Hirdetés
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- LG V30 - vezércsel
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Kicsomagoljuk és bemutatjuk a Poco F8 Ultrát
-
Mobilarena
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978
#16719
üzenetére
A gond most az, hogy a fegyver tul elenk szinu, amolyan ezustos csillogasa van, nagyon elut a tobbi fegyver matt szinetol, vajon ezen hogy tudok segiteni ?
Esetleg egy masik keppel, de ez a kep tetszik a legjobban.Nem kell másik kép, elég az ami már megvan. Kontraszt csökkentés és/vagy fényerőcsökkentéssel próbáld meg módosítani. Esetleg, ha a Paint.NET tudja ezt úgy, hogy csak a kijelölt területen belül állítható a fényerő vagy a kontraszt, akkor az a legegyszerűbb. Kijelölöd a már beillesztett képet és állítgatsz, hogy jó legyen.
Ha nem akkor viszont az átmásoladnó képen kell ezt elvégezni.(#16722) PeL
Én is így tudom. -
PeL
addikt
válasz
Antonius1978
#16719
üzenetére
Ezeket az adatokat a gamedata\configs mappában tartalmazzák a .ltx fájlok, ott van mindennek megadva hogy mikor melyik hangot játsza le vagy milyen kinézetet rendeljen hozzá egy egy tárgyhoz vagy bármihez.
A fegyver ikonokat pl. úgy olvassa be hogy a fegyver ltx fájloknál meg van adva mindegyik fegyvernek külön hogy az ui_icon_equipment.dds (ami pedig fel van osztva virtuálisan ugyanúgy mint az inventory rácsa) fájlban hányadik sor és oszlopban kezdődik az adott tárgy ikonja, illetve hány egységre nyúlik lefelé és jobbra. Ez ugyanúgy működhet más texture mapoknál is ha épp a nagy textúrának csak egy adott szegmensére van szükség.
A fegyver textúráit pedig úgy hogy mondjuk pl. az AK74u-nál (csak példa, az összesnél így van) a \gamedata\meshes\dynamics\weapons\wpn_ak74u\ mappában található .ogf fájlokból olvassa ki a fegyver "szerkezetét" vagyis hogy valójában hogy néz ki a fegyver a 3D-ben, és az az .ogf fájl tartalmazza hogy milyen textúrákat húzzon rá.
Ha jól tudom

Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Lenovo Thinkbook, Yoga széria
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Mobilinternet
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Elektromos autók - motorok
- BestBuy topik
- Yettel topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung kuponkunyeráló
- Drasztikusan lassíthatja a játékokat egyes VGA-kon a Windows 11 új frissítése
- További aktív témák...
- XPS 15 9570 15.6" FHD IPS i9-8950HK GTX 1050Ti 32GB 1TB NVMe ujjlolv új akku gar
- MacSzerez.com / iPhone 13 Mini / 128GB / Midnight / Kártyafüggetlen /Új akkumulátor! / Garancia!
- MacSzerez.com - iPhone 14 / 128GB / Fehér szín / Gyári új Akkumulátor! / Garancia!
- iMac 24" M1 tökéletes állpotban, dobozában
- Fiio FT1 + Topping L30 AMP/Pre-Amp + 10cm Topping RCA
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070Ti 8GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4077, 100% Akkumulátor
- Silvercrest Rajztábla
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Én is így tudom.

shield

