- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- A Sony technológiáinak krémje lett az Xperia 1 VII
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- A karcsúság ára
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gh0sT
addikt
Ma nagyon pozitívan csalódtam az SE márkaszervízben, mondhatni ledöbbentem.
A történetem még márciusban kezdődött, amikor is hosszas vívódás után leadtam a Vodafone-nál akkor még garanciális K750i-met. Két hét alatt javították a készüléket, a joystick és az alsó soros csati cseréjével. Április végén járt le a hivatalos egy éves garancia, ám a telefonom gondolt egyet és talán egy hónapja ismét problémázni kezdett a soros csatlakozóm.
Viktor0610 világosított fel, hogy a telefonomra létezik még plusz egy év kiterjesztett garancia, így ma nagy lendülettel mentem be a West Endes Vodafone szaküzletbe. Nagyon kedvesen tájékoztattak, hogy a kiterjesztett garancia csak az alaplap cseréjére vonatkozik és mivel a hivatalos egy év lejárt, ezért nem veszik be a telefonom. De adtak egy tippet: menjek fel egy emeletet az SE márkaboltba, hátha... Talán ők tudnak segíteni, dumáljam le velük...
No mondom szép. Útközben végiggondoltam, hogy milyen telefont is fogok venni, aztán meglátva a kb. 10 m2 alapterülető SE márkaboltot keresztet is vetettem. Lelkiekben felkészültem, hogy elküldenek, reklamáció, fogyasztóvédelem, stb...
Már-már le is mondtam a telefonomról, de aztán erőt vettem magamon és elújságoltam a pultos srácnak, hogy mi az én bánatom. Meghallgatott, majd megkérdezte, hogy ezen kívül van-e még valami probléma a telefonnal. Mindezt olyan természetesen, mintha magától érthetődő lenne az összes alkatrész cseréje. Nosza felvett egy munkalapot 18:22-kor és annyit mondott, hogy ''Hétre jöhetsz érte!''.
Először nem értettem, hogy mi van. Melyik nap hétre, vagy egy hét múlva csak rosszul értettem? Kérdezni nem mertem, nehogy hülyének nézzen, inkább átvettem a munkalapot és tüzetesen szemügyre vettem: 19:00 állt rajta...
És igen, bő fél óra alatt javították a telefonom!Ilyent én még soha nem tapasztaltam, teljesen le vagyok nyűgözve. Szóval nagyon meg vagyok elégedve! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Synology NAS
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Windows 11
- Fotók, videók mobillal
- A Sony technológiáinak krémje lett az Xperia 1 VII
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest