- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Magisk
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
R.I.P.
Szerettem. És nem a bajnokin lehelte ki a lelkét, szerencsére.
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #4156 üzenetére
10 alatt semmit sem szabad venni szimulátorozáshoz (újonnan). Kicsivel 10 fölött formula force ex, meg ha jól tudom a Saitek R440 mozog. Állítólag a saitek kicsit jobb. Használtan Ex-et találsz aprón 6-8 ezerért. Tudtommal más értelmes lehetőség nincs.
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N #4139 üzenetére
"- arról volt szó, hogy nincs pályacserélgetés, tehát nem kéne felrúgni a saját szabályainkat"ű
Na ezzel aztán jól érveltél a d mellett
"Az időpontok változhatnak a sorrend és a pályák nem." Szerintem ebből az következik, ha nem rúgjuk fel a saját szabályainkat akkor csak az a játszana
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #4118 üzenetére
Megnéztem. KaraDani beengedte Neurot szépen maga elé, majd követte. Neuro lekoccolta JJ-t ami miatt Neuro hirtelen 10km/h-t lassult féklámpa nélkül, KaraDani ezt nem tudta lereagálni és lekoccolta Neurót. JJ nek ettől tényleg nem lett baja, ő a keresztbeálló Dzsver hátsófelét találta telibe (amit az első felét eltaláló Ted lököt oda pont
) amitől keresztbe csúszott és KaraDani telibe trafálta, amitől JJ egy gyönyörű műkorcsolyázókat megszégyenítő pirulettet produkált a levegőben
-
KaraDani
addikt
válasz
dugojancsi #4121 üzenetére
Üdv
Srácok köszi a mai versenyeket, jók voltak!
-
KaraDani
addikt
Javasolnám a VB-nek, hogy Curitibában az első kanyarkombórol készítsetek majd pár screent, hogy hogy szabad átmenni rajta, és hogy nem. Mint Oscherben a boxról. Csak azért mondom, mert emlékszem, hogy más ligákban is voltak problémák, hogy nem mindenki ugyanúgy gondolta, hogy a kék rész hova tartozik.
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #4091 üzenetére
Köszi!
Finish himMuszáj volt, há csak úgy kiteleportált, hogy néz ki
JJ -nek meg küldeném Nelly Furtadotól, az I'm like a bird-t. Ez ugrott be először amikor megláttam Zodo autójából lassítva
Dzsavernek meg igen lojális beosztottjai vannak, Zsombor nagyon kesztyűs kézzel bánt a klánvezérrel az egyenes végén. Fizetésemelést érdemel -
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #4065 üzenetére
Ne égj, ennyit mindenki rontott, hogy kicsit megkoccolta a falat, pechedre te pont a 220 as jobbos előtt tetted ezt meg. Neuro is ugyanúgy koccolt fél körrel előtte amikor utolérted, csak ő nem 230-al hanem 70 el. Én is odavertem kétszer, csak szintén a lassú részen. Billel meg, hát amúgy is, áh kabbe szinten mész
Következő szezon kezdésig szerezz be kormányt
A Smisa Dzsaver estben pedig kiállnék a VB mellett (már annyit szapultam őket, hogy megérdemlik
), az én meglátásomban a kanyarbejáratnál egymás mellett voltak (az, hogy előtte Dzsaver nem fékezett nem jelent semmit, mert ez előtt a kanyar előtt nem kell fékezni), de ahol ilyen széles a kanyar, ott szerintem akkor is meg kell hagyni a helyet egymásnak, ha valaki egy motorháztetőnyivel előrébb van. Mindketten hibáztak, Dzsaver pattant a falon, na de Smisa akinek belül kellett volna fordulnia ugyanúgy koppant volna a falon, tehát nagyon nem maradt belül. Mindketten túl nagy tempóban fordultak ahhoz, hogy egymás mellett el lehessen fordulni, nálam ez sima versenybaleset.
A video youtuben is elérhető (kivétel németország
), ha valakinek szimpatikusabb. Dailymotion Youtube
-
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
Gratula mindenkinek akinek komolyabb hiba nélkül sikerült végigmennie
Yaknak még egyszer köszönet a nagyon korrekt félreállásért, hogy egyikünket se tartott fel egy kicsit sem.Neuro: ez meg lol
b-type: kocogva estem be 7-re, nagybátyám 50-edik szülinapját ünnepeltük, rommá ettem magam, és hát nálam is pálinkával ment a folytás, de a sok kaja miatt tiszta voltam nagyjából
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #3958 üzenetére
Na ez a csít billel ilyet, hát pf, gratula
-
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #3937 üzenetére
Na én pont az elejét puhítottam, főleg a lassú csillapítást a bömössel, kicsit feljebb nyomtam a hátsó antirollt is, de nem nagyon. Bár nem is gondoltam, hogy pár kör alatt, a jó megoldást találtam meg, hogy eltüntessem az alulkormányzottságot. 228 volt így a legjobb első kanyarom, a Cuzzel 226-227 volt a top, a jelenlegi setuppal. (a sebességek minimumát írtam, nem amivel elfordultam, hanem ameddig leesett a legjobban)
Ted: így is lesz a 20 perc szünet a quali és a verseny között? Gondolom ellenőrizni nem fogtok, ha valaki tud vágni az meg is érdemli
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #3923 üzenetére
Ebben igazad van, csak így más a leányzó fekvése, mert a mienk is ugyanennyit eszik. Úgyhogy az esélyek ugyanolyanok, lehet megyünk mind a 9. körben tankolni, a Seatok meg nyernek
De szerintem mindenkinek elég lesz, csak töltse tele mindenki.A garázst ne nézd, az tök hülye, a szerint pl. a ringen jó ha végig tudtam volna érni, közbe a tele tankal kb 15 kört lehetett menni.
-
KaraDani
addikt
Nálam is
[link]15 literrel mentem ki egy felvezető + 3 gyorskör, és a célvonalon maradt 2 liter. XD is 3,23l-t ír átlagnak. Szerintem rosszul számoltatok valamit
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #3917 üzenetére
Ja, én úgy értettem 44 literrel maradt 1 litered, arra mondtam hogy rakd bele azt az egyet még.
Ez viszont így gáz, mert eddig versenyen nekem mindig többet evett a gép kicsit mint teszten. Esetleg a pálya hosszára való tekintettel egy kört lecsíphetnénk a versenytávból. Mert ez így viszont nem fair, hogy az egyik autónak nem biztos, hogy elég lesz a tankja
Neuro meg én is megyünk most a Vectrával egy tesztet, az xd plugin századliterre pontosan kiírja, hogy mennyit evett a gép.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #3915 üzenetére
Nyomjátok akkor tele, ne centizzetek, 1 liter semmit nem számít az autó tempójában. Szerintem én is majdnem tele fogom nyomni hiába elég elméletileg 38,5 felvezető+10kör+levezetőre. (én megfutom mindig a levezetőt is
)
Ez az utolsó verseny első kanyarja hát... Az örült jut eszembe róla visszanézve 3-an egymás mellett a féktávon, egy olyan kanyar előtt ahol 2 autó nem fér be egyszerre, és elfordultunk mind
Ha Roli nem áll félre lehet megérkeztünk volna 4 en egymás mellett
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #3880 üzenetére
Mondjuk annak, hogy az első repülőrajt annyi értelmét látom, hogy aki ténylegesen poleba qualifikálta magát, annak így könnyebb megtartani azt a rajtnál, mint aki a fordítás miatt került oda. Így azért egy első hely quali többet ér kicsit. De lehet, hogy igazad van és az első kerekes lobby is benne lehetett a dologban
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #3866 üzenetére
Akkor csak beképzeltem, tényleg nem mentem eddig vele sokat. Mindegy a feelingje így is jobb
Tegnap nyúztam még egy kicsit 2:37.7-ig jutottam, a 2. szektorban a csikicsukiban nem tudok mit kezdeni vele, lassú vagyok vele ott. Video Az 1. és 3.-ban majdnem ugyanazt sikerült egyszer-étszer megfutni, mint a Cruzeal, a 36.0ás körben.
Szerintem ezentúl többet fogom nyúzni, mert egyre jobban tetszik a gép. -
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #3863 üzenetére
Meglestem, jó kis idő ez már, gratula
Ha meg a hibákat sikerül kicsit leredukálni...
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #3861 üzenetére
Most ugye ezt nem mondtad komolyan?
Nem basztatásnak írtam, hanem, hogy gyakorolj és menni fog, mert az autóból többet ki lehet hozni. Alig mentél még a pályán nem? 32 köröd van a szerón, azalatt a pályát épp, hogy megtanultam. Ha kell segítek beállítással is, meg tippekkel, ahogy tudok. Megnézem pár körödet is szívesen.
-
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby #3858 üzenetére
Ted:
Amúgy meg nem értem kicsit, hogy most mi van
Megy egy csomó sírás, hogy szar a pálya, meg nehéz, és ezért kutya nem gyakorol kb. Lehet én vagyok fordítva bekötve, de ha nehéz a pálya akkor többet gyakorlok. (mert lehet a csítem önmagában nem elég
) Nem akarok megbántani senkit, de én ezt a hozzáállást nem értem
00roli00 és most neked is gonoszkodok kicsit még: gyakoroljál vazze, ha már bömössel mész akkor küzdjél, kemény vagy nem? Azért választottad
És ne azon sopánkodj, hogy ez a nyamvadt pálya nehezebb vele. Mellesleg kipróbáltam vele és mentem 4 gyors kört, közte meg állítgattam kicsit, csak annyit, hogy ne legyen alul kormányzott gázelvételkor. [link]
És akkor még lehetne finomítani a gyors csillapításon is, hogy a huplikon ne kelljen ennyire finomkodni, meg ezen azon. Szal az autóra kenést ilyen mértékben nem fogadom el, küzdj!Clubsport majd egyszer valamikor sokára, egyelőre egy dfgt bőven elég lesz, kicsit occsóbb.
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #3855 üzenetére
Nem egy nagy művészet auto clutchal és két pedállal. Amikor megnyomod a leváltást belerúgsz a gázba ennyi
Én a másik rFactoromba amiben a többi modok vannak ki is kapcsolta az autoblipet, gyorsan rá lehet állni. Képzeld el ehhez képest egy rendes heal&toe milyen bonyolultságú
De ha egyszer lesz egy fanatec clubsport pedálsorom tuti megtanulom
-
KaraDani
addikt
Na úgy néz ki van vasárnapra futamra van egy alig használt formula force ex-em kölcsönbe. Lehetne 2 órára g25-is de mivel nem ahhoz vagyok szokva így inkább ugyanilyet kértem kölcsön
Aztán remélhetőleg következő hétre sikerül beszerezni egy dfgt-t. -
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #3837 üzenetére
Nem mentem sokat a bömössel ugyan, de nekem is a féktáv stabilitással volt először gondom vele. Amilyen opciók segítettek: motorfék lejebb vétele, fékegyensúly még előrébb vétele (elvégre a motorfék úgyis ráfékez még a hátsóra), "lassabb" leváltás, illetve a leváltásoknál gázfröccs, hiába van bekapcsolva az autoblip én úgy éreztem, ha adok neki még jobb, de lehet ezt csak beképzeltem. Ha hülyeségeket írtam ignoráld, nem mentem olyan sokat vele.
-
KaraDani
addikt
Két ilyen szektoridő és fennakadok a visszafordítóban
-
KaraDani
addikt
válasz
Mityu_76 #3829 üzenetére
Hát G25-öt már egyáltalán nem kapni, még használtan is vadászni kell. Hogy tudtad leszedni a kormánykereket a tengelyről? Hasonló cipőben járok, enyém is szétesőfélben van, egyre erősebben lötyög maga a kormánykerék a tengelyen, szerintem záros határidőn belül úgy járok mint te, és megadja magát.
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #3825 üzenetére
Ha 32 bites a photoshopra rakod akkor részemről pass.
Ha 64 bitesre próbálod, azzal nem megy, másold át a dds.8bi-t a 32 bites photoshopba ugyanoda, és amikor ezt akarod használni akkora 32 bitest indítsd.#3825: Ezért kérdeztem az előbb, csak hát aki nem figyel ugye, és nem válaszol
-
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N #3768 üzenetére
Na igen, elméletileg én is azt mondtam, hogy keményebb felfüggesztés kéne, hogy a kanyargós részen minél direktebb legyen az irányítás, csak amikor próbáltam elsőre nagyon nem jött be, ami user error, már túlságosan hozzászoktam az alapfelfüggesztés puha tapadásához.
Na a lényeg, hogy fasza, az időd, ha egyáltalán meg tudlak előzni hot lapson, akkor is max. kva szorosan, szal a quali megint olyan izgalmas lesz, mint Monzábanszerk.: az a két falhoz baszás nem volt hátrány szerintem
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #3761 üzenetére
Az billel igen szép grat
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #3732 üzenetére
Szerintem patchként kevesebb a hibalelehtőség. Ha már Neuro a szerveren megcsinálja, jobb ha feltölti valahova a mérete kb nulla lesz ezeknek, és így nincs lehetőség user errorra, hogy valaki elírja, nem jót ír át, meg mittomén mit ronthat még el.
-
KaraDani
addikt
Kormányom igen jó állapotban van, lehet meg se éli a hétvégét
[link]
Ventur@: nem olyan rég pár hónapig aktívabban cod4 eztem én is
-
KaraDani
addikt
No problem, elérhető lesz egy órán belül máshol is, csak éjjel már csak arra maradt erőm, hogy belökjem a Youtube uploadot, meg beállítsam a gépet, hogy kapcsoljon majd ki. Amúgy ezt a Sonys országos cuccot nem értem, nálam pl. megy. De múltkor pl. barátnőm linkelt, egy video-t melóhelyéről és nálam írta ki ugyanezt, most gyanakodjak, hogy nem is dolgozott, hanem reggel elrepült valahova, este meg vissza?
Neuro: nem muszáj, én jobban szeretem, nézni is, meg csinálni is így. Le lehet szavazni, ha többeknek jobb lenne zene nélkül, megcsinálom úgy. Mondjuk úgy sok érdekesség nincs a vágásban, mert csak a replay összedobálása, de lényegesen gyorsabban megvan.
Ventur@: rajta vagyok az ügyön, kis türelmet, most nyomom alá a kicsiny falum-at
-
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #3584 üzenetére
Fordítva
Ha alulkormányzott az autód az elejét lágyítani és/vagy a hátulját keményíteni kell. A puhább futómű több tapadás! Tehát ha elől puhább, az eleje jobban tapad, kevésbé lesz alulkormányzott. Annyi, hogy ha puhább az eleje lassabban reagál az autó a driver inputokra, magyarul kormányzásra, gázadásra, fékezésre.
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #3581 üzenetére
-
KaraDani
addikt
Nem sokat. Egy 6 éves játékról beszélünk, ami alapból sem a látványról szólt. Plusz privát modok rá, aminek vagy ilyen vagy olyan a törésmodellje, de a játék mindenképpen korlátozza. Egy mai játékkal amiben gyárilag készített autók vannak ne is próbáld meg összehasonlítani. (bár azért elég ritka aminek tényleg élvezhető törésmodellje van)
Videovágás közben biztos lehetne utómunkálni effectekkel meg hasonlókkal, de az az én képességeimet bizos, hogy meg haladja, meg hatalmas meló lenne.Ted: részemről a megtiszteltetés, hogy kikerülnek a honlapra
-
KaraDani
addikt
válasz
Ventur@ #3563 üzenetére
Köszi srácok!
Leírom itt offba inkább, hátha mást is érdekel, hogy működik a free move rFactorban. Két féle van ami követi az adott autót és ami fix a pályán, attól függ melyik kameraállásból indulsz ki. Ami nem követi az "end"-es kameraállás amivel alapból a pályán előre elhelyezett fix pontok között tudsz váltogatni és egérrel tudsz nézegetni. Innen mozgatni akarjuk a kamerát, amihez a controller beállításoknál be kell konfigolni a vezérlő billentyűket. Első a Toggle Free Move (free move bekapcs-kikapcs) valahol a közepe táján van, ez nálam egy két tengelyes analóg gamepad bal mutatóújjas egyik billentyűje, alapból az U betű. Maga a mozgatáshoz használt cuccok eléggé az alján vannak: Camera move forward, backward, left, right, ezt a bal analóg tengelyre állítottam be. Aztán Camera tilt up down left rigt ezt a Dpadra állítottam. Camera move up down, és turn right left, ezt a jobb analóg stickre. a Camera Zoom in Out pedig ment a jobb mutatóujjas két gombra. És van még egy Camera move Slowly gomb, amit nyomva tartva fixen lassan mozog a kamera, ez a bal mutatóujj másik gombja lett.
Ha konfiggal megvagy mehet a móka, ha fix kamerát akarsz nyomsz egy endet, aztán a megadott gombokkal elindulsz amerre akarsz vele. Ugyanezt lehet alkalmazni autóhoz rögzített kamerával is, váltasz valamilyen autós nézetre nyomsz egy toggle free move gombot és úgy mozgatod az camerát ahogy akarod, viszont így az autóhoz képest mozgatod nem a pályához.
Billel körülményesebb lehet a beállítás, mert ennyi szabad gomb alapbeállításon szerintem nincs is, a gamepaddal meg amúgy is jobban kézre esik a sok gomb, illetve mivel analóg tőlem függ a max mozgás és a 0 közötti mozgás sebessége.
Remélem nagyjából világos, sry, hogy angolul írtam a megnevezéseket, én angolul raktam fel a játékot, nagyjából meg nem akartam fordítani, úgyis megtalálja aki akarja. -
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
A PH WTCC mod v1.2 teljes külön telepítős, alapjátékot is felrakja. Erre jöttek a mod patchek, ami a skineket tartalmazza. (Csak kicsit csalóka ha csak a számozást nézed, hogy a mod 1.2 a patchek meg 1.0 meg 1.1) Viszont mindegyik telepítő jelszavas, oda van írva, csak ha átsiklottál volna felette.
szerk.: erre már nem is emlékeztem, hogy nem kell az 1.0, és lassú voltam
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #3519 üzenetére
Mentem 15 kört Oscherslebenben most a bömössel, ezen felbuzdulva. 1:39.7-ig jutottam vele, pedig nagyon nem vagyok hozzászokva, és az alap setup nekem nagyon alulkormányzott. Tényleg jó lehetsz vele itt. Ami marha jó volt, hogy a kerékvetőket simán megeszi, míg a Cruzeal a sikánban centizni kell nagyon, hogy pont jól menjek át rajta, mert erősen megdob.
-
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby #3510 üzenetére
Jajj de csupaszok szegények a jó ki saját skinek nélkül, szinte meztelenek
Milyen állapotban van a cucc, kb. ilyen béta verzió, tehát már használható rendesen, csak azért ez-az finomítva lesz még?
Közben asszem mentem Oscherslebenben egy olyan PB-t amit nem fogok már megjavítani, nagyon kicsúszott a kör
Video
-
KaraDani
addikt
válasz
Ventur@ #3503 üzenetére
Naiv voltam, elismerem az összeesküvéselméletedben nincs hiba
Gratula a VB-séghez, és kemény idegrendszert. Neuro meg felkötheti a bajuszt, most már egyenlő rangban levő diktátortól kapja a lelki terrort, nem csak úgy a néptőlAz a Subaru az egyik legjobban megcsinált autó, amit eddig próbáltam. Kinézetre, fizikára, és hangra is
-
KaraDani
addikt
Most ezt a WRC Subaru modot próbáltam ki, hát ezt eszméletlen jól megcsinálták, marhára tetszik, a hangja meg zene füleimnek. Próba video Lienzben.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #3378 üzenetére
Szerintem ha a hátsó régiókban küzdenék általában, akkor is így gondolnám. Sokkal nagyobb élményt tud adni, ha így szerez pontot valaki, mint ha 4 pontot kap 2 helyett mondjuk, mert úgyis mindenki kap. Én legalábbis amióta autóversenyt nézek, azt látom, hogy ha egy kis csapat megcsíp 1 pontot sokszor nagyobb a boldogság, mint annál a nagy csapatnál aki éppen nyert. És azt tartom, hogy a mezőnyből bárki képes lehet pontot szerezni, mivel tényleg csak pár embernél kell jobb versenyt futni, az meg összejöhet egy hibátlan versenyből is ahol az ember előtt levők hibáznak, vagy egy pályán éppen jobban megy valakinek. Abban igazad van, hogy a konstans teljesítményt, jobban mutatná, ha mindenki kapna pontot, csak szerintem akkora öröm nem lenne benne. De ha a következő szezonra többen úgy gondolják, hogy inkább kapjon a mezőny nagyobb %-ban pontot akkor nem leszek semmi jónak elrontója
De ilyet szezon közben tényleg nem szokás változtatni.
-
KaraDani
addikt
Már fut a bajnokság közben biztos nem lesz változtatva.
De amúgy sem értek egyet ilyen létszám mellett. Ők mennyien indulnak átlagosan egy futamon? Mi vagyunk 20-an nevezve, teljes létszámmal sosem fog futam indulni, 15-17 emberekkel fognak menni a futamok. És szerintem az sem jó, hogy ha kb. mindenki aki végigér pontot kap, mert akkor mi marad a pontszerzés élményéből? Pontszerzéshez meg kell előzni most 4-6 embert kb. amire azért bárki képes lehet, a baleseteket is figyelembe véve a mezőnyben szerintem.
Amúgy az nekem se vili a mi pontrendszerünk honnan van, de szerintem erre a létszámra jó. -
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N #3369 üzenetére
Király
Kipróbáltam most a Gallardot, tetszik. 1:48.0 át futottam elsőre ringen, eszeveszettül gyorsul, és nagyon érdekes 600 pacival az összkerékhajtás, de simán kezelhető pont emiatt, elsőre nem volt vele gondom minden segítség nélkül (egyedül a gázpedálról leugrást kell bevezetni felváltásnál kanyarból kijövet, az autoliftet tényleg nincs pofám bekapcsolni, és ez már igényli azért néhol stabilitás szempontjából). Tegnapi replayeknél meg nem maradt semmi értelmes amiben csatáztunk is, nem tom mért
-
KaraDani
addikt
Elméletileg nem kellene semminek semmit szétkúrnia. Csomónak saját telepítője is van, vagy ha nincs akkor is egyértelmű vagy a readmeben elolvasod, mit hova kell másolni. De én külön két rFactort raktam most fel, az egyik az érintetlen modunk, a másikra meg megy minden más. Ez így a tuti szerintem. Amúgy tegnap pár órát nyomtuk Neuroval ezt Monzában. A 420hp-s verziót használtuk, meglepően kezes (talán már túlságosan is, nekem kicsit fura volt, hogy szinte mindenhol padlózhatok), viszont ami nagyon jó, hogy a sebességérzet ég és föld. 1:53-54-es legjobb köreink voltak, de sokkal gyorsabbnak érződik az autó, mint amennyivel tényleg gyorsabb.
-
KaraDani
addikt
Ez is jópofa
Ez? Go trabi go
-
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby #3347 üzenetére
Ok holnapra mindenki rakja fel Le-manst és szombat déltől vasárnap délig nyomjuk is a 24h-t
Amúgy szimpi csak tesztelni kell pár modot mennyire vezethetőek. Mivel megoldódott a "C:-re tom csak telepíteni a factort" problémám így szedem most őket. Szervert meg tudok csinálni router mögül is, ideiglenesen lehet, hogy funracekre tudok majd csinálni.
-
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby #3324 üzenetére
Dinnyés lada, a kakukktojás
Meg egy trabi is jöhetne
Amúgy nem tudom eldönteni magamban, hogy jó dolog-e az egységes fizika. Megvannak az előnyei, de a hátrányai is. Bár valószínűleg az igazságosabb, csak az is érdekes, hogy melyik autó fizikája, pl. nekem nem jön be mindegyik autó, és nem feltétlenül a teljesítménye miatt, hanem a viselkedése miatt.
Bár akkor már ha most ilyennel foglalatoskodsz, inkább nézhetnénk valami kicsit combosabb autóparkot is funracelni, néha a hétköznapokra
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GTA V
- Nintendo Switch 2
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Itt a legkisebb asztali GeForce RTX 50-es VGA
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nehéz helyzetben az SMIC, régebbi chipet használ az új Huawei laptop
- Linux kezdőknek
- Medence topik
- További aktív témák...
- Apple watch series 9 45mm újszerű állapotban, 100% akku 2027.05.20-ig Media Markt gari
- Latitude 7410 27% 14" FHD IPS i5-10310U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- DELL 7490 i7-8650U 8 Gb 256 GB EU BILL WIN11 PRO - ÁFÁS SZÁMLÁVAL
- Dual Sense Kontroller - Death Stranding 2: On the Beach Limited Edition
- újszerű iPhone 15 Pro 128GB black titanium fekete titán független 3 év garancia ajándék tok
- PlayStation Plus Premium előfizetés 3291 Ft / hó áron!
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 9700X Processzor!
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest