Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz Touch-ko #94 üzenetére

    Elnézést a metróért, én már csak sajnos kis országunkba gondolkodok. :(

    Összefoglalva tehát továbbra is képtelen vagy értelmezni a cikket, hogy 4+4 magról beszélünk, (rohadtul nem 8 aktívról, de a habzó száj csak idáig lát), amikből, egyszerre csak az egyik "set" aktív a másik alszik. Az A15-ös set akkor aktiválódik, ha a 4 A7-es már kevés a feladathoz, addig pedig jóval kisebb fogyasztással végzik a dolgukat.
    A fejet csóválók képtelenek felfogni a technológiát, ahogy azt se értik hogy miért rossz pl. a Tegra 4+1 koncepciója egy OMAP tökéletesen skálázódó 4 magja ellen. És azt se hogy 1-2éven belül ugyan ilyen lesz, ugyan olyan ""értelmetlenül"" az Apple cuccokban is, ennek az égvilágon semmi köze az Androidhoz...

    Grafika igényes játék... A játék mellesleg le és felskálázódik az adott HW-hoz és egyszerűen rosszabb/jobb minőségben jelenik meg, akadást kisebb HW-n se fog tapasztani. Infinity Blade is máshogy néz ki egy iPad2-n és egy 3/4-en. Csak tudnám minek töri magát az Apple a 4magos GPU-val, ha neked nem kell. :(

  • vicze

    félisten

    válasz Cyberpunk #86 üzenetére

    Mondtam én mást? :) Írtam is korábban, hogy a 32nm miatt olyan jó a i5, ha iPad SoC-ja kerül bele, elég vicces lenne az üzemidő 1440mAh-val. :)
    A csíkszélesség csökkentése is hozzátartozik, de pl. ha P4-nél a Netburstról nem váltatnak, csökkenthették volna halálba a csíkszélességet, az az architektúra elérte a képességei végét. ARM ugye kb. 2-3évente teljes új architektúrára vált pont azért, mert egy idő után a csíkszélesség csökkentés nem elég.
    Az energia managment meg egy érdekes példa, mert az már a gyártó implementálja nem az ARM, pl. rossz példa a Tegra, jó pedig a Snapdragon vagy OMAP, szóval az "IS" nem midig igaz.

    Amúgy PC-nél is a többszálas feldolgozás felé ment el az irány, mert már az órajelet nem lehetett növelni, ez ugyan úgy ARM-nél se lehet egy idő után, csak már helyesen eleve több szálasítanak már most és nem várják meg míg órajel korlátba ütközik az architektúra. Sőt az órajel növelés magasabb fogyasztással jár azonos csíkszélességen, míg a több mag pont az energia managment miatt, magasabb teljesítmény mellett kisebb a fogyasztás.

  • vicze

    félisten

    válasz Touch-ko #81 üzenetére

    Tehát gyakorlatilag semmire nem használod a telefonodat, ami bármiféle 2 magot vagy 3 magos GPU-t követelne. Járkálsz a zsebedben egy erőművel és mégis azt kérdezgeted minek a teljesítmény... egyszerűen csak vicces. (Metróban full 3G-van már jó ideje minden szolgáltatótól, de ne zavarjon. :) Meg az se hogy i5-nek csökkent az aksi ideje...) Észre se veszed hogy miért kérdeztem azokat amiket kérdeztem, csak egyből védekező pozíciót veszed fel és támadásnak veszel mindent. Ha tudnád az én kérdéseimre a választ, akkor tudnád a sajátjaidra...

    DE csak hogy válaszoljak a kérdéseidre, pontosan azért "kell" (nyilván nem) X magos processzor, bármelyik telefonba, hogy az éppen aktuális csúcs játékokat játsszad, nyilván soha semmi nem fogja a teljesítményt kihasználni azokon kívül. A sok mag pont hogy az energia hatékonyság és nagyobb üzemidő miatt előnyös, de ha nem veszed a fáradságot hogy értelmezd a cikkben leírtakat, akkor igazából nem is tudom, hogy minek rágom a számat..

    Habzó száj azokra vonatkozik, akik képtelenek elolvasni a cikket és gondolkozni értelmezni a leírtakat, és látom továbbra se sikerült egyeseknek.

    Most komolyan olyan nehéz megérteni és felfogni, hogy a az ARM SoC-ok fogyasztása gyakorlatilag az évek során 0-t változott, és most is annyit fogyasztanak mint 5éve, cserébe a teljesítmény sokszorosan nőtt. Pont a te eseted mutatja, hogy a több mag jobb, mert ha nem használod a teljesítményt jóval kevesebbet fogyaszt és tovább bírja.

  • vicze

    félisten

    válasz Totheground #63 üzenetére

    :)
    A SoC hozott az üzemidőn a 32nm-rel és a nagy teljesítménnyel, aminek nagyon kis százalékát használja a rendszer ezért energia takarékos. Értem tehát már az hülyeség és non-sens ha kéne napot kibírna? (640k elég mindenre...)
    Ha jön ősszel a 4-magos esetlegesen egy C-A7-es segédmaggal, akkor hirtelen lesz értelme a sok magnak?

  • vicze

    félisten

    válasz Touch-ko #35 üzenetére

    iOS usertől kérdezem:

    Minek a ""legjobban optimalizált"" Mobil OS alá, a jelenlegi leggyorsabb mobil SoC, aminek 4x akkora grafikus sebessége van mint bármi másnak? Mi használja ki? Mihez kell 1GB memória? Vagy csak ez kell hogy normálisan fusson?
    Fejemet vakarom, és nem igazán értem az egészet...

    Ja és meddig marad még a iPhoneban az 1440-es aksi?

    Komolyan senki nem képes elolvasni hogy, 4 aktív magról van szó? Értelmetlen habzó száj az persze megvan...(tisztelet a kivételnek)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés