- Apple iPhone Air - almacsutka
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- OFFTOPIK: Earfun-lányok Magyarországon
- iPhone topik
- Google Pixel 10 és 10 Pro összehasonlító gyorsteszt
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Huawei Watch Fit - hajtás, kartárs!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
onnan, hogy elég sokat bújkáltam a konfigfájlokat... és ránézel a banditára, rajta a lódenkabát, de látszik az arcán a sál, aminek a ballisztikai védelme jó közelítéssel semmi. van ugyan gázmaszkos verzió, de az az elején ritkább.
az elit ellenfelek többet bírnak. shotgunnal az ellenfél söréttel is egy lövéssel öl lőtáv szélén lefűrészelt csövűvel, ami egy vicc.pisztolyból egész sokat ki lehet bírni, értsd 3-4 lövés. ha ezt többnek számoltad azt tudd annak be, hogy master fokon kb 4szer annyit sebeznek a lövedékek feléd, mint noviceon. ja és persze két bandage kell a vérzés elállításához, ha bármivel meglőnek, az ellenfelek pedig nem vérzenek;> szintén az ltx fileokból is tudom;>
a crysisnél tényleg sorozat kellett az ellenfélbe... de csak legkönnyebb fokozaton. zöldsapkáson mindjárt más volt a gyerek fekvése, azaz fejlövés átlag katona ellen azonnali halál, exosuitos ellen is elég egy rövid sorozat... pont úgy, mint ellened. na az ki volt egyenlítve. nagyon nehéz volt -illetve gondolkodni kellett, megfelelő stratégiát kialakítva már csak simán élvezetesen nehéz, nem agyaggalamb lövészet, de nem is kellett minden autosave pont között 50szer menteni, max kettő elég volt-, és ami a legfontosabb: az AI nem került végtelen ciklusba, és állt be 15ös csoportban egy sarokba, amikor nekiálltam advanced stratégiákat alkalmazni. CSben ezt többször is sikerült véghezvinni, legnagyobb derültségemre. nem üldöz, nem keresi a támadót, nem pásztáz, nem őrjáratozik, nem ismeri az erőltetett tüzelést, gránát falon pattintást, nem képes csoportban gondolkodni (amíg 3-4 ai nem engedi kimoccanni a játékost a fedezékből/eltereli a figyelmét, addig a többi bekeríti oldalról). a warhead rövid volt, sztorira gyenge, az alapjáték is max B filmnek ment el... de amit vesztett történetben, azt a zseniális AI és remek pályatervezés visszahozta. avagy A pontból Bbe eléggé sok módon lehetett eljutni, és minimum három ebből tökéletesen működött. ezt vesd össze Limanszk töklineáris pályavezetésével... minimum olyan élvezetes volt az ellenfelek ellen harcolni, mint a HLben a katonák ellen, csak itt jóval nagyobb volt a tér és nem volt agyonszkriptelve.
sidrovich elmondja a pda működését. igen, csak éppen az ellenfelek nem jelennek meg a PDAn addig, amíg nem látod meg őket. az az algoritmus is el van benne szúrva. illetve tudod, hogy valahány méteren belül van egy, de nem tudod hol. OLben pl nem véletlenül lett kivéve a radar... túlzottan leegyszerűsítette a dolgokat (meg a harmadik végigjátszás után már nem volt rá szükség, anomáliák között is csukott szemmel lehetett mozogni, spawn pontokat is ugyanígy fejből lehetett ismerni egy idő után). és az AIt se látom, hogy PDAval a kezében futkosik... namármost vetített HUD esetét durvább vérteknél (ss99/m, seva, military s7, exo) még el tudom képzelni, egyébként nem. aközött, hogy az ellenfél tudja, hogy valahol vagy, és az ellenfél pontosan tudja, hogy hol vagy, mégha látó és hallótávolságon kívül is, aközött különbség van.
az a probléma, hogy akit te nem láthatsz, mert a bokrok/épület teljes takarásában van, és nem is hallhatsz, itt azonnal meglát. kit érdekel, hogy nincs direkt rálátás, sőt még a varjakat se zavartad fel. ez nem egy stratégiai játék, omni radarral/sonarral, felülnézetből egy műholdról, teljes látással az ellenségek felé és autohittel, ezt kéne felfogni. sokáig így ment ez fpseknél, de közben eltellt pár év, és enyhén szólva is nevetséges lett az ilyen szinten gyenge AI.
az AI kódja harmatgyenge, a balance pedig nemlétező, nem tudom ezen miért kell vitatkozni. ha nem lenne a SoC, valszeg ezt a fejlesztési katasztrófát nagyon hamar elfelejtette volna mindenki. és igen, mérges vagyok, mert játék helyett gyakorlatilag dolgozni kellett az egyszerű játékosnak, bétatesztelőként. az egész egyszerűen nem normális, hogy a community csinálja ingyér a hotfixeket... vagy szerinted igen?;>
jelenleg pedig várok a final verzióra... egész egyszerűen játszhatatlan, pedig az év egyik legjobban várt játéka volt számomra.
-
remington2
senior tag
Nem haragszom, DE
1 v. 2 lövést, mert szinte mindig fejre lőnek, így tuti pillanatok alatt meghalsz. Medi cucchoz érni esély sincs sokszor (billentyűzettel sem), tökéletes célzással darálnak le, szó szerint."hogy sírtok azon hogy végre van egy olyan játék ahol viszonylag (mondom viszonylag) jól ki van egyensúlyozva a sebzés. Dobálóztok itt azzal a szakadék és dög unalmas crysis-al."
Itt nincs kiegyensúlyozva semmi, te lövöd, 2 tár, ő lő, 2 lövés. Ez neked egyensúly? A szakadék meg dög unalmas crysis AI tekintetében messze jobb, mint ez, ott nanosuitban is könnyen leszednek, ha nem figyelsz. A Warhead nekem nem igazán jött be (gyenge történet, gyenge vég, rövid), de maga az alapjáték a közepes sztori ellenére is jó.
"Csak éppen megnézni (elolvasni)az oktató részt ahol elmondanak mindent az úgy tűnik már kicsit derrogál nektek." Ezt már idézted egyszer, Sido elmeséli, hogyan láthatnak az ellenségeid a pda-d helyzetjelzője alapján, ami 1. a Zónában, frakcióháborúk közepén, meg úgy általában vicc 2. erőltetett magyarázkodás.
Aki meglepődik egy háborúban azon, hogy rálőnek az idióta és megérdemli a halált.
"azonnal cloak engage, majd elmozdulás onnan"
Hát igen, biztos Te is mindennap találkozol azzal, hogy emberek tűnnek elő a semmiből, lőnek, majd megint tűnnek el, mifelénk ez nem mindennapos még, és a koreai hadseregnek sem az (bár ők bírnak nanosuit utánzatokkal, de egy egyszerű katona aligha ismerheti). És a lopakodás lehetősége adott a játékban, én magam nem lámajóska szintjén játszom (fent említett szitut 10000x ismételve), pusztán példaként írtam.De megint sikerült máshol belémkötnöd, ahelyett, hogy a kérdésre válaszolnál. Nem én, hanem Te kezdted el mesélni, miért is törvényszerű és teljesen egyértelmű, ha 5-en dobnak rám kézigránátot, és mind véletlenül pont ugyanoda esik, a többit már nem is említem (lopakodás teljes hiánya).
Szerk: de mindegy, no offense, nincs kedvem értelmetlenül veszekedni.
Új hozzászólás Aktív témák
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- OTP Bank topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Villanyszerelés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED monitor topic
- Haditechnika, harcászat
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
- Corsair RM850x - 850W - 80PLUS Gold - Full modularási használt tápegység
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P1 G2 - i7-9850H I 16/256SSD - 32/1TB I 15,6" FHD I W11 I Cam I Gari!
- Dyson V15 detect absolute
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad E14 G2 AMD - Ryzen 5 I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I W11 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkBook 15-IIL - i5-1035G7 I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Honor Magic6 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3510
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest