szőke csaj anno lett volna az FBI ügynök Sam Lake mellett... nagyot változott a fejlesztőcsapat ízlése. De ők tudják. Alan Wake a Quantum Break-ben (2016)

    Beszúrok ide egy képet, valamikor játék közben nyomtam gyorsan egy print screen-t... ez még hagyján, de azért ez nagyon gáz hiba. Tomb Raider 1-2 időket idézi. Sajnos a kép nem adja vissza, de az az igazi baltával faragott karakterek, és sokszor 1-2 perc, mire kirajzolta végre.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés