-
Mobilarena
Xiaomi Redmi 4A/Pro
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-ZeeZee-
senior tag
Sajnos általában a "system" ami sokat foglal. Ezt csak úgy tudod megoldani, hogy frissíted a telefont, amit tudsz lementesz és factory reset. Ezzel törlődik egy része a kipusztíthatatlan rendszerfrissítéseknek, de sajnos újra be kell lakni a telefont. Messenger, viber meg a hasonlók úgyis visszatöltődnek felhőből, a többit meg manuálisan...
-
-ZeeZee-
senior tag
Android verziótól függ. Ha 5 alatti, akkor simán. Ha jól emlékszem 8 alatt még segédprogrammal (talán SD maid ?) lehetett, majd utána már semmire sem tudod használni az SD-t, csak fotók, filmek, zenék, etc. tárolására. (laikus vagyok, lehet, hogy az android verziók nem stimmelnek. Vagy az egész...)
-
-ZeeZee-
senior tag
válasz
DrojDtroll #6018 üzenetére
Szuper!
Akkor jön a cseles kérdés: hogyan lehet frissíteni, ha kihagytam/skippeltem a frissítést?
-
-ZeeZee-
senior tag
válasz
DrojDtroll #6012 üzenetére
Az új óra app is fekete alapú? Én még a hiba után visszaraktam az ajánlott verziót, ami szerencsére fehér alapú volt, a szememnek kellemesebb.
-
-ZeeZee-
senior tag
Tegnap megjelent a MiPay applikáció, frissítette magát. Activity Launcherben nem találtam, hogy letilthassam. Valaki tud megoldást? (ma megint megjelent, hogy frissítsem...
)
-
-ZeeZee-
senior tag
Akiket idegesít (engem nagyon), hogy a MiCloud automatikus mentése folyton csak kijelzi, hogy mentés folyamatban, de nem csinál semmit, annak javaslok 1 újraindítást.
Az utolsó mentésem 2019.01.04-én volt, 7 napos ütemezés van beállítva, és ma sem sikerült neki automatikusan menteni. Sőt, hiába nyomtam a "mentés" gombra, arra sem reagált. Újraindítás után viszont rögtön nekiállt menteni, és most már van friss mentésem.
-
-ZeeZee-
senior tag