- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Rendkívül csinos lesz a Honor Magic V3
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ilyen lehet a Xiaomi Mix Fold 4
- Öt színben érkezik a Samsung fekete báránya
- Megérkezett a Watch7 szupermodern lapkája
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Komoly gyorsulást hoz a GDDR7 a Micron szerint
ph A cég talán nem teljesen elfogulatlan meglátása az, hogy játékokban 30 százalékos FPS többletre számíthatunk.
-
Premier dátumot kapott a SWORD ART ONLINE Fractured Daydream
gp A Digital Deluxe és a Digital Premium kiadások vásárlói három nappal korábban ugorhatnak bele a kalandokba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gh0sT
addikt
Ma nagyon pozitívan csalódtam az SE márkaszervízben, mondhatni ledöbbentem.
A történetem még márciusban kezdődött, amikor is hosszas vívódás után leadtam a Vodafone-nál akkor még garanciális K750i-met. Két hét alatt javították a készüléket, a joystick és az alsó soros csati cseréjével. Április végén járt le a hivatalos egy éves garancia, ám a telefonom gondolt egyet és talán egy hónapja ismét problémázni kezdett a soros csatlakozóm.
Viktor0610 világosított fel, hogy a telefonomra létezik még plusz egy év kiterjesztett garancia, így ma nagy lendülettel mentem be a West Endes Vodafone szaküzletbe. Nagyon kedvesen tájékoztattak, hogy a kiterjesztett garancia csak az alaplap cseréjére vonatkozik és mivel a hivatalos egy év lejárt, ezért nem veszik be a telefonom. De adtak egy tippet: menjek fel egy emeletet az SE márkaboltba, hátha... Talán ők tudnak segíteni, dumáljam le velük...
No mondom szép. Útközben végiggondoltam, hogy milyen telefont is fogok venni, aztán meglátva a kb. 10 m2 alapterülető SE márkaboltot keresztet is vetettem. Lelkiekben felkészültem, hogy elküldenek, reklamáció, fogyasztóvédelem, stb...
Már-már le is mondtam a telefonomról, de aztán erőt vettem magamon és elújságoltam a pultos srácnak, hogy mi az én bánatom. Meghallgatott, majd megkérdezte, hogy ezen kívül van-e még valami probléma a telefonnal. Mindezt olyan természetesen, mintha magától érthetődő lenne az összes alkatrész cseréje. Nosza felvett egy munkalapot 18:22-kor és annyit mondott, hogy ''Hétre jöhetsz érte!''.
Először nem értettem, hogy mi van. Melyik nap hétre, vagy egy hét múlva csak rosszul értettem? Kérdezni nem mertem, nehogy hülyének nézzen, inkább átvettem a munkalapot és tüzetesen szemügyre vettem: 19:00 állt rajta...
És igen, bő fél óra alatt javították a telefonom!Ilyent én még soha nem tapasztaltam, teljesen le vagyok nyűgözve. Szóval nagyon meg vagyok elégedve! Köszönöm!
Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen