- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Getoutofhere
csendes tag
Sziasztok!
Örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot. Már egy ideje olvaslak benneteket.Itt végre nem leszek alien.
A Lost Alpha miatt vettem új gépet és nagyon vártam már a megjelenését.
A játékot anno a Cordonnál abbahagytam, annyira bosszantott a sok bug. Aztán az 1.3002-vel tovább vittem egészen a Darkscape-ig. Utána megjött az 1.3003 és újra kezdtem. Most ott vagyok, ahol az előzővel.Minden alkalommal, mikor egy újabb részt felfedezek, a látvány valami durva mód magába szippant.
Szerintem a legtöbb hiba már szépen ki van javítva, csak a kocsi vezethetőségét nem kellett volna elállítani, mert így ugye kisebb mozdulattól is akár a fejére fordul.A javítások után szerintem a játék durván kiugró gyenge pontja az AI lett. Olyan idiótán viselkednek sokszor az ellenfelek a játékban, hogy a hajamat tépem. Remélem erre is ráfekszenek majd az illetékesek. Mert most ettől sikerült besokallnom.
-
Getoutofhere
csendes tag
válasz mexikopo #4739 üzenetére
Igen, elég nagy területeket csináltak hozzá, egyszer sikerült a Vörös Erdőt végigautóznom, annyi is volt az üzemanyagnak.
Én a zombi stalker tömegeket hiányolom, azok általában ott megjelentek, ahol ledarálta az ember az őshonos jónépet.
Én továbbra is tartom magam ahhoz, hogy ez lesz a legjobb S.T.A.L.K.E.R. játék, ha egy komolyabb intelligenciájú AI íródik hozzá.
Például ha a Cordonban lévő alagút zombijai végre nem automatikusan előrefelé indulnak el, rólad tudomást sem véve, mikor a hátsó bejáraton keresztül közelíted meg őket. A Monolith labornál találkoztam a legdurvább reakciókkal, zárt térben teljesen megkattannak az ellenfelek. A patkányok körbe-körbe rohangálva egymást taposták, az első zombi, mikor mögé álltam úgy, hogy éppen felkelt, elindult kifelé és át akart menni az első csukott ajtón, amibe aztán beleragadt a feje. Odalent mindenki összevissza sétál, ugrál, hadonászik. Durva.
-
Getoutofhere
csendes tag
válasz mexikopo #4746 üzenetére
Nekem ez legjobban az Agropromnál csúcsosodott ki.
Mole magától előjön, mikor még van kint pár katona és szó szerint cafatokra lövik. Csak azért nem hal meg, mert akkor vége lenne a játéknak. Így csak annyit látni az egészből, hogy ahol belecsapódik a golyó, ott fröccsen a vér.. Meg ott a bázisok alatt lévő csatorna.. Amíg nem megyek be a Strelok naplóját tartalmazó szobába, addig nem jön le utánam egy katona sem, de utána minden alkalommal, ahogy nyitom az ajtaját vagy a közelében lévő rejtekhellyel babrálok. Mindezt persze úgy, hogy a zárt ajtón átkandikálnak, így sérülés nélkül leszedhetők.
Az esemény random generátor meg simán megcsinálja, hogy a mentés előtt üres folyosót visszatöltve öten lőnek hátba.. (hol voltak eddig)A bázis éjjel is állandóan készenlétben van. Lapos kúszásban mentem a tag mögé a tetőn, de 2-3 méterrel mögötte mindig kiszúrt és aztán beindult a sziréna is. Azt sem értem, hogy miért kellett arcon lőni a hangtompítós pisztollyal több, mint háromszor, hogy megmurdáljon, mikor csak egy kendő volt a fején, semmi egyéb. ?
Mikor Dark Valley-ban a banditák széfjéből kiveszed a kódot, akkor az AI ezzel nem tud mit kezdeni. Az oké, hogy onnantól mindenkinek az ellensége leszek (akkor is, ha becsukom az ajtót és hangtalanul kinyírom a főmuftit, ergo senki sem látja/és tudja, hogy én mit csináltam ott bent), de akkor ne méregessen a többi hülye gyanúsan csak, és aztán eltávolodva lő belém vagy elkezd rohangálni, mintha a darazsak kergetnék..
Köszi a tippet, de jelen álláspontom szerint, mivel a motor átírása miatt a mentés kompatibilitása mindig elveszik, próbálom inkább megvárni a végső verziót.
-
Getoutofhere
csendes tag
Szeretném megkérdezni tőletek, hogy melyik S.T.A.L.K.E.R.-hez milyen modokat ajánlotok és miért illetve hogy van e közöttük standalone is.
Nekem például egyelőre a Winter of Death Ultimatum mod tetszik, de tartok tőle, hogy a téliesítésnél több extra nemigen található benne. Valamivel több, mint egy éve jártam a Zónában és úgy alakult, hogy mindent belepett a hó, talán azért tetszik.
Érdekelne, hogy van e olyan közöttük, amelyikben Pripyat teljesen le van modellezve/melyik az, amelyikben a legteljesebb-legrészletesebb a város.
Minden választ köszönök szépen.
-
Getoutofhere
csendes tag
válasz #16939776 #4756 üzenetére
Pont ezért hagytam abba a játékot. Az állatok és a különféle lények egész jól viselkednek, tekintve hogy úgy lettek programozva, hogy a területeiket védjék illetve csapatosan támadjanak.
A játék elején zavaró, hogy túl sok a segítség. Sanszos, hogy amikor a Cordon gyárába mész csapattal, még azelőtt legyilkolják az ellent, hogy te be tudnád mérni bármelyiküket is. Ugyanez a Garbage pályán a hangár feladatnál meg a vaddisznók darálásánál.
Az AI nincsen semmilyen szituációra felkészítve, csak arra, hogy mikortól kell ellenséggé válnia, ez esetben pedig ez a dokumentumok elvétele, mint ahogy a fővezér sem arra, hogy kinyírsz mindenkit és már nincs ott senki.
Engem a laborba menetelkor nem bántottak a Monolithok, bár sárgáról pirosra váltottak. Szerintem azért, mert még mindig bandita ruhában voltam. Meg a fejlövésnek legyen már fejlövés hatása!
Én is örülnék, ha probléma nélkül lehetne levezényelni a lopakodást. Mert így a hangtompítós fegyvereknek gyakorlatilag semmi értelme sincsen.
Ahogy írtad, sok-sok a probléma (AI).
-
Getoutofhere
csendes tag
Várok és várok, egyelőre befejeztem.
A patch nélküli játékkal én is játszottam, utána jött a 2-es, 3-as patch. Igazad van, javult az intelligencia.
Bizonyos mértékű hülyeséget el tud viselni az ember, de amikor olyan méreteket ölt (Agroprom, Dark Valley), hogy azt gondolod, inkább az összes ellenfelet ki kellene belőle venni, akkor ott vége a dalnak. Engem rohadtul zavar, nem tudok vele mit csinálni. -
Getoutofhere
csendes tag
válasz hamzamark #4767 üzenetére
Sok-sok visszatöltéssel működni fog, ne aggódj.
Még ha csak felborulna, van mikor fejtetőre is áll! És még nagyobb probléma, hogy kimászni ugyan ki lehet belőle, de talpra állítani sehogy. A GSC fórumán is írtak a problémáról (ami elvileg a hivatalos visszajelzés a készítőknek a játék gondjairól, az ott leírtakat olvassák és reflektálnak is rá) illetve privát én is jeleztem. A 2-esben tök jól működtek a kocsik, nem értem, hogy miért kellett belenyúlni az irányításukba. Vigasztaljon egyelőre, hogy a csomagtartója működik illetve hogy meg lehet javítani (a kettesnél nálam az open truck vagy semmit nem csinált vagy kaptam egy fekete képernyőt és onnantól feladatkezelőben X-Ray Engine bezár és újraindít az egész).
-
Getoutofhere
csendes tag
Mint ahogy valaki írta, szerintem is kurva sok az "üres" terület a játékban. Az erdőn mire átmegy az ember, elunja az életét.
Még kocsival is sokáig tart.
Alapból ez még nem volna baj, de nem sok a történés. -
Getoutofhere
csendes tag
válasz Getoutofhere #4932 üzenetére
Még nem jártam arra, jól látod.
Kíváncsi leszek, hogy ki és mikorra fogja őket feltölteni tartalommal.
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem a CoP képződmény keresési struktúrája sokkal jobban bejött, mint ez az "elém ugrál az úton, oszt felveszem" koncepció.
És az eredetiben (szintén CoP) látott kitörés tetszik a legjobban, annál jobbat semmilyen más modban nem láttam. -
Getoutofhere
csendes tag
Teljes mértékben igazad van, meg hát hogy nézett volna ki, hogy végre lehet kocsit vezetni, a pályák meg akkorák, hogy felgyorsulsz és már vége is.
Elnéztem a Vidékre a kíváncsiság kedvéért (valahol találtam egy olyan átírást, hogy átenged a mindenféle okokból lezárt részekre is), nem egyszerű a történet.
Egyik éles kanyarnál belebotlottam öt banditába, akik nekem háttal fogták a fegyverüket valamire. Úgy egy perc múlva akartam továbbmenni, akkor gyorsan megfordultak és szétlőtték az autót.Valaki írjon már egy normális AI-t erre az egyébként szuper játékra légyszi (fohász az égiekhez).
-
Getoutofhere
csendes tag
Én akkor röhögtem, mikor a banditák bázisán felcsendült a cheeki, breeki..
-
Getoutofhere
csendes tag
Beszéltem a főnökkel, még körülbelüli időpontot sem tud mondani, pedig csak idei hónapra kérdeztem kb. rá. Ezt írta:
"Nem tudom mikor. Amint Összegyűlik annyi javítanivaló.
Meg amint lesz a programozóknak ideje hogy a komolyabb dolgokkal is foglalkozzanak."Még az idén sem biztos. Próbáltam a gyorsításra ötleteket adni, de úgy néz ki, tényleg nincs más lehetőség, minthogy szabadidejükben és kizárólag ők hegesszenek rajta,
-
Getoutofhere
csendes tag
válasz George0424 #5174 üzenetére
Küldtem privát üzenetet. Majd írd meg, hogy megoldódott e a probléma és ha igen, akkor hogyan.
-
Getoutofhere
csendes tag
válasz George0424 #5178 üzenetére
Örülök.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Hardcore café
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Politika
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- eBay
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs