Hirdetés
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Macrodroid
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Akciófigyelő: Ha kéne vezeték nélkül CarPlay és Android Auto...
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
1 hónappal a bejelentés után hívott a FogyVéd... Mivel nem tudta elolvasni amit körmöltem a helyszínen, mert szarul fénymásolták le (szépen, olvashatóan írok egyébként) ezért feltett pár kérdést, de mivel megkaptam már a rendelést ezért a konkrét üggyel nem foglalkoznak tovább, viszont kiírták a céget éves ellenőrzésre amiről kaptam emailben tájékoztatót.
-
Xaels
félisten
Ha megtudok valami konkrétat majd beírom ide. A termékekkel szerencsére semmi probléma nincs egyelőre. Ez az első "saját" hűtő meg mosógép. Alapvetően én türelmes ember vagyok, itt sem az bosszantott fel, hogy várni kellett hanem ez a beleszarok, semmilyen ügyintézés. Elég sok helyről rendeltem már, külföldről is és eddig szerencsére nem tapasztaltam még ilyet.
-
GreatL
őstag
Szerintem simán csak ennyire húzódott el a dolog a MediaMarkt-ban. Neked elfogyott a türelmed hamarabb, ami érthető. Jártam már én is így, hogy írogattam, szidtam céget és a végén megoldódott, valószínűleg akkor is ez történt volna ha nem morgok, egyébként jogosan szerintem. Olyan is volt hogy kiment a fogyasztóvédelem és találtak is problémát, de nem az enyémet és erről tájékoztatott is engem a hatóság telefonon.
-
Xaels
félisten
Na ma reggel hívták a páromat, szerdán hozzák a cuccot úgy néz ki.
-
Xaels
félisten
Bent voltam Kormányablakban, elküldtem minden email-t, utalásról az igazolást, a híváslistám. Felvették a panaszom.
-
Xaels
félisten
Én is úgy gondoltam. Ráadásul nem is valami nagy agyament akciós időszakban rendeltünk "bestbuy" holmit, nem is kis értékben szvsz. Nem az a bajom, hogy csúszik egy rendelés, volt már máskor, máshol is ilyen, de ez a mérték már bosszantó, ráadásul kussolnak, nekem kell állandóan hívogatni őket és akkor sem mondanak semmi használhatót, nem történik semmi miközben a rendelésen még mindig ott virít mindennél, hogy Raktáron és 1-5 munkanapon belüli szállítás... Tök macerás ingázni a 2 lakás között emiatt, már leadtuk volna a kulcsot a régi helyen. Bezzeg az IKEA vagy 4.-szer is szállít ezidő alatt.
-
lowzor
veterán
Nem jó ezt olvasni a médiáról, eddig a legkorrektebb boltnak hittem.
Én is rendeltem onnan egy mosógépet pár hete, és azt is később szállították, mint korábban a többi cuccot. -
Xaels
félisten
20+perc után felvették. Normálisan kezdtem, persze megint a sablon rizsa, hogy technikai ok miatt elakadt a rendelés továbbítja az illetékesnek. Mondom ezt hallgatom már hetek óta, mostmár szeretnék valami eredményt látni. További sablon, lerázós duma... én meg már nagyon pipa. Jön nekem, ha törlöm a rendelést akkor a jogszabályban 14munkanap, mondtam a jogszabályban nem csak ez van. Közöltem, hogy még a héten akarom a terméket vagy a pénzt látni. Ettől függetlenül összeszedek mindent és megyek a fogyasztó védelemhez.
-
kenwood
veterán
Erdemes a a telefonos panasznal megkerdezni az ugyintezo nevet. Ha erthetoen mondja, akkor is visszakerdezni egyszer. Ez altalaban segit abban, hogy komolyabban vegyen mar a hivas alatt, illetve a kovetkezonel mar lehet arra hivatkozni, hogy "XY igerete ellenere nem hivott vissza" Esetleg azt is meg lehet kerdezni a masodik ugyintezotol, hogy nala van-e modod panaszt tenni az elsore. Igy talan o mar picit tobb energiat fog belerakni a sajat munkajaba.
(#5)
Annak kb. semmi ertelme. Az uzletekben a dolgozok a helyi ertkesitesre vannak kikepezve, nem is ismerik a kozponti ugyfelszolgalaton dolgozo embereket, es az ottani mukodesi modelt. -
szipipeti
tag
Egy mai cikk linkje, hasonló a posztindító esetéhez. sok benne az átfedés és a tanulság.
//telex.hu/gazdasag/2024/08/19/vodafone-birsag-nmhh-ugyfelszolgalat-szamlazas-kotber-hiba -
szipipeti
tag
A rendőrség felé pedig a következő módon kell beadni az anyagot:
Nem személyesen beadni a rendőrségen, mert az ÜTI fő feladata, hogy ne vegye át az ügyet, megpróbál majd lebeszélni.
Megoldás: a lehető legrészletesebb mellékleteket csatolva egy írásos feljelentést kell megküldeni tértivevényesen, ajánlottan a rendőrségre. ez esetben már az iratok érkezését is dokumentálni kell, így "nem kallódik" el. Figyelni kell a fogalmazásra! Nem vádolunk senkit, csak "gyanú". Fontos: 28 naponta érdeklődő levelet küldeni, mi az előrehaladás a részükről? -
szipipeti
tag
Megáll a csalás.
Hasonló ügyem volt az egyik takarékpénztárral, melynek lejárata előtt küldék a zárólevelet, benne megváltozott személyes adatokkal, és olyan további információ tartalommal, mely alapján joggal feltételeztem, hogy szándékos csalás, sikkasztás, személyes adatokkal való visszaélés, személyes adatok megváltoztatásának alapos gyanúja.történt. (ezek önmagukban is komoly tételek).
A takarékpénztár kapott egy tértivevényes ajánlott levelet, hogy postai úton van lehetőségük válaszolni 15 napon belül, hitelesített, tollal aláírt és pecsétes levélben a feltett kérdéseimre, melynek elmaradása és/vagy késése esetén a rendelkezésemre álló és csatolt adatok alapján a rendőrséget - a 16-ik napon tájékoztatom és Őket feljelentem.
Vissza jött a válaszlevél (némi kamu magyarázattal), mely további figyelmet érdemelt volna.- 8 napon belül,
melyben megjegyzést tettek, hogy "panaszommal" 30 napig van joguk foglalkozni.
Visszaírtam, hogy nem "panaszt" küldtem, hanem "tájékoztatást"!
Szóval: a posztban szereplő helyzet is hasonló, hisz a kereskedő (és annak alkalmazottai) nem prokatívak a probléma megoldásában, maszatolnak, nem adnak alternatív megoldást, nincs pontos terv, tájékoztatás. Ez törvényi kötelessége. Ha nem tud teljesíteni akkor azt kell közölni.. Ez így "hazugság", azaz csalás! A vásárlót tévedésben és bizonytalanságban tartja. -
válasz
janeszgol #24 üzenetére
De az eseményeket felpörgeti a feljelentés.
Ha én adok el valamit neked és nem teljesítem időben a kötelezettségemet, te feljelentesz.
Én kapok egy tanúkénti idézést. Ha eszem van, az idézés időpontjára elrendezem az ügyet. Ha nincs akkor beindul a nyomozás. Ennyi.
A partner, jelen esetben az eladó számára mindenképpen ez a legnagyobb nyomás, ami kifejthető rá.
Írásban ajánlott levélben felszólítani, hogy 8 napon belül teljesítse az üzlet rá eső részét. Ha nem akkor indul a BT-és ügy. -
janeszgol
félisten
válasz
Hieronymus #1 üzenetére
Nem áll meg. A rendőrség visszadobja, hogy nem történt csalás. És egyelőre tényleg nem történt család.
Az öcsém járt írt, amikor a Vodafone úgy gondolta, hogy vett telefont az öcsém, aminek számlázták a havidíját. Pár hónap sikertelen párbeszéd után mondtam neki tippként, hogy tegyen feljelentést. Csalás, fiktív számlázás. Megtette. A Voda jelentkezett, hogy elnézést, törlik, pénz vissza, a rendőrség pedig visszaírt, hogy nem történt csalás. -
Dr Bubo
MODERÁTOR
Új központi raktárból működik a MediaMarkt Magyarország
Lehet, csak simán peched volt.
Gondolom a fizikai átpakolás gyorsan megvolt. Hogy milyen szoftveres átállás történt, milyen bonyodalmakkal?
Nem tudom, olvastad-e, amikor a Vodafone átvette a UPC-t. Egy év múlva sem volt sima a működés. -
Soderes
senior tag
Maszek bolt normálisabban bánik veled, mint egy multi. Mert annak tényleg a megélhetése forog kockán. Több milliárdos nyeresége van. Nem fogja érdekelni pár milliós büntetés.
Szerintem kérd vissza pénzed.
Ha nem akarják, akkor kérd a banktól a visszautalást. Azt is lehet valahogy.Erélyesen oda kell lépni telefonba. Nem szabad lazázni, mert rászarnak a fejedre.
Küldtem én már Telekomos is az anyába. Egyből lett intézkedés-
Hasonlót csinált velem az Extreme Digital. Oda pakoltam magam egyből visszafizették a pénzt.Bocs, a durvább nyelvezetért. De ez van. Vagy is ez lett.
Ember embernek farkasa lett.
-
Xaels
félisten
Bútor boltoknál simán találkozni olyannal, hogy 1-2 hét vagy több a szállítási idő feltűntetve. Máshol volt már olyan, hogy 1 termék valami miatt problémás volt, akkor felhívtak és kerestünk helyette mást és ez most is működhetne, nem ragaszkodom pont azokhoz amiket rendeltem. Ha még nem akarnak dolgozni és a céget emiatt kár éri akkor... egy MM-ről beszélünk, nem valami kis sarki jóskapista áruházról
-
Soderes
senior tag
Nem fogják neked elmondani. Ki van adva nekik, hogy nem mondhatnak semmit vagy nem érdekli őket. Szarnak, bajnak nincs gazdája. Nem ad neked kupont, az plusz munka. Energia befektetés, hogy elslatyogjon érte és oda vigye neked. Megkülönben is "Ez nem az én dolgom. Szopjon vele más." Csak tologatják. Nem akarnak dolgozni az emberek. Szeptembernél elöbb szerintem ebböl nem lesz semmi.
-
Xaels
félisten
Megeshet, de ez ebben az esetben a vásárló megtévesztése. Engem csak az bosszant igazán, hogy nincs érdemi kommunikáció. Elmondják, hogy ez van és emiatt várni kell akkor megértem, pláne ha ez a rendeléskor fel van tüntetve valamilyen formában. De nincs és az nem válasz, hogy "továbbítom az illetékesnek" majd kussolok és nem foglalkozom a vásárlóval. Dobjon egy 5%-os kupont vagy valamit cserébe. A hosszú hétvége már így is szopás, de a pénz visszafizetés lesz ebből.
-
Soderes
senior tag
Valószínübb az hogy beszerzés alatt vannak a termékek, csak nem akarják közölni veled. Nincs készleten, sose volt. A weblapra szépen fel van rakva, a boltban van feltétetelezhetően van 1-1 bemutató darab. Gondolom megrendelték a nagy kerből. De 1. lehet ott sincs ezekböl a típusokból 2. szabadságolások miatt szarnak bele. Igy viszont külföldről kell megrendelni. Alig van raktárkészletük a nevesebb műszaki üzleteknek. Mindenki a nagykerből él. Úgy hogy szerintem vissza pénz. Jobban jársz. Higgy nekem.
-
Régen volt a Tékozló Homár nevű blog, annyira sikeres volt, hogy egy idő után ha a blogra kikerült a panaszod már el is kezdtek vele foglalkozni a cégek maguktól mert olvasta valaki tőlük rendszeresen, na valami ilyesmi kellene.
-
#42431471
törölt tag
Netes rendeles, allj el a vasarlastol. Ha csukloztat a bolt, nem kotelezo ott elkolteni a penzedet.
Ha van ra keret, meg is lehet rendelni az uj helyrol a cuccokat, meg sem kell varni hogy toluk visszakapd.
Az uj helyen meg mar tudni fogod, hogy a kiszallitaskor kell kartyaval fizetni -
Viktor S
csendes tag
A helyzet rákfenéje, hogy ha el is állsz a vásárlástól és visszaszerzed a pénzed, hűtőd még mindig nem lesz. És más cégeknél is simén belefuthatsz ebbe. Mi az aqua-val szívtunk nemrég hasonlóan.
-
Freiherr
őstag
Még akkor sem lenne elfogadható az eljárás, ha utánvéttel rendelted volna, de így hogy előre perkáltál, még gusztustalanabb.
Szerintem üzletbe felesleges menned, melyikben, hova?
Fordulj a központi ügyfélszolgálathoz, ez lesz a válasz. -
GreatL
őstag
És ha egy MediaMarkt üzletben érdeklődnél? Hátha kiderítenek valamit, az eladók nem szoktak bunkók lenni, max. nem tudnak segíteni.
-
Xaels
félisten
válasz
Jack Hunter #3 üzenetére
Köszönöm. Megpróbáljuk amit lehet. Ha nem a MediaMarkt lett volna, mi sem utalunk előre.
-
Szia! Nagyon sajnálatos ez a dolog, és pufogtathatnák olyan üres kliséket, hogy előre nem utalunk senkinek. De ezzel nem vagy előrébb. Következőket teheted: Kikeresed a levelezési címet, és papír alapon írsz egy levelet a boltnak. Részletesen írd le a történteket, hivatkozz a jogszabályokra (például a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól), és kérj konkrét intézkedést (pl. a termék kiszállítását vagy a pénz visszatérítését). Leírod mi a probléma, dátumok, igazolások, értesítők másolatai, azaz minden vásárlási bizonyíték, legyenek csatolva. Megemlítheted a fogyasztóvédelmet is. Ha néhány napon belül nincs válasz, be kell menni a lakóhelyedhez legközelebbi kormányablakba. Megkeresed a fogyasztóvédelmi részleget. Benyújtasz egy panaszt, kb. ugyanazt, amit a levélben is elküldtél. Levél másolatát is csatolhatod, és természetesen minden papírt, ami az adás vételről keletkezett, ahogy a levélben is.
Végül elmehetsz békéltető testülethez is, oda is be lehet adni panaszt, ugyanúgy, ahogy fentebb írtam. Sok sikert! -
Xaels
félisten
válasz
Hieronymus #1 üzenetére
Szia. Nem tudok velük kapcsolatba lépni, mert nem veszik fel a telefont, valami ilyesmire gondoltam én is.
-
Azt gondolom, hogy feljelentés esetén meg áll csalás vádja.
Adhatsz ultimátumot. Vagy a szállítást kezdik el vagy a pénz visszautalását. Ha egyik sem sikeról, akkor feljelentés következik. Talán belefér a nagy értékre elkövetett csalás vádjába az összeg.
A fogyasztóvédelem nem zakkantja meg a céget. Hosszú a procedúra és szállítás esetén alaptalanná válik a panasz.
Ismeretlen elkövető, aki feltételezhetően a MM nevében tévesztette meg a vásárlókat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Sziasztok.Adott az eset, hogy költözés előtt állunk és az új lakásba saját bútorokat és háztartási gépeket akartunk...
- Melyik tápegységet vegyem?
- LEGO klub
- OLED TV topic
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- World of Tanks - MMO
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- TCL LCD és LED TV-k
- Elektromos autók - motorok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Archer AX23 AX1800 v1.20 Kétsávos Wi-Fi 6 Router
- Lenovo ThinkPad X395 - Ryzen 5 PRO 3500U - 8GB - 256GB
- Fujitsu Celsius R920 Szerver/Gamer 2x Xeon e5-2670 256GB Ram, 10TB tárhely, FirePro 8GB GDDR5 VGA
- Asus A15 F507NU-LP101 2 év garancia, újszerű
- HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest