Hirdetés
- Örömkönnyek és üres kezek a TriFold startjánál
- Android szakmai topik
- Töltő már van a Galaxy S26 Ultrához
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Mobil flották
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59
#11602
üzenetére
Elintéztem én a sznorkot, késsel
, vagy 20 újratöltés után. Számomra ez nem kihívás volt, ez öngyilkosság. Egy kihívást meg kell lehessen oldani egyetlen újratöltés nélkül, bármilyen nehéz is, akárcsak a való életben. Mindent megteszel, de legyen ám némi esélyed. Ha meghaltál, halott vagy, hiába tölthetsz újra. 10 éve vagyok tagja a Thief társaságnak, rengeteg küldetést készítettem a T2-höz, de mindig egyetlen dolgot vetettek a szemünkre a játékosok: adjunk esélyt nekik is, mert egy dolog, hogy én mint készítő gondoltam pld. egy ablakra, de neki az valahogy meg is kellene találni egy egész városban a nélkül, hogy tucatszor meghalna. És ha nem találja meg, akkor nincs esélye? Akkor ez már nem egy open world játék. Miből állt volna ki elrejteni néhány tárat a közelben, mint az eredeti részekben?Na, de jelenleg nincs kajám. Alig kapni kaját és folyton éhezem. Senki nem árul semmit, csak cserebere van, és mit ajánlanak: gitárt, szájharmonikát, mindenféle baromságot
. Egynél kaptam kolbászt egy gránátért cserébe
. Ez mókás, de éhen fogok halni basszus, mert a szarkofág körül nem találni egyetlen darab kenyeret. Nem rég szó volt valahol arról, hogy ne kelljen egy darab kenyér után futkosni egy Stalkerben. Na, hát itt az van. Már semmi sem érdekel, csak találjak egy darab kenyeret valahol. -
rétisün
veterán
válasz
SaGa59
#11602
üzenetére
"véglegesen el lehet benne akadni"
pontosan. legutóbb éppen pripjatyban a zsoldosokat kellett kipucolni Mohan-al(?). nem figyeltem rá, és amikor a végén az volt a feladat, hogy beszéljek vele, ott feküdt lelőve, a továbbjutásnak meg annyi. hiába is mentem vissza charonhoz az erőműbe, nem mondott semmi olyant, ami alapján tovább tudtam volna menni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 12 64GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue 1ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3744
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z270 i7 6700 16GB DDR4 240GB SSD 2TB HDD GTX 1660Ti 6GB Zalman S2 TG 400W
- Targus DOCK423A - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 x HDMI (120Hz)
- Bomba ár! HP ProBook 440 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
, vagy 20 újratöltés után. Számomra ez nem kihívás volt, ez öngyilkosság. Egy kihívást meg kell lehessen oldani egyetlen újratöltés nélkül, bármilyen nehéz is, akárcsak a való életben. Mindent megteszel, de legyen ám némi esélyed. Ha meghaltál, halott vagy, hiába tölthetsz újra. 10 éve vagyok tagja a Thief társaságnak, rengeteg küldetést készítettem a T2-höz, de mindig egyetlen dolgot vetettek a szemünkre a játékosok: adjunk esélyt nekik is, mert egy dolog, hogy én mint készítő gondoltam pld. egy ablakra, de neki az valahogy meg is kellene találni egy egész városban a nélkül, hogy tucatszor meghalna. És ha nem találja meg, akkor nincs esélye? Akkor ez már nem egy open world játék. Miből állt volna ki elrejteni néhány tárat a közelben, mint az eredeti részekben?
. Egynél kaptam kolbászt egy gránátért cserébe
shield

